Psies. En dat is ook de reden waarom hij gisteren heeft geroepen dat hij Amanda haar haren er in de nacht af zou knippen. Hij doet het niet (mag niet), maar het resultaat is hetzelfde: Amanda over de zeik, en niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is maar een hypothese maar ze mogen geen spullen van elkaar kapot maken
Wat heeft Amanda gekregen dan? Alleen die visagie cursus toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, ratasia wordt op alle vlakken gepamperd - partijdig. programmamakers kunnen de tyfus krijgen
alsof een officiele waarschuwing nog ene fuck voorsteltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda nog een waarschuwing gehad dat ze de inhoud van een asbak over Lieke heeft gegooid? Of is er zo'n enorm verschil tussen drank en de inhoud van een asbak?
Natasia heef inmiddels 2 koppen thee over mensen op haar conto staan....... geen OW te zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda nog een waarschuwing gehad dat ze de inhoud van een asbak over Lieke heeft gegooid? Of is er zo'n enorm verschil tussen drank en de inhoud van een asbak?
Weinig.... behalve als je er twee krijgt. Of is dat ook al van de baanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
alsof een officiele waarschuwing nog ene fuck voorstelt
Ik denk dat ze alleen nog een waarschuwing krijgen voor het vernielen van eigendommen.. meer nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE zie hier laatste nog dat 2 OW's een verwijdering kan zijn .. daar hebben ze zich dus ook al onderuit weten te lullenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig.... behalve als je er twee krijgt. Of is dat ook al van de baan....
Ach ja, wat maakt het ook uit. De regie blijft de kijkers nog wel een tijdje terroriseren met die ongelooflijke klote stem van Amanda. Ik luister nog liever naar een piepend krijtje over het schoolbord.
In de regels staat tegenwoordig dat je bij 2 ow het huis uit gestuurd kan worden. dus het gebeurt niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig.... behalve als je er twee krijgt. Of is dat ook al van de baan....
Ach ja, wat maakt het ook uit. De regie blijft de kijkers nog wel een tijdje terroriseren met die ongelooflijke klote stem van Amanda. Ik luister nog liever naar een piepend krijtje over het schoolbord.
Ze krijgen allemaal wel wat alleen Natasja het meest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik vraag me af hoe het staat in verhouding met de andere deelnemers.. Dat de maandelijke vergoeding verschilt per persoon begrijp ik.. Maar natas krijgt hier toch voor 15k aan extra's, zou de rest dat ook allemaal krijgen?
Huub kreeg met een stemming de kans om zijn rijbewijs te halen.. wat niet doorgaat.. dat is wat Huub krijgtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal wel wat alleen Natasja het meest.
Nagelcursusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda gekregen dan? Alleen die visagie cursus toch?
Nog beter... zit Brian een maand met een gitaar vol nare texten... ik weet niet of hij daar wel mee om kan gaan, als het een beetje meezit vernielt hij die gitaar dan zelf uit woedequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vervelende is dat als hij eerst de gitaar doet bekladden hij een maand moet wachten met het vernielen van dat ding.. en duurt het voor ons ook een maand langer voor we van die herrie af zijn![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater tegen Dellie: Alle kikkers roepen..Amanda, kus me.
Dellie: Zou dat echt werken? Nou ja, dat hoeft niet, ik heb mijn prins al.![]()
Mocht Brian de kooi uitgaan zou hij dan meteen Amanda laten vallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater tegen Dellie: Alle kikkers roepen..Amanda, kus me.
Dellie: Zou dat echt werken? Nou ja, dat hoeft niet, ik heb mijn prins al.![]()
Dat gebeurt nog tijdens DGKquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht Brian de kooi uitgaan zou hij dan meteen Amanda laten vallen?
Natuurlijk! Daar twijfel ik echt geen seconde aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht Brian de kooi uitgaan zou hij dan meteen Amanda laten vallen?
Hmmz, najah, dat is meer tijdsverdrijfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Nagelcursus
Nieuwe haren
Pianoles
Zangles
acteerles
dansles
nieuwe kleren
Ook dat. Het is nu alweer een week "aan". Wanneer komt Mitch weer werken? Meteen daarna is het namelijk weer "uit".quote:
Of net voordat Amanda.......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... net nadat Amanda "per ongeluk" op hem struikelt met een mes in haar handen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |