quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je iemand die zo'n zinsopbouw en taalgevoel heeft als IT'er in je bedrijf hebt rondlopen....
Baas: Okay, het probleem is opgelost, waardoor werd het nou veroorzaakt?
Brian: Die connector van die apparaat was het probleem, deze was niet waar hij hoorde te zijn als deze een verbinding van die bewegende elektrische ladingen moest bewerkstelligen.
Zo heeft die baas nooit door dat de stekker er niet inzat
De connector is schuilen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je iemand die zo'n zinsopbouw en taalgevoel heeft als IT'er in je bedrijf hebt rondlopen....
Brian: Die connector van die apparaat was het probleem, deze was niet waar hij hoorde te zijn als deze een verbinding van die bewegende elektrische ladingen moest bewerkstelligen.
Ik vermoed zomaar dat een dergelijk "probleem" zelfs Braindead boven zijn pet gaat...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
*zucht*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef Liess het volgende:
Lekker NL...
Maargoe, Dus Mitch komt vanavond niet? Hoe bedoel je express weghouden van de zogenaamde tortelduifjes
Was dat die dienst van gisteren niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Tissik het volgende:
Tenzij Melissa idd de dienst van Mitch overneemt.
Als melissa gister is ingevallen.. is het vanavond haar beurt.. en is het morgen dus Mitch pasquote:
Dat is inderdaad logischer. Jammer wel. Want ik denk dat alleen Mitch het doldrieste duo de komende tijd uit elkaar kan drijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:52 schreef getl0st het volgende:
Als melissa gister is ingevallen.. is het vanavond haar beurt.. en is het morgen dus Mitch pas
Als hij kwaad in de zin heeft wel jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad logischer. Jammer wel. Want ik denk dat alleen Mitch het doldrieste duo de komende tijd uit elkaar kan drijven.
Dit doet mij nu denken aan een titel van Suske en Wiske.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad logischer. Jammer wel. Want ik denk dat alleen Mitch het doldrieste duo de komende tijd uit elkaar kan drijven.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit doet mij nu denken aan een titel van Suske en Wiske.![]()
Palma en Lieke hebben zowaar een gesprekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Melissa zei gisteren toch ook iets over Mitch?
Iets in de geest van: Mitch vindt het ook maar raar dat je na het zoenen met hem meteen weer op B springt?
Ze kan beter haar pijlen op Amanda en Brian richten toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Palma om de strijdbijl te begraven... dat vind ik dan wel weer jammer van Lieke na een zeer sterke gisteravond.
Heel verstandig, er zijn belangrijker targets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef pullup het volgende:
Lieke heeft dus Palma uitgenodigd voor een verzoeningsgesprekje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Palma rellen is toch verspilde energie?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Palma om de strijdbijl te begraven... dat vind ik dan wel weer jammer van Lieke na een zeer sterke gisteravond.
Ik erger me kapot aan Palma. Wat mij betreft mag die Palma helemaal gek gemaakt worden. En Palma heeft Lieke wel op een gore manier onslagen. Verder is het typisch dat de miljonairs woensdagnacht de opdracht hebben gekregen zelf midden in de nacht de rotzooi op te ruimen. Palma heeft gewoon te veel macht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan beter haar pijlen op Amanda en Brian richten toch?
beter..............quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:09 schreef Kinga het volgende:
Palma en Lieke praten op normaal volume? Shocking....
Ik leef helemaal met je mee, maar ik geloof gewoon niet dat ze Palma wegkrijgen. Dus laat die schreeuwbek lekker in haar eigen sop gaarkoken, en laat Lieke lekker haar energie op andere dingen richten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan Palma. Wat mij betreft mag die Palma helemaal gek gemaakt worden. En Palma heeft Lieke wel op een gore manier onslagen. Verder is het typisch dat de miljonairs woensdagnacht de opdracht hebben gekregen zelf midden in de nacht de rotzooi op te ruimen. Palma heeft gewoon te veel macht.
Amen:)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik leef helemaal met je mee, maar ik geloof gewoon niet dat ze Palma wegkrijgen. Dus laat die schreeuwbek lekker in haar eigen sop gaarkoken, en laat Lieke lekker haar energie op andere dingen richten!
In haar sop gaar laten koken... Prima maar het vervelende van Palma is dat ze informatie doorspeelt naar de miljonairs en daar zou eerst eens een gesprek over moeten plaatsvinden. Als ze tot midden in de nacht naar de streams zit te kijken: Prima, maar ze moet geen favorieten hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik leef helemaal met je mee, maar ik geloof gewoon niet dat ze Palma wegkrijgen. Dus laat die schreeuwbek lekker in haar eigen sop gaarkoken, en laat Lieke lekker haar energie op andere dingen richten!
heb toevallig v/d week in een programma over chirurgie wat je daarmee bewerkstelligd,.. dat zijn geen mooi beelden!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
Natasja is eigenwijs en draagt vandaag ook haar tieten corset niet
Ik denk dat ze dat als opdracht hebben meegekregen, zodat een en ander voor de televisiebeelden waardig kan worden afgesloten, nu de redactie wellicht ook door heeft dat de kijkers verveeld raken door dat geruzie tussen die twee elke avond in de uitzending.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:09 schreef Kinga het volgende:
Palma en Lieke praten op normaal volume? Shocking....
Tasja's voordeel is dat ze nog een x aantal keren terug moet voor herstel operaties naar Dr.Clavan van het Bergman kliniekje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef RSie het volgende:
[..]
heb toevallig v/d week in een programma over chirurgie wat je daarmee bewerkstelligd,.. dat zijn geen mooi beelden!
hij zei het zelf ook nog: Amanda snapt er toch niks vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
Die belegginsman word ontvangen door Amanda in bikini.
Is toch ook geen gezicht.
Ze moet toch gewoon mee doen.
Maar zal wel te moeilijk voor haar zijn.
BEDOENINGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Maar voor nu WEG MET DIE SAAIE BEDOELING
be·doe·ling (de ~ (v.), ~en)quote:
Dus: een saaie bedoening.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
be·doe·ling (de ~ (v.), ~en)
1 doel van een actie, dat wat men wil gaan doen of wil bereiken => intentie, inzicht, oogmerk, opzet
2 zin, strekking => betekenis
be·doe·ning (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] gang van zaken, toestand
2 inrichting, meubilering enz
Stream de kikkers! de vissen! iets andersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
Waarom eigenlijk 4 streams op dat geleuter?
Ik ook sorry , kom nou eenmaal uit Gouda hè , daar proaten we allemoal een bietje gekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dus: een saaie bedoening.
Maar het is hier geen cursus Nederlands natuurlijk. Sorry.
Die man heet Dr. Lavan. Maar zijn voornaam eindigt op een K (of C) dus Natasia noemt hem Clavan omdat ze dat zo verstaan heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
Tasja's voordeel is dat ze nog een x aantal keren terug moet voor herstel operaties naar Dr.Clavan van het Bergman kliniekje.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:44 schreef Elounda het volgende:
Dr. Clavan was een mooi typetje van Kees van Kooten in Koot en Bie.
Dr Clavan, Oost-Europa deskundige, of zoiets.
Bezigheidstherapie, krijgen bejaarden ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
Het is weer saai zeker?
Nu snap ik sowieso al niet waarom zo'n beleggingskantoor brood ziet in een gesponsorde cursus van DGK. Alsof dat soort gortdroge kost ooit de uitzending haalt.
Is toch ook de bedoeling dat ze met de jackpot gaan beleggen om zo te jackpot te verhogen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie, krijgen bejaarden ook.
Lijkt me niet verstandig...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is toch ook de bedoeling dat ze met de jackpot gaan beleggen om zo te jackpot te verhogen ?
Als het een beetje wil dan moeten ze de gewonnen jackpot door die beleggingsboer laten beheren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is toch ook de bedoeling dat ze met de jackpot gaan beleggen om zo te jackpot te verhogen ?
Soms mis ik best wel de uitdagingen van BB5, ik wil de Miljonairs wel eens dagenlang bonen zien sorterenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, als de date kan, mag hij 24uur komen, kan hij niet dan moet hij de andere uitnodigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef getl0st het volgende:
Eric heeft vanavond weer een date?
Aan die Tell Sell figuurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een beetje wil dan moeten ze de gewonnen jackpot door die beleggingsboer laten beheren.
Kan vanavond en morgenavond nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, als de date kan, mag hij 24uur komen, kan hij niet dan moet hij de andere uitnodigen.
Dan kunnen we beter maar eens samen praten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijk standaard "vermogensbeheerder"
Over jouw vermogen of het mijne??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter maar eens samen praten.![]()
Als we trouwen, dan in gemeenschap van goederen, net als Jaap.quote:
Neuh... ik zie trouwen al niet zitten, maar zeker niet in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Als we trouwen, dan in gemeenschap van goederen, net als Jaap.![]()
Ik riskeer veel, maar in een relatie is vertrouwen o zo belangrijk, dat zien we dagelijks in DVK.![]()
Deze jongeman is niet erg spraakzaamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:09 schreef blomst het volgende:
Eric belt de volgende.
Zijn naam is Lex?
Hij werd wakker gebeld, en zit in de nachtdienst.
Deze moet komende nacht nog werken, maar kan morgen wel.
Hooooiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:11 schreef carpediem23 het volgende:
Klopt het dat Mitch nu al een paar keer niet is geweest, vorige keer was er toch een gozer gekomen om hem te vervangen? Sinds het zoenen met Del.....
Mitch mag niet meer komen omdat ze Brian beschermen.. en Amanda wil dolgraag met Mitch zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
He Hoi!! Hoe gaat het?
Ontopic: Mitch heeft echt geen zin in Amanda en heeft gewoon spijt!!
Vind je de relatie van Cora en Jaap dan niet mooi en romantisch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik zie trouwen al niet zitten, maar zeker niet in gemeenschap van goederen![]()
Waarom zit hij in een dipje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
Volgende taak voor 1010 Lieke is het opbeuren van King Jaap die een dipje heeft.
Ik hoop toch voor hem dat het op z'n minst een salsa-dipje isquote:
Gebeuren met zijn studie, teruggefloten met zijn acties door achter, mocht Tas niet likken, etc.quote:
TV personage nummer 2 wordt tegengehouden om tv te maken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Gebeuren met zijn studie, teruggefloten met zijn acties door achter, mocht Tas niet likken, etc.![]()
Dat zal wel leuk zijn....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:17 schreef RSie het volgende:
Mitch wordt de nieuwe bewoner.
Deborah Crepje he, nou seg maar rustig creapje..., de koeiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
TV personage nummer 2 wordt tegengehouden om tv te maken..
Komt het niet vooral door het de 18bladzijdesdikkebrief van Cora?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Gebeuren met zijn studie, teruggefloten met zijn acties door achter, mocht Tas niet likken, etc.![]()
Dat gaat over wedding day details als de ijskar etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Komt het niet vooral door het de 18bladzijdesdikkebrief van Cora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |