Brain houdt namelijk van het goede voorspel, dus eerst afwassen enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke wachten niet meer op het andere stelletje, ze gaan rustig beginnen. Lieke is maar meteen naakt in bed gaan liggen.
[afbeelding]
DJ Hyper, Amandaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Laten we maar naar bed gaan"
Brian : "Nee, ik wil nog 1 plaatje draaien"
Amanda : "Hoezo, je bent Mr. Hyper"
Gezien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=22871&sess=664
Welterusten, je was uitermate grappig vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Frasier het volgende:
Oke, bedtijd!Met speciale groeten aan Disana
En Brain
![]()
Day, ik hou van je!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Nou, jullie amuseren je wel zonder mij, hè?
Braaf zijn!![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
We zijn toch altijd braafquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian durft eindelijk naar bed te gaan. Bluflul is helemaal vergeten naar achter tebellen, om te vragen of haren knippen wel mag.
Sterker nog, ik vermoed dat het Bluflul heel goed uit zou komen als die haren echt werden afgeknipt. Alles om op Huub te kunnen afgeven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian durft eindelijk naar bed te gaan. Bluflul is helemaal vergeten naar achter tebellen, om te vragen of haren knippen wel mag.
Eigenlijk moeten ze de scissors aan zijn haarbal zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vermoed dat het Bluflul heel goed uit zou komen als die haren echt werden afgeknipt. Alles om op Huub te kunnen afgeven.
Zijn er niet van die speciale scharen waarmee ze konijnetanden knippen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze de scissors aan zijn haarbal zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |