Ja...Huub vroeg haar dat gister...wat heb je nou gedaan voor middelbare school?...amanda's antwoordt was daarop...Havoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De werkelijkheid is: 2 jaar VMBO (samen met Nena) en vervolgens vroegtijdig schoolverlater. Dus nee, geen diploma, zelfs niet een VMBO doorlopen.
Maar waarom blijft Natasia nog tot 23 september? Welke prijs krijgt ze dan? (dan zit ze 1 jaar toch?)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef fredfik het volgende:
[..]
als die dag aanbreekt hang ik de vlag uit
¤ 1.200.000 toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar waarom blijft Natasia nog tot 23 september? Welke prijs krijgt ze dan? (dan zit ze 1 jaar toch?)
Haar borg terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar waarom blijft Natasia nog tot 23 september? Welke prijs krijgt ze dan? (dan zit ze 1 jaar toch?)
Najah, wss rolt ze na DGK wel weer ergens in.. Ze voelt zich helemaal sterk door haar cursus visagie.. Ze heeft weliswaar geen diploma, maar ze kan nog op zat plekken terechtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef riri het volgende:
meer bescheidenheid zou haar niet misstaan....laat ze eerst eens in haar algemene ontwikkeling investeren dan voortdurend bezig te zijn met al die uiterlijke bullshit....kind heeft straks niks om op terug te vallen
Van deze post kan ik zo gelukkig worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef getl0st het volgende:
Huub wil de gitaar van Brian kapot slaan in de woonkamer
(als Brian met 1 vinger aan zijn spullen komt)
Aquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef getl0st het volgende:
Huub vraagt aan Eric wat meer impact heeft.
De gitaar eerst volkladden met Netty is een hoer.. of hem gewoon direct kapot meppen
De auto die er voor Eric aankwam dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
Eric zegt: Zo! Dat is een grote.. (over wat weet ik niet..)
Waarop Huub meteen antwoord: Dankje.. dat hoor ik wel vaker
Jaa daaaag, de winnaar ja, maar zij wordt geen winnaar. Ze kan haar schuld van 10.000 inlossen bij de kredietinstantie, meer niet......quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
OMFG! Voor 10k nog 4 maanden je kinderen missen... verlost zijn van je kinderen. Niet te geloven![]()
Alles om zendtijd te krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Palma is de emo aan het uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |