Dat zal d'r leren!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef superworm het volgende:
heb net via de mail 'devil in disguise' van elvis naar d'r gestuurd.

Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Aangezien ik grotendeels hetzelfde heb meegemaakt (zie eerdere post) neem haar niet terug, sluit het hoofdstuk van die meid en ga verder met je leven. Verwijder haar nummer en van msn alles. Weg ermee. Het doet nu pijn maar later is het alleen maar goed. Ik ben erachteraan blijven lopen, terwijl ze zwaar misbruik van me maakte, kwam door die roze bril zoals iemand t al eerder in dit topic zei. Ik ben er zwaar aan onderdoor gegaan. Om achteraf van vrienden (tja vrienden ze moesten haar niet) te horen wat ze me allemaal maar geflikt had, dingen die ik nog niet eens wist. En ik iedere keer de schuld bij mezelf leggen. Zo'n personen zijn het nog niet eens waard om te bespreken op een forum. Maar ja, het is aan jezelf wat je ermee doet.

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.

Mwehehehehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.

I call it confrontatie-fobie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef superworm het volgende:
klopt, dat is min of meer helemaal weg. net als zelfvertrouwen, trouwens. ze wordt niet gepaald, want die gast zit in amerika. maar idd, ze is volgens mij behoorlijk blij dat ze van me af is. ik begon te lastig te doen, vragen te stellen etc... kon ze nie tegen.

nee, als we ruzie hebben wordt ze ziedend, gaat ze overemotioneel reageren, denkt ze niet na, gooit ze met dingen en is álles mijn schuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef GioStyle het volgende:
[..]
I call it confrontatie-fobie.
Het is zeker ook zo'n meisje waar je nooit ruzie kan hebben, want dan zwijgt ze in alle talen, omdat ze liever geen ruzie wil?![]()

Het is dus een onbetrouwbare labiele slet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef superworm het volgende:
[..]
nee, als we ruzie hebben wordt ze ziedend, gaat ze overemotioneel reageren, denkt ze niet na, gooit ze met dingen en is álles mijn schuld.

damn man, jij was echt heel ver in je jaloezie topic. maargoed ik had dus exact hetzelfde. ik schijn ook een jaloers zwijn te zijn. jij moet even wiki'googlen op "theatrale persoonlijkheidsstoornis" en zeggen wat je ervan denkt. ik vind het heel toepasselijk op mijn ex.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hier TS me oude topic, moet je maar eens lezen hoe blind ik toen was.
Jaloezie
Achteraf kwam ik er dus achter dat ze me zwaar bezeikt had, vrienden van haar zeiden me dat ze dat met iedere jongen deed. Ze is geregeld vreemdgegaan, en toen t uit was toen ze me negeerde heb ik 3 weken nix van haar gehoord, om daarna een sms te krijgen dat ze nie meer van me hield, en 2 weken later hoorde ik dat ze al anderhalve maand een ander had :d dus nog voordat ze t met mij uit had hehe
Hoop dat t je helpt om te inzien dat je die van jou noooooit meer terug moet pakken..
Suc6

moge dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Het is dus een onbetrouwbare labiele slet?![]()

helderziend? beetje defensieve reactie, maar zon teringhoer helpt je zelfbeeld en eigenwaarde compleet naar het nulpunt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef GioStyle het volgende:
Hmm.. Volgende week heb je alweer een andere. What's the problem?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |