Dat doen alle toffe kattenquote:
Ja, je bent ook stukken ouder dan ik natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Boven je, ik ben niet zo snelllllllllllllll
(meer)
heb je rond dit tijdstip ook wat lekkere hartige dingen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Gooit nog wat taart naar binnen!
[afbeelding]
Zojuist uit de frituurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
heb je rond dit tijdstip ook wat lekkere hartige dingen?
aaaaahhhh. van harte popje en ga nog maar heeeeeel lang met die ouwe jood lekker eten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zojuist uit de frituur
[afbeelding]
Mét een borrel :
[afbeelding]
Gaak zeker doen zhiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
aaaaahhhh. van harte popje en ga nog maar heeeeeel lang met die ouwe jood lekker eten.
wow. kende ik nog niet! leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaak zeker doen zhi
Ik heb een tegoed bon in mijn zak voor Southern Cross
Ja, vind ik ook.quote:
Waarmee? Is hij ook jarig?quote:En Golfer natuurlijk ook.
Nee, hij krijgt een nieuwe nier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
[..]
Waarmee? Is hij ook jarig?
kom kom, ben je al zolang in the states? hier in holland felciteren we nog steeds de mensen van wie hun vrouw, man, vriendin, kind, neef, nicht etc jarig is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
[..]
Waarmee? Is hij ook jarig?
gefeliciteerd voor de poezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Bluezz het volgende:
vergeet de poezen niet
Wel tof overigens, 2 topics![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |