dat is natuurlijk huub zijn bedoeling..........dat drijft de spanning op bij Rat zonder dat huub de actie daadwerkelijk hoeft uit te voerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:
Palma gaat naar Herma Brian/Natasia om het plan door te lullen
Hmm.. scherp opgemorkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is natuurlijk huub zijn bedoeling..........dat drijft de spanning op bij Rat zonder dat huub de actie daadwerkelijk hoeft uit te voeren![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hmm.. scherp opgemorken![]()
Zo had ik het nog niet bekeken
Staat een OW voor van een maand.. en Huub zei net al.. Dat vind ik het meer dan waardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is maar een hypothese maar ze mogen geen spullen van elkaar kapot maken
geluksvogel..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef ericahysterica het volgende:
het is saai op de streams hopenlijk vanavond weer rellen en nu lekker de zon in![]()
nou dan is het afwachten..........ik hoop dat hij het vanavond doet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Staat een OW voor van een maand.. en Huub zei net al.. Dat vind ik het meer dan waard
Pleur op, die gozer is niet welkom in Vlaardingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:54 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als je met een server booten het berichtenverkeer weer op gang krijgt , ja dan wel ja
[..]
Jonge jonge , hij heeft ook eens een cursus gevolgt , lekker chillen in het campagnillehotel te vlaardingen whohoho
Vervelende is dat als hij eerst de gitaar doet bekladden hij een maand moet wachten met het vernielen van dat ding.. en duurt het voor ons ook een maand langer voor we van die herrie af zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou dan is het afwachten..........ik hoop dat hij het vanavond doet!
Of is dat nu erg racistisch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Pleur op, die gozer is niet welkom in Vlaardingen Nederland![]()
Deze.. maar dan ook echt alleen deze keer.. geef ik toe aan je sigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Maak er dan van : Hij is nergens welkom.
een stofzijger voor haar buik.........................dat was haar premie,en dat gaat voor de kids!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar waarom blijft Natasia nog tot 23 september? Welke prijs krijgt ze dan? (dan zit ze 1 jaar toch?)
nee, ratasia wordt op alle vlakken gepamperd - partijdig. programmamakers kunnen de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik vraag me af hoe het staat in verhouding met de andere deelnemers.. Dat de maandelijke vergoeding verschilt per persoon begrijp ik.. Maar natas krijgt hier toch voor 15k aan extra's, zou de rest dat ook allemaal krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |