Havoc, je doet hetzelfde als al die andere kutnewbies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Havoc het volgende:
Heb jij geen leven of zo?
Je bent er nogal erg druk mee om anderen te wijzen op hun fouten cq 'internetverslaving', Heb jij geen vrienden?
Je komt nogal wanhopig over als je met je heilige queeste bezig bent.
En dat is?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:30 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Havoc, je doet hetzelfde als al die andere kutnewbies.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:30 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Havoc, je doet hetzelfde als al die andere kutnewbies.
Kuttopics openen? Nietszeggende newbies aanspreken?quote:
Ik vrees dat het er weer niet in zit. Ik heb het idee dat het lijdend onderwerp het concept 'naamtopic' niet begrijpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Valt er hier dan eindelijk wat te rellen? Ik verveel me dood.
Waar wachten die FA's nog op GVD?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:37 schreef Havoc het volgende:
God wat zouden jullie het zwaar krijgen als ik een blauw kleurtje zou hebben.
Stuur eens een pushpm.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er weer niet in zit. Ik heb het idee dat het lijdend onderwerp het concept 'naamtopic' niet begrijpt.
Dat vragen wij ons ook af!quote:
Goed zo, heb je ook wel je bordje brinta vanochtend helemaal opgegeten dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Kuttopics openen? Nietszeggende newbies aanspreken?
Je kon uit mijn post uitmaken dat ik wel weet dat jij wat langer meeloopt.1.
Nee, nog niet ontbeten. Wel leuk dat je ernaar vroeg hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed zo, heb je ook wel je bordje brinta vanochtend helemaal opgegeten dan?
Trouwens, waarom ben je de eerste keer weggegaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed zo, heb je ook wel je bordje brinta vanochtend helemaal opgegeten dan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Havoc het volgende:
Heb jij geen leven of zo?
Je bent er nogal erg druk mee om anderen te wijzen op hun fouten cq 'internetverslaving', Heb jij geen vrienden?
Je komt nogal wanhopig over als je met je heilige queeste bezig bent.
Ga bungeejumpen zonder touw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Hou eens op met dat noobgedrag als je echt zo'n oldbie bent. Negeer me gewoon ofzo.
Ja, de oldbies komen je digitaal aftuigen. Eigenlijk zou je echt gemolesteerd moeten worden.quote:
niet als mensen als jij en wolverine op deze manier doorgaan. vraag het eens vriendelijk of negeer me eens ofzo. dit werkt averechts. dat heb ik jullie gisteren ook al verteld, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat te beseffen. op deze manier vind ik het alleen maar steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Jarno het volgende:
Als je maar opbokt.
oldbies zijn zo vergroeid aan hun computer dat ze de straat niet opdurven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:05 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Ja, de oldbies komen je digitaal aftuigen. Eigenlijk zou je echt gemolesteerd moeten worden.1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |