Ik zit idd vaak op het secretariaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En lekkere mokkeltjes op het secretariaat, heb ik van horen zeggen
Ik zou zeggen, er hangt een databse achter: laat die vrind eens een sql draaien die alles in 1x doet, dat is namelijk de snelste manierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een querydingetje invoeren, dan komen er resultaten uit. Dan moet ik iedere student aanklikken, nog een knopje aanklikken, nog een knopje inklikken en dan op sluiten drukken. Herhaal dit ongeveer 5 collegejaren * 70 studenten.
Dus ik weet niet of het makkelijker kan.. tot nu toe niet. En volgens mijn vrind die het programma onder zijn hoede heeft is dit de snelste manier.
Heel onvriendelijk programma voor de gebruiker en erg RSI verwekkend.
Ik zal het opperen voor de volgende keer. Ik heb het nu bijna afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zou zeggen, er hangt een databse achter: laat die vrind eens een sql draaien die alles in 1x doet, dat is namelijk de snelste manier
Het resultaat pleur je in excel en dan een beetje netjes opmaken
select studentnr, naam, startdatum, einddatum, datedif(eindatum, startdatum) from studententabel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal het opperen voor de volgende keer. Ik heb het nu bijna af.
Mag ook wel, na 9 uur werk.
And counting...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Nog 93 keer klikken.
Oh jee, een tsunami van postsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
YAAAY. En nog drie uur eerder die cijfers af dan verwacht.. Nu kan ik rustig de rest van de werkzaamheden doen.
Oh nou, als je dat wat oplevert, dan doe ik dat wel hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Blijkbaar Fles.
Inpakken of hier opeten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee, bedankt.
Niks. Hiero.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Hier sensueel opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |