quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Zhenar het volgende:Ik heb net de ontbrekende stemmers die wel in het vorige topic meededen gepm'd en houd alles, vanwege het beperkte aantal stemmen, nog 1 dag open.
Nieuwe deadline: dinsdagavond 5 mei!
En ik ben je zeer dankbaar voor die pm.
Waar ik geen mening heb, verwijder ik.
*Voorronde*
Lost - Ben laat Sawyer zien dat ze op een ander eiland zitten vs
Prison Break - Het "Teddy is home"-moment als T-bag bij Mrs. Hollander arriveertLost - Locke duwt Mikhail door de sonische barričre vs The O.C. - Einde van het seizoen
Desperate Housewives - Orson loopt weg van het ziekenhuisbed van zijn verlamde moeder vs
Prison Break - Kellerman lijkt zichzelf voor z'n kop te hebben geknald, maar niet echtCriminal Minds - Reid wordt ontvoerd vs
Jericho - Jake zegt "NUTS!" tegen Constantino en voegt daar een dreigement aan toePrison Break - Mahone laat een strop bezorgen bij C-Note vs
24 - Jack Bauers Slide KillLost - Terugkeer van Walt vs
Prison Break - Scofield komt terecht in Sona24 - Martha steekt Logan neer vs Greys Anatomy - Meredith kan niet worden gereanimeerd
House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Rome - Cervilia vervloekt Attia
Family Guy - ”Look at my kids” vs
Heroes - "Save the cheerleader, save the world"Supernatural - De hellepoort gaat open vs
Supernatural - Dean weigert het perfecte nep-leven te leidenLost - Locke blaast de onderzeeër op vs
Veronica Mars - Veronica ziet het schilderij van Lilly24 - Jack schiet Curtis neer vs Gilmore Girls - Lorelai zingt “I Will Always Love You”
Greys Anatomy - Christina wringt zich uit haar trouwjurk en is vrij vs
Lost - Eko vs. Smoke MonsterHeroes - Nathan blijkt Sylar te zijn in de toekomst vs One Tree Hill - Tree Hill Ravens winnen de State Championship
24 - Jack "Dracula" Bauer vs 24 - Laatste 10 minuten seizoen 6
Black Donnely's - Confrontatie met Doake's mannen, waarbij M. Donnely wordt geraakt vs
Jericho - Het moment dat New-Bern voor het eerst met mortieren aanvalt
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima