quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:41 schreef getl0st het volgende:
Een grap maken richting Palma (die moet stoppen met roken).. dat er een speciale tabak in zijn pijp zit.. *wijst richting zijn geslachtsdeel*.. of op zijn Amanda's: Wijst richting zijn geaardheid
Linkje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef getl0st het volgende:
Dat .gif bestandje van BSOL gister was daar een perfect voorbeeld van![]()
![]()
Huh, ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef Marrije het volgende:
Amanda: bij Teasers werkte ik van 18 tot 3 en dan moest ik smorgens gewoon weer. . .dan was ik helemaal gesloopt.
Elke minuut tv/stream besteed aan Palmaquote:
Wie propte er Chips in Huubs mond?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
Wie gooide gister chips ??
De werkelijkheid is: 2 jaar VMBO (samen met Nena) en vervolgens vroegtijdig schoolverlater. Dus nee, geen diploma, zelfs niet een VMBO doorlopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef akveor het volgende:
Gisteren zij Amanda tegen Lieke dat ze Havo had gedaan. Nu begrijp ik 2 jaar en daarna 3 jaar naar de Mavo. Heeft ze nu wel of niet een diploma?
Ja,een veter diploma en een zwemdiploma.Zij heeft niet een school afgemaakt,ook niet een school voor moeilijk opvoedbare kinderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef akveor het volgende:
Gisteren zij Amanda tegen Lieke dat ze Havo had gedaan. Nu begrijp ik 2 jaar en daarna 3 jaar naar de Mavo. Heeft ze nu wel of niet een diploma?
Nooit, nooit, maar nooit hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb nog nooit, nou ik wil niet zeggen nooit, maar ik ben nu 26 en heb nog nooit wiet gerookt, volgens mij bestaat dat niet in jouw wereldje.
En ze is pas 19 en heeft ook nog een kappersopleiding gedaan, uiteraard ook voortijdig afgebroken. Maar misschien was ze een hele snelle leerlinge en zat ze met haar 9e al op de middelbare school.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef akveor het volgende:
quote:
Wat wil ie nu zeggen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb nog nooit, nou ik wil niet zeggen nooit, maar ik ben nu 26 en heb nog nooit wiet gerookt, volgens mij bestaat dat niet in jouw wereldje.
Als je met een server booten het berichtenverkeer weer op gang krijgt , ja dan wel jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:39 schreef Tissik het volgende:
Wat een lulverhaal weer:
Brrian: ik was consultant
Amanda: wat moest je doen dan?
Brrian: ik verzorgde op Europees niveau (poehee!) het berichtenverkeer van Unilever. Mega-orders, bla-bla.
Jonge jonge , hij heeft ook eens een cursus gevolgt , lekker chillen in het campagnillehotel te vlaardingen whohohoquote:En dan ging hij naar zijn werk, en dan na het werk naar een hotel (roflol), en dan belde hij zijn vrienden om lekker uit te gaan en chillen.
Heel lang was het niet, ik hoorde haar ook tegen Brian beweren dat ze altijd in de weer was en druk met van alles zoals shoppen en zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef Marrije het volgende:
Amanda: bij Teasers werkte ik van 18 tot 3 en dan moest ik smorgens gewoon weer. . .dan was ik helemaal gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |