Zo lief speel ik of Brain ook gitaar voor jou onder je balkon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat, je hebt helemaal gelijk. En zo lief als hij Amanda nu ook thee gebracht heeft...
Ze hebben het over de donorshow. Amanda zegt dat als het over je lichaam gaat dat ze het dan naar vind.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
rat en del in zieligdoen modus?
Brian zou inderdaad optie 3 zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Huub een beetje wil rellen zet hij Brian volgende maand weer op de stoel![]()
Brian kan overduidelijk niet met kritiek omgaan en dat terwijl hij niet eens een risico liep... het feit dat hij op de schopstoel zat maakte hem al zwaar pissed.
Doe me nu Brian maar. Jij mag gaan, je propaganda was overtuigend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo lief speel ik of Brain ook gitaar voor jou onder je balkon.
Dus hij heeft er een fan bij?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe me nu Brian maar. Jij mag gaan, je propaganda was overtuigend.
Over my dead body!quote:
d'r haar ja. als iemand dat er als geintje afknipt, kan het er toch gewoon weer opgeplakt worden? hoewel ik wel verwacht dat áls Hupert dit doet, hij het geknipt haar ritueel zal verbranden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze hebben het over de donorshow. Amanda zegt dat als het over je lichaam gaat dat ze het dan naar vind.
Ze zit nog steeds met 'r haar in gedachten.
Ze moeten nu gewoon doortaggen met z'n 4.... ot Brian loco afgevoerd wordt zoals belooft door Huub. Maar het is nu weer 4 weken... de vorige keer werd ook alles erg mellow.... vandaar die 2 weken afgelopen keren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou bij optie 2 dus niet het geval zijn. Als Huub Eric er echt uit wil, is er dus geen sprake meer van een meerderheid.
Dan moet het met Jaap snel beter gaan, die is echt ingekakt (arme jongen)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten nu gewoon doortaggen met z'n 4.... ot Brian loco afgevoerd wordt zoals belooft door Huub. Maar het is nu weer 4 weken... de vorige keer werd ook alles erg mellow.... vandaar die 2 weken afgelopen keren.
Nee sorry moet je teleurstellen. Ik ben van geen van de hudige bewoners fan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Day, jij bent toch wel fan van Brain hoop ik?![]()
Maar Brain heeft net zoveel respect voor vrouwen als Bart, echt waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nee sorry moet je teleurstellen. Ik ben van geen van de hudige bewoners fan.
Ik was fan van Bart!![]()
De hele wereld? Ik kijk morgen vanaf de maan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian gaan mensen over de hele wereld naar de Donorshow kijken morgenavond om half negen.
Brain houdt namelijk van het goede voorspel, dus eerst afwassen enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke wachten niet meer op het andere stelletje, ze gaan rustig beginnen. Lieke is maar meteen naakt in bed gaan liggen.
[afbeelding]
DJ Hyper, Amandaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Laten we maar naar bed gaan"
Brian : "Nee, ik wil nog 1 plaatje draaien"
Amanda : "Hoezo, je bent Mr. Hyper"
Gezien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=22871&sess=664
Welterusten, je was uitermate grappig vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Frasier het volgende:
Oke, bedtijd!Met speciale groeten aan Disana
En Brain
![]()
Day, ik hou van je!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Nou, jullie amuseren je wel zonder mij, hè?
Braaf zijn!![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
We zijn toch altijd braafquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Braaf zijn!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian durft eindelijk naar bed te gaan. Bluflul is helemaal vergeten naar achter tebellen, om te vragen of haren knippen wel mag.
Sterker nog, ik vermoed dat het Bluflul heel goed uit zou komen als die haren echt werden afgeknipt. Alles om op Huub te kunnen afgeven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian durft eindelijk naar bed te gaan. Bluflul is helemaal vergeten naar achter tebellen, om te vragen of haren knippen wel mag.
Eigenlijk moeten ze de scissors aan zijn haarbal zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vermoed dat het Bluflul heel goed uit zou komen als die haren echt werden afgeknipt. Alles om op Huub te kunnen afgeven.
Zijn er niet van die speciale scharen waarmee ze konijnetanden knippen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze de scissors aan zijn haarbal zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |