Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Van der Gun, omg
. Hoe krijg je het verzonnen.
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrektquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sneijder vind het echt niet erg om gewoon nog een jaartje door te gaan. Hij wou tenslotte weggaan bij Ajax met een titel.
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:45 schreef manny het volgende:
Sneijder is volgens mij inderdaad ook mans genoeg om zich daar overheen te zetten en gewoon 100% te geven, ook omdat ie dan het jaar daarop ( of halverwege ) alsnog z'n droomtransfer kan maken
Precies, maar da's geen reden om hem nu te halen als vervanger voor Sneijderquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.
Goede vraag, ik miste hem ook al.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede vraag, ik miste hem ook al.![]()
Leuk dat Trance weer terug is.
Bijna een jaar al? En nee, geen kloon.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven uit Ajax topics?
En als Ajax tegen Feyenoord moet en hij niet naar 1 of ander kut stadje moet is ie weer blijquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrekt![]()
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef Trancelocator het volgende:
(En weer een mooie OP maken, als er nog animo voor is.)
Wat wil je dat ik erover ga zeggen twi?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komen
Maar dan het up to date houden...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzo
Die is echt prachtig, die Parente scheit zo ...hard in z'n broek hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze is ook machtig mooi: Jaap vs. Parente.
Van de Wiel heeft het idd ook erg goed gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:58 schreef manny het volgende:
Hoop dat Jaap een beetje blessure-vrij blijft dit seizoen (zal zwaar worden),alhoewel het me meestal niet tegenvalt hoe ze spelen zonder Jaap.
Titanicquote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
Bedanktmaar een van me lievelingsfilm geeft op tv maar zal dadelijk ook ff kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd begint pas om 22:30quote:Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop dat ie het over Pulp Fiction heeft, alleen die begint pas veel later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |