quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat Fries er geen rekening me houdt dat ze op pumps loopt.
Op je pumps door de paardenbakquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat Fries er geen rekening me houdt dat ze op pumps loopt.
mijn hemel wat een sportiever verschijning die pumps en dan die jurk waar die borsten uitfloepenquote:
Vanaf vanmorgen 09.30 hebben we Amanda al in beeld. En dat moet. We zijn verbannen naar buiten omdat er een rel aan zat te komen tussen Palma en Herma. Oh nu mogen we meekijken in het kantoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:01 schreef scanman01 het volgende:
Moet Amanda in beeld regie?
Amanda heeft trouwens nog altijd een vrij grote bek voor iemand die zo goed als geen enkele stem krijgt op de popoll's en dus door een heel groot gedeelte van de kijkers wordt uitgekotst. Maar goed, ook dat zal bij Amanda niet echt doordringen.
Er wordt naar je geluisterd Scanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Regie, nu zap je met stream 1 en 2 dus ergens anders heen, want een computerende Jaap hebben we niets aan.
Wishful thinkingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Liess het volgende:
Is Palma al dood?
Telefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
*please please please*
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Telefoon
E: met eric, hallo..
Regie: hey eric, er is net iets ernstigs gebeurd, Herma heeft Palma bewerkt met een mes, en der opgehangen aan haar haar.
E: Mooi, rust, doei!
Niet dood dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Palma met een stofzuiger!
different person, same thoughtsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Marrije het volgende:
Amanda vernaggelt al die pannen daar door met een vork over de bodem te schrapen.
als die dag aanbreekt hang ik de vlag uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef getl0st het volgende:
Natasia zegt dat ze weggaat? Als het zo doorgaat.. *verliest een traantje van geluk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |