je gaat je langzamerhand (kuch) toch afvragen wie de ouderlijke figuren in haar leven zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft onder haar borst ook een tatoo laten zetten toen ze 15 jaar was. A 'hartje' D (Danny)![]()
![]()
Ze heeft het laten verwijderen....
dat ben ik ook aan het doen.... hihiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:02 schreef Copycat het volgende:
Wat gebeurt er nu dan precies mbt Amanda?
Ik doe namelijk net alsof ik aan het werk ben. Heb dus geen streams.
Het is heel normaal dat Loverboys in het circuit dergelijke bijnamen hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vriend die Duivel heet. Dat zal me wel een klassevriendje zijn geweest. Als het verhaal überhaupt waar is, that is.
Jullie missen nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat ben ik ook aan het doen.... hihi
heb ook geen streams...
Het zullen de hormonen wel zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef rooie3 het volgende:
Gadver slijmbal Huub,
zit te chagerijnen tegen Lieke en Eric.
En nu gaat hij slijmen met Amanda.
Snap ik echt niet.
Maar dan ga je toch niet naar Amanda.quote:
Maar hoe is het daar terecht gekomen? KZ zit niet op het VOL-forum, maar op het zogenaamde FOK!-forum. Daar stond dit geniale filmpje dan ook als eerste. Om het dan "een geinig filmpje van het VOL-forum" te noemen moge dan vanuit jouw enge perceptie (blijkbaar heb je het daar voor het eerst aangetroffen... -wat zocht je daar eigenlijk???-) formeel een zweem van juistheid hebben, dan nog had je dat "geinige filmpje" zelve kunnen bekijken en hebben geweten wie de auteur was. Je zusterlijke solidariteit met een mede-fokster zou je normaal gesproken hebben moeten aanzetten tot het vol bewondering en eerbied vermelden van de schepster van deze indrukwekkende cinematografische prestatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, dat filmpje van KZ stond op het VOLforum. En wat vraag je dat weer lief.![]()
Een tattoo-meesteres en een hoerenmadam!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je gaat je langzamerhand (kuch) toch afvragen wie de ouderlijke figuren in haar leven zijn![]()
Hij ging achter de pc zitten en kreeg meteen telefoon waarna hij weer achter de pc vandaan ging..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef blomst het volgende:
Jaap moet weer aantreden op de set??
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Maar hoe is het daar terecht gekomen? KZ zit niet op het VOL-forum, maar op het zogenaamde FOK!-forum. Daar stond dit geniale filmpje dan ook als eerste. Om het dan "een geinig filmpje van het VOL-forum" te noemen moge dan vanuit jouw enge perceptie (blijkbaar heb je het daar voor het eerst aangetroffen... -wat zocht je daar eigenlijk???-) formeel een zweem van juistheid hebben, dan nog had je dat "geinige filmpje" zelve kunnen bekijken en hebben geweten wie de auteur was. Je zusterlijke solidariteit met een mede-fokster zou je normaal gesproken hebben moeten aanzetten tot het vol bewondering en eerbied vermelden van de schepster van deze indrukwekkende cinematografische prestatie.
Ik bén lief!
Die tuinkaboutuh is helemaal weggespeeld door King Jaap en Lieke, dat trekt ie niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef rooie3 het volgende:
Gadver slijmbal Huub,
zit te chagerijnen tegen Lieke en Eric.
En nu gaat hij slijmen met Amanda.
Snap ik echt niet.
Nou, nou. Ik zag dit filmpje echt voot het eerst op het VOLforum. Daar lees ik iedere ochtend de SV , die zijn daar nl erg uitgebreid, handig dus. De filmhoek bij VOL is ook erg snel met filpjes neerzetten. Ik had echt geen idee dat het ons KZ was. Tevreden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Je zusterlijke solidariteit met een mede-fokster zou je normaal gesproken hebben moeten aanzetten tot het vol bewondering en eerbied vermelden van de schepster van deze indrukwekkende cinematografische prestatie.
Ik bén lief!
Het is John's bedoeling dat Jan gaat over de bedoening.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
be·doe·ling (de ~ (v.), ~en)
1 doel van een actie, dat wat men wil gaan doen of wil bereiken => intentie, inzicht, oogmerk, opzet
2 zin, strekking => betekenis
be·doe·ning (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] gang van zaken, toestand
2 inrichting, meubilering enz
Sinds Japio numero uno is wordt er aan alle kanten aan hem getrokken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij ging achter de pc zitten en kreeg meteen telefoon waarna hij weer achter de pc vandaan ging..
verdacht![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:29 schreef getl0st het volgende:
Jaap krijgt telefoon.. zal vast een shirt aan moeten gaan doen
niet echt toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Die zal zich wel verhangen hebben! Zo jammer, dit!
In den ruste.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Waar is (held) Brain?
ja die is leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Kaartenactie Natasia: Gefeliciteerd met je zwangerschap.![]()
Palma heeft het speciaal voor haar uitgekozen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
Natasia geeft de streamers een cursus "What not to wear als je een enorme pens hebt'.
Dit shirtje kan ECHT niet.![]()
Voor alle zekerheid in de boeien geslagen vanwege Japio/Delley gate.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Waar is (held) Brain?
Ik wacht nog even de ontwikkelingen af.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Frasier het volgende:
Is hier trouwens animo voor een officiele Brain Fok Fanclub?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Frasier het volgende:
Ja ik kom er nooit, maar dacht... zometeen overschrijd ik 1 ongeschreven regel van FOK ofzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, is daar prettig bij te lezen in de sv.
Nee, helemaal niet! Suggereer je nou dat er op VOL óók een "kleinzusje" actief is en dat je niet de moeite hebt genomen te onderzoeken of het hier "ons" KZ betrof of een mutserige copycat van VOL? En suggereer je nou tevens dat het je aan onderscheidingsvermogen mankeert om dat niet aan de overduidelijke kwaliteit van het filmpje te kunnen zien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik zag dit filmpje echt voot het eerst op het VOLforum. Daar lees ik iedere ochtend de SV , die zijn daar nl erg uitgebreid, handig dus. De filmhoek bij VOL is ook erg snel met filpjes neerzetten. Ik had echt geen idee dat het ons KZ was. Tevreden?
FOK! youquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Frasier het volgende:
CAP CAP CAPquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
Natasia geeft de streamers een cursus "What not to wear als je een enorme pens hebt'.
Dit shirtje kan ECHT niet.![]()
Ik vind dat namelijk zo'n goeie jonge he. Zijn respect voor vrouwen, zijn eerlijkheid en z'n zelfbeheersing. Wat een heldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de ontwikkelingen af.![]()
Ik ben nu op weg naar het Hilton.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef demins het volgende:
[..]
Verdedig je, en wel beter dan hierboven!
Groeten van Brainquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga naar huis, geen zin meer om te werken
Tot laters!
Begraven of cremeren?quote:
Ook last van de hormonen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet! Suggereer je nou dat er op VOL óók een "kleinzusje" actief is en dat je niet de moeite hebt genomen te onderzoeken of het hier "ons" KZ betrof of een mutserige copycat van VOL? En suggereer je nou tevens dat het je aan onderscheidingsvermogen mankeert om dat niet aan de overduidelijke kwaliteit van het filmpje te kunnen zien!
Verdedig je, en wel beter dan hierboven!
laat het Fok maar wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Frasier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |