Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...![]()
Daar hebben we vanaf nu nooit meer last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
tegen de play offs
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.
Op dat soort westrijdjes komt nooit meer dan een paar honderd man op af..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?
Hmm Gentenaar moet ook gewoon verkocht worden vind ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Vreemd he, als elke fansite het postquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Die Roemeense verdediger schijnt dus wel concreet te zijn, daar lees ik al weken berichten over. Ik ben benieuwd.
Ja oke, maar verschillende buitenlandse media. Al is het natte vingerwerk, maar heb wel het gevoel dat er wel iets concreets aan de gang is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |