abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49985274
Een half jaar geleden ben ik met mijn vriendin naar de Efteling geweest. wij zijn toen gegaan omdat een vriendin van haar, haar uitgenodigd had (een dag ervoor vertelde die vriendin van haar dat een vriend uit engeland ook er zou zijn die mijn vriendin dus ook kent) dat was dus de druppel die de beslissing deed om dus wel te gaan i.p.v. thuis te blijven. Echter begon het gedoe al bij aankomst ik en mijn vriendin stonden te wachten (op de rest) bij de ingang van de efteling terwijl iedereen al binnen bleek te zijn.
Daarbij komt nog dat mijn vriendin nergens in durft kwa attracties (wat ik wel snap van der). *zap naar vandaag*.. Vandaag was er een gesprek aan de telefoon dat ik een bedrijfsuitje naar de efteling heb. Mijn vriendin begon dus opeens die dag omhoog te halen met de mededeling dat ik erg bot en egoistisch ben omdat ik toen ook attracties in ben geweest zonder haar waardoor zij dus in der eentje met de tassen achterblijft.. Nou snap ik dat het niet leuk is om in je eentje achter te blijven bij de ingang van een attractie.. Alleen vind ik het niet egoistisch dat ik met de groep wel de attractie in ben geweest om haar "vrienden" een beetje te leren kennen en een leuke tijd te hebben.. als ik weer naar de efteling zou gaan met haar alleen dan zou ik bij haar blijven geloof ik. Nu is ze dus over de zeik omdat ik een egoistisch persoon ben geloof ik...

Mijn vraag is, is het egoistisch om je vriendin alleen te laten bij de ingang van een attractie terwijl je zelf wel plezier hebt en dan later in enkele attracties gaat waar zij wel in durft..?
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:56:57 #2
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49985358
Waarom gaat dat mens überhaupt mee?
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_49985409
Dus als zij ergens niet in durft, moet jij je ook gaan vervelen?

..Meh? Ze moet gewoon niet zeuren.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:01:09 #4
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_49985520
Kunnen jullie niet beter naar Madurodam gaan ? Of het zuiderzeemuseum ofzo
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:01:57 #5
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_49985556
Pffff vrouwen.....
Respect to the man in the ice cream van !
pi_49985559
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef cocopop het volgende:
Dus als zij ergens niet in durft, moet jij je ook gaan vervelen?

..Meh? Ze moet gewoon niet zeuren.
Egoistisch?? ergens denk je alleen aan jezelf
Maar is het dan ook egoistisch van haar omdat ik dan niet in de attracties kan waar ik in wil omdat zij dan moet wachten..?

...Gedoe allemaal...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:04:40 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49985653
Wat een zeur.
Het enige leuke van de Efteling zijn de attracties. En Het Sprookjesbos .
Als zij zo angstig is dat ze nergens in durft, is dat haar probleem, moet ze niet -egoïstisch- jou mee opzadelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49985757
het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49985819
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef milagro het volgende:
het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
Deels ook gedaan idd.. snap niet waar het opeens vandaan kwam ook.. can i say "vrouwen..."
pi_49985938
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een zeur.
Het enige leuke van de Efteling zijn de attracties. En Het Sprookjesbos .
Als zij zo angstig is dat ze nergens in durft, is dat haar probleem, moet ze niet -egoïstisch- jou mee opzadelen.
Just my thoughts
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:13:36 #11
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_49985952
Er zit haar waarschijnlijk ook iets anders dwars wat hier helemaal niets mee te maken heeft, maar dit zal een goede vorm van haar woede kwijtraken zijn, denk ik.

Verder is het echt een zeuronderwerp. Als ze er moeite mee heeft/had, moet ze dat met jou overleggen en niet achteraf gaan zeuren. Dit is vrij egoistisch van haar.

Ik snap wel dat het vervelend is voor haar dat ze nergens in durft en dat ze graag ziet dat haar vriend dit begrijpt en ook niet in die attractie gaat, maar dat kun je nu eenmaal niet van iemand verwachten die het wel leuk vindt. Enigszins rekening houden met elkaar is natuurlijk wel zo prettig.
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_49986034
Lekker zonde van je geld en tijd om allebei bij de tassen te staan wachten.
pi_49986092
Wat een zeikerd, kan ze beter niet mee gaan.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je zelf wel plezier probeert te maken en in attracties gaat.
pi_49986129
Kan me wel voorstellen dat ze nu een tweede keer misschien niet mee gaat. Daar moet jij dan niet moeilijk over doen, vind ik.
pi_49986201
bedrijfsuitjes moeten sowieso geen partners mee, vind ik, dan is er geen reet aan
pi_49986231
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef -Luxury- het volgende:
Er zit haar waarschijnlijk ook iets anders dwars wat hier helemaal niets mee te maken heeft, maar dit zal een goede vorm van haar woede kwijtraken zijn, denk ik.

Verder is het echt een zeuronderwerp. Als ze er moeite mee heeft/had, moet ze dat met jou overleggen en niet achteraf gaan zeuren. Dit is vrij egoistisch van haar.

Ik snap wel dat het vervelend is voor haar dat ze nergens in durft en dat ze graag ziet dat haar vriend dit begrijpt en ook niet in die attractie gaat, maar dat kun je nu eenmaal niet van iemand verwachten die het wel leuk vindt. Enigszins rekening houden met elkaar is natuurlijk wel zo prettig.
Daar zou je wel eens gelijk mee kunnen hebben..

Nog een tweede keer naar de efteling zal ze niet gaan denk ik.. wel vindt ze het niet leuk dat ik nu wel met werk naar de efteling ga "en niet met haar"...
pi_49986276
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:

[..]

Nog een tweede keer naar de efteling zal ze niet gaan denk ik.. wel vindt ze het niet leuk dat ik nu wel met werk naar de efteling ga "en niet met haar"...
Wat doet ze nou moeilijk.
Wat moet je dan doen volgens haar, dat van je werk afslaan en zeggen dat je dan wel met haar gaat?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:25:37 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49986302
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef appelsap het volgende:

Wat moet je dan doen volgens haar, dat van je werk afslaan en zeggen dat je dan wel met haar gaat?
En dan gezellig bij de attracties gaan staan kijken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:25:38 #19
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_49986304
quote:

[..]

Oftewel in haar ogen is de enige juiste oplossing die je kan maken helemaal niet gaan ook al is het een bedrijfsuitje ??
Respect to the man in the ice cream van !
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:29:27 #20
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49986401
Zo veel attracties kunnen dat niet geweest zijn, toch?
...dass wir fliegen.
pi_49986425
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef appelsap het volgende:

[..]

Haar kennend zou ze wel willen dat ik alleen met haar ga.. maar dat gaat niet door denk ik zo.
Ik ga wel degelijk met collegas naar de efteling dat lijkt me juist erg gezellig maar goed.

Als ik ga zeggen tegen haar dat ik idd naar de efteling ga met collegas en niet met haar ben ik weer bot..
en daar schiet ik niks mee op..
pi_49986468
ik vind het eerder egoïstisch om iemand die freakin' 26 euro heeft betaald voor een beetje sensatie, aan de grond te houden
pi_49986520
Pff!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49986533
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Mythik het volgende:

[..]

Oftewel in haar ogen is de enige juiste oplossing die je kan maken helemaal niet gaan ook al is het een bedrijfsuitje ??
volgens mij is dat wel de spijker op de kop slaan idd..

maar als ik dat dan weer zeg dan zegt ze iets van laat maar ga maar en boeit het haar niks meer...
om een schuld gevoel op te kweken ofzo?
argh.. moeilijk moeilijk
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:34:31 #25
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_49986539
wat een zeikhoer
wees een kerel en vertel haar de waarheid
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:35:11 #26
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49986555
Echte liefde is;

Samen bij de tassen wachten tot alle anderen uitgefeest zijn.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:37:25 #27
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_49986632
jullie zijn vast niet oud
pi_49986635
wijf moet niet zo zeiken joh..en jij moet zulke onzin ook helemala niet pikken

moet je meteen duidelijk maken naar haar toe anders gaat ze dit soort kuren vaker vertonen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49986637
quote:

[..]

face it, je kan niet winnen

"nou, dan zeg ik het wel af!"
"nee, want dan ga je me dát weer verwijten"
"nou, dan ga je mee"
"neeeheeeeeeee"
"nou, dan ga ik dus alleen "
"ja nou, ja nou, ik wil gewoon, ja nou, jezus, je begrijpt er echt niets van, hè"

pi_49986654
quote:

[..]

Naja lekker laten gaan. Ik zou maar heel snel dit soort gedrag de kop indrukken. Voor je het weet bepaalt ze hoe lang je op de plee mag zitten.

of draaf ik nu door?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')