Egoistisch?? ergens denk je alleen aan jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef cocopop het volgende:
Dus als zij ergens niet in durft, moet jij je ook gaan vervelen?
..Meh? Ze moet gewoon niet zeuren.
Deels ook gedaan idd.. snap niet waar het opeens vandaan kwam ook.. can i say "vrouwen..."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef milagro het volgende:
het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
Just my thoughtsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een zeur.
Het enige leuke van de Efteling zijn de attracties. EnHet Sprookjesbos
.
Als zij zo angstig is dat ze nergens in durft, is dat haar probleem, moet ze niet -egoïstisch- jou mee opzadelen.
Daar zou je wel eens gelijk mee kunnen hebben..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef -Luxury- het volgende:
Er zit haar waarschijnlijk ook iets anders dwars wat hier helemaal niets mee te maken heeft, maar dit zal een goede vorm van haar woede kwijtraken zijn, denk ik.
Verder is het echt een zeuronderwerp. Als ze er moeite mee heeft/had, moet ze dat met jou overleggen en niet achteraf gaan zeuren. Dit is vrij egoistisch van haar.
Ik snap wel dat het vervelend is voor haar dat ze nergens in durft en dat ze graag ziet dat haar vriend dit begrijpt en ook niet in die attractie gaat, maar dat kun je nu eenmaal niet van iemand verwachten die het wel leuk vindt. Enigszins rekening houden met elkaar is natuurlijk wel zo prettig.
Wat doet ze nou moeilijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk mee kunnen hebben..
Nog een tweede keer naar de efteling zal ze niet gaan denk ik.. wel vindt ze het niet leuk dat ik nu wel met werk naar de efteling ga "en niet met haar"...
En dan gezellig bij de attracties gaan staan kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef appelsap het volgende:
Wat doet ze nou moeilijk.
Wat moet je dan doen volgens haar, dat van je werk afslaan en zeggen dat je dan wel met haar gaat?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Nog een tweede keer naar de efteling zal ze niet gaan denk ik.. wel vindt ze het niet leuk dat ik nu wel met werk naar de efteling ga "en niet met haar"...
Haar kennend zou ze wel willen dat ik alleen met haar ga.. maar dat gaat niet door denk ik zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat doet ze nou moeilijk.
Wat moet je dan doen volgens haar, dat van je werk afslaan en zeggen dat je dan wel met haar gaat?
volgens mij is dat wel de spijker op de kop slaan idd..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Mythik het volgende:
[..]
![]()
Oftewel in haar ogen is de enige juiste oplossing die je kan maken helemaal niet gaan ook al is het een bedrijfsuitje ??
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Naja lekker laten gaan. Ik zou maar heel snel dit soort gedrag de kop indrukken. Voor je het weet bepaalt ze hoe lang je op de plee mag zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:
[..]
denk dat leeftijd er weinig mee te maken heeft..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Sargon het volgende:
jullie zijn vast niet oud
Het gebrek aan inzicht komt bij alle leeftijden voor, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Wolkie het volgende:
[..]
denk dat leeftijd er weinig mee te maken heeft..
ja niet bij ons hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het gebrek aan inzicht komt bij alle leeftijden voor, inderdaad.
Ja gezellig...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Mone het volgende:
Of wel samen gaan en dan met een schuldgevoel in je eentje in de python! Gezellig!
Wat is het negatieve nieuws, dat je alleen gaat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Ja gezellig...
Zulk gedrag de kop in drukken ja.. gisteren een communicatie workshop gehad over "sandwich feedback"
Ik ga alvast maar eens mijn sandwisch voorbereiden.. 2 positieve dingen en daar tussen het negatieve
Hmm vaak op dat punt gestaan niet gedaan omdat ik een ben die niet bij het eerste tegenvallertje opgeeft..quote:
Dat ik het egoistisch vind van haar dat ze zoiets wat allang in het verleden ligt omhoog brengt en me der nog op af wil kraken ook...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef Mone het volgende:
[..]
Wat is het negatieve nieuws, dat je alleen gaat?
ms is dat de bedoeling ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:45 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Hmm vaak op dat punt gestaan niet gedaan omdat ik een ben die niet bij het eerste tegenvallertje opgeeft..
Op der goeie momenten is het een geweldig meid.
Echter raakt het energie wel langzaam op zo..
Zoals?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:47 schreef Wolkie het volgende:
Al kan het wel zijn dat er iets dieper zit waardoor ze zo doet...
Andere hebben dan weer om de week een ander... tja...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is dat de bedoeling ook.
sommige mensen hebben hele omslachtige manieren om het uit te maken , luiheid of zo, ik weet het niet
Dit is een duidelijke (typisch vrouwelijke) indicatie dat je haar meer aandacht moet geven!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Wolkie het volgende:
[..]
vrouwelijke hormonen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef Wolkie het volgende:
[..]
Good question iets uit het verleden, slechte vrienden, euhm familie? i dunno
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:47 schreef Wolkie het volgende:
Al kan het wel zijn dat er iets dieper zit waardoor ze zo doet...
van het weekend nog gedaan moet ik elke dag iets leuks doen? daarom snap ik ook niet waar het vandaan komt afgelopen weekend was juist iets leuks wat we samen gedaan hebben..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dit is een duidelijke (typisch vrouwelijke) indicatie dat je haar meer aandacht moet geven!![]()
Dat gezeur gaar wegebben als jullie iets samen iets doen dat jullie allebei leuk vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |