Is dat "typische vrouwenzaken"-topic van Yvonne nog open?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
face it, je kan niet winnen
"nou, dan zeg ik het wel af!"
"nee, want dan ga je me dát weer verwijten"
"nou, dan ga je mee"
"neeeheeeeeeee"
"nou, dan ga ik dus alleen "
"ja nou, ja nou, ik wil gewoon, ja nou, jezus, je begrijpt er echt niets van, hè"
![]()
Winterefteling. Keileuk (mits mooi weer)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Ah zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dan was het meer dat ze niet naar verre vakanties wilde omdat ze bang was voor vliegen, wilde niet in 'n grote stad wonen omdat er te veel criminaliteit is, wilde ook niet in enge attracties, wilde niet op zo'n banaan achter 'n boot, en bleef ook liever ieder weekend thuis met mij op de bank. Gelukkig ben ik nu van die bitch af en heb ik 'n leuke meid.
Hoelang zijn jullie nu al samen?? en hoe oud zijn jullie?? Daarbij, 'n half jaar geleden was het december, januari dan is de Efteling toch dicht dat ik?
En nee jij bent niet egoistisch, misschien moet je wat meer egoistisch gaan worden en voor jezelf gaan kiezen of bij zo'n saaie doos blijven.
Zo te lezen heeft dat eerste tegenvallertje al lang gezelschap gekregen van nog meer tegenvallers, anders zou je immers niet al vaak op dat punt hebben gestaan. Hoeveel goeie momenten staan daar tegenover?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:45 schreef Wolkie het volgende:
Hmm vaak op dat punt gestaan niet gedaan omdat ik een ben die niet bij het eerste tegenvallertje opgeeft..
Op der goeie momenten is het een geweldig meid.
Echter raakt het energie wel langzaam op zo..
hehe, stel je voor dat er eens iets gebéúrt in je leven joh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Ah zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dan was het meer dat ze niet naar verre vakanties wilde omdat ze bang was voor vliegen, wilde niet in 'n grote stad wonen omdat er te veel criminaliteit is, wilde ook niet in enge attracties, wilde niet op zo'n banaan achter 'n boot, en bleef ook liever ieder weekend thuis met mij op de bank. Gelukkig ben ik nu van die bitch af en heb ik 'n leuke meid.
Hier ook een vrouw speaking, dat werkt dus echt niet he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Swiffer het volgende:
omgekeerde psychologie werkt goed bij vrouwen!
Dat dus. My goodness.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef milagro het volgende:
het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
SHIT-TEST.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Wolkie het volgende:
Een half jaar geleden ben ik met mijn vriendin naar de Efteling geweest. wij zijn toen gegaan omdat een vriendin van haar, haar uitgenodigd had (een dag ervoor vertelde die vriendin van haar dat een vriend uit engeland ook er zou zijn die mijn vriendin dus ook kent) dat was dus de druppel die de beslissing deed om dus wel te gaan i.p.v. thuis te blijven. Echter begon het gedoe al bij aankomst ik en mijn vriendin stonden te wachten (op de rest) bij de ingang van de efteling terwijl iedereen al binnen bleek te zijn.
Daarbij komt nog dat mijn vriendin nergens in durft kwa attracties (wat ik wel snap van der). *zap naar vandaag*.. Vandaag was er een gesprek aan de telefoon dat ik een bedrijfsuitje naar de efteling heb. Mijn vriendin begon dus opeens die dag omhoog te halen met de mededeling dat ik erg bot en egoistisch ben omdat ik toen ook attracties in ben geweest zonder haar waardoor zij dus in der eentje met de tassen achterblijft.. Nou snap ik dat het niet leuk is om in je eentje achter te blijven bij de ingang van een attractie.. Alleen vind ik het niet egoistisch dat ik met de groep wel de attractie in ben geweest om haar "vrienden" een beetje te leren kennen en een leuke tijd te hebben.. als ik weer naar de efteling zou gaan met haar alleen dan zou ik bij haar blijven geloof ik. Nu is ze dus over de zeik omdat ik een egoistisch persoon ben geloof ik...
Mijn vraag is, is het egoistisch om je vriendin alleen te laten bij de ingang van een attractie terwijl je zelf wel plezier hebt en dan later in enkele attracties gaat waar zij wel in durft..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |