We zijn altijd topfavoriet en horen dat ook altijd te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ik spreek voor mijzelf. De afgelopen jaren had ik steeds al een slecht voor gevoel ( het laatste seizoen nog het minst ) en dat mensen de kwaliteit van het elftal van PSV onderschatten na een paar verkochte spelers, daar was ik al aan gewend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ok, scheel. Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef Silenus het volgende:
Ajax.nl
Juist leuk voor de eredivisie. Ik heb het liefst een zo sterk mogelijke eredivisie met ajax als kampioen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef BB-boy het volgende:
Zolang Makaay maar niet naar psv gaat.
Volgens mij heeft hij zelf gezegd dat hij PSV wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef twi het volgende:
Ik zie Makaay niet voor het type wat even komt afbouwen in de eredivisie eigenlijk. Als hij voor weinig geld de Larsson-rol kan vervullen bij Barcelona of Manchester United zal 'ie daar naartoe gaan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet niet op die leegloop bij PSV letten, maar op ons eigen team en er staat na een hele lange tijd weer eens een team met stuk voor stuk goede voetballers. Ik zie het zeker positiever in dan de afgelopen jaren.
Ik kan me een interview met Ogararu herinneren in Sportweek van een half jaar geleden ofzo. Daar vertelde Ogararu dat hij Chivu zijn mening vroeg over Ajax en dat Chivu, volgens Ogararu, vervolgens niet meer ophield met praten over Ajax.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Gabri is een held inderdaad. Wat een mooie stukken komen er toch uit. Toch de spelers waar je amper van hoort, Leonardo en Gabri, met twee prachtige artikelen. Ben ook wel benieuwd naar Ogararu, daar hoor je eigenlijk ook nooit wat van.
Namens de gebande mongool moet ik nog dit zeggen:quote:''Hopelijk heb ik de jongere jongens voetballend kunnen helpen, zonder dat er echt diepe gesprekken zijn gevoerd over het spel. Ik heb het hopelijk vooral op het veld laten zien hoe je volgens mij als prof met je vak om kunt gaan. Uiteindelijk ben ik nog niet zo ervaren als Jaap of Edgar. Ook ik leer af en toe nog bij. De bekerfinale was wat dat betreft voor mij een goede les.''
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.quote:
Het was ook op Eurosport en tegelijk met Jong Oranje. Ik heb een beetje sitten zappen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.
Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
Wat zeggen we hiervan jongens? Delgado ken ik niet, maar Kuranyi en Riga lijken me wel wat. Zeker een speler als Kuranyi, die kunnen we wel goed gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
USB stick gevondenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.
Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
[..]
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
Haha, mafkees. Kuranyi optiefen, ik mot geen moffen.quote:
En:quote:Roger zal voetbalwereld niet missen
--------------------------------------------------------------------------------
2 juni 2007
Het besluit van Ajacied Roger om een punt te zetten achter zijn voetbalcarrière heeft niets te maken met lichamelijke klachten. Daarnaast had de Spanjaard het bij Ajax en in Amsterdam goed naar zijn zin. Dat schrijft De Pers. Roger heeft bij Ajax van elke dag genoten en hij en zijn vrouw hebben een prettige tijd gekend in de hoofdstad. Toch zet de middenvelder een punt achter zijn profloopbaan. "De voetbalwereld is niet de mijne, ik vind het te veel heisa."
Roger maakte onlangs bekend dat hij niet op zoek zal gaan naar een andere werkgever. De oud-speler van Barcelona, Espanyol en Villarreal is heel zeker van zijn besluit de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Een jaar geleden werd Roger bij Ajax aanbevolen door Johan Cruijff. Met zijn gouden linkerbeen en zijn spelinzicht zou hij veel kunnen betekenen voor het middenveld van Ajax.
Uiteindelijk was er geen sprake van een succesvol avontuur. Roger speelde slechts achttien officiële duels voor Ajax. De club maakte dan ook geen haast met contractverlenging. "Ik heb geen regelmatige serie wedstrijden gespeeld", zegt Roger. "Dan is het moeilijk om goed in vorm te komen. Ik weet niet of ik wel was doorgegaan als ik vaker had gespeeld. Natuurlijk voetbal ik liever dan ik op de bank zit, maar dat was niet de directe aanleiding voor mijn beslissing om te stoppen."
De dertigjarige routinier heeft genoeg van alle heisa om de voetbalwereld heen. "Alles wat het voetbal omringt. Het circus, de gekte, de belangstelling, al die mensen die er omheen zwermen. Het voetballen zelf, de dagelijkse training, het plezier met de collega's, dat zal ik missen. Maar het circus rond het voetbal zal ik niet missen. Naarmate je ouder wordt, ga je dat anders beleven. Dan gaan je ook de dingen opvallen die je niet aanstaan. Ik vind het nu tijd om andere doelen na te streven. Er is ook nog een leven buiten het voetbal."
Dankzij een gelukkig toeval was hij de laatste Ajacied die het rugnummer 14 droeg. Een mooie bijkomstigheid, vindt Roger. "Het was een heel speciale tijd onder Cruijff. Ik heb nog steeds contact met de spelers die toen debuteerden. En ik weet dat ik altijd bij Cruijff kan aankloppen als ik hem nodig heb."
Zou wel passen in de plannen om groter te worden in Aziequote:Ajax en NAC volgen Jae-Jin Cho ook’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 08:17
Volgens Zuid-Koreaanse media volgen Ajax en NAC Breda ook nauwgezet de verrichtingen van Jae-Jin Cho. De Zuid-Koreaanse aanvaller, die vandaag tegen het Nederlands elftal zal aantreden, zou volgens de laatste berichtgevingen echter dicht bij een akkoord met FC Utrecht zijn.
Cho staat onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse en maakte voor die club de afgelopen seizoenen 37 doelpunten in 85 wedstrijden. “Natuurlijk wil ik graag vertrekken”, vertelde Cho aan Joynews. “Niet alleen naar Nederland, maar als het maar Europa is. Momenteel zijn we in gesprek en weet ik niet wat er komen gaat."
“We kennen hem al een tijdje en hij is een makkelijk scorende spits”, lichtte Utrecht-trainer Foeke Booy toe. “In de competitie loopt hij één op twee.” De trainer is in Seoul om hem tijdens de wedstrijd tussen Zuid-Korea en Nederland te bekijken. Na het duel heeft Booy een afspraak met de aanvaller en zijn zaakwaarnemer.
Cho (25) zal tegen de manschappen van Marco van Basten zijn 28e interland afwerken en weet dat de ogen op hem gericht zijn. “Als ik een goede indruk achterlaat, dan zal er alleen maar meer interesse komen.” De aanvaller scoorde zeven maal in zijn interlandcarriére.
quote:
Zal wel weer niet doorgaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Heb je dit nou zelf geschreven?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 schreef ajaxclub het volgende:
<<lap text>>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |