quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef vdvorst het volgende:
Klopt, hier is de hele nacht doorgegaan!
maarja, is ook zo gezellig hier he
ohja: goeiemorgen!
Die lunche moest het ontbijt worden... maar ik hield het niet langer vol...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Maar een stevige lunch is ook nooit weg
welk progseltje?quote:
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
Het is echt een schande, elke keer weer! Ik pleit voor een verbod dat papier niet meer mag sluiten!
bij 299 stoppen met postenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik stem voor!![]()
![]()
Euhhh praktische uitvoering?
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
Het is echt een schande, elke keer weer! Ik pleit voor een verbod dat papier niet meer mag sluiten!
JEE 5 met annotaties. Never mind, ik ben een pinguin, dus nerdquote:
vdv....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef vdvorst het volgende:
Klopt, hier is de hele nacht doorgegaan!
maarja, is ook zo gezellig hier he
ohja: goeiemorgen!
Zoals altijd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Frut, ook weer aanwezig(zoals altijd
)
Correct nederlands is niet mijn sterkste kant. Engels is veel mooier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteer
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
JEE 5 met annotaties. Never mind, ik ben een pinguin, dus nerd
Niets voor niets het boegbeeld van een besturingsysteem.
Doe mij maar Cquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Correct nederlands is niet mijn sterkste kant. Engels is veel mooier.
goedemorgen lieverd...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteer
++quote:
Dat werkt nietquote:
heeeej schatjequote:
13 posts tussen Pheno en mijn reactie. Do the math.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat werkt niet![]()
Als ik bij 289 een post plaats, staat ie al op 298 als ik eindelijk klaar ben met tikken.
Als ik dan per ongeluk een plaatje of een linkje wil doen zitten jullie al op 384![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |