zo, da's niet niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Misdrijf en explosie in zonnestudio Nieuwstraat
http://www.leidschdagblad(...)o/article2109312.ece
Dat is een bruiloften- en partijenzaal, vlak naast de Haarlemmerstraat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier wat mensen uit leiden die weten wat Four Reasons voor soort zaak isqua publiek ook vooral
Kom je daar te spelen, nee toch zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier wat mensen uit leiden die weten wat Four Reasons voor soort zaak isqua publiek ook vooral
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom je daar te spelen, nee toch zeker?![]()
ohboyquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is een bruiloften- en partijenzaal, vlak naast de Haarlemmerstraat.![]()
Veel al ouder publiek van rond de 50.
Condoleer ze maar van me...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Javoor een dinerend publiek
eerst 2 akkoestische shit en daar dan een punkband naast
lekkere combinatie
Whehe nou ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En er dan een band neerzetten die zich "Too Loud For Granny" noemt! Die durven!
Flikker op SeameNquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef SiemeN het volgende:
Ik meld me maar weer eens in dit altijd bruisende topic,.
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?
Ja weet ik er komen ook niet veel mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Stel je er maar niet teveel van voor, vandaag waren er 30 man![]()
Ach we spelen er op een doordeweekse dag niet in het weekend maar ik ben benieuwd hoe het eruitziet schijnt allemaal wel goed te zijn lekker ruim podium enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Rieleks het volgende:
Four Reasons zit in het weekend geloof ik vaak vol met onze donkere medemens. Ik weet niet of er vaak hiphop/reggae feesten zijn daar, maar valt me vaak op als ik er langs fiets. Trouwens een prima zaal voor een groot feest.. Ben er 1 keer geweest, echt goed vermaakt. Zat goed inelkaar.
Ik had het even nodig. SiemeN pest me namelijk al vanaf dat ik hier woonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |