Bij mij staat ie daar al, maar toch, klinkt goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingen
Ik zei toch: FKA +1?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ah da was ik dus:
Euhm, Hoegaarden?quote:Nieuwe vraag: Welk bier is bijna op?
Ga eens gauw, het is allang kinderbedtijd geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Vertel ons eens hoe oud jullie zijn, kunnen wij weer rustig slapen.
Op 1 dag na, exact 5 jaar ouder dan jij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Jij voelt je wel erg groot of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga eens gauw, het is allang kinderbedtijd geweest![]()
O werkelijk? Je komt over als zo om en nabij de 14, kan ook 15 zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben 34
Jij begrijpt deze smileyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:19 schreef Houtspeer het volgende:
Jij voelt je wel erg groot of niet?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef ElizabethR het volgende:
Afijn, we wachten op een vraag van Scotty, en dan doen we allemaal weer helemaal normaal, enzo....
De stemming zit er goed in...quote:
Beticht je me nu van gebrek aan tact?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
De stemming zit er goed in...
Heb jij ook nog een dubieuze opmerking op voorraad, waarbij je dan per ongeluk de smiley vergeet erachter te zetten?
Dit is ook al zo'n subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O werkelijk? Je komt over als zo om en nabij de 14, kan ook 15 zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Beticht je me nu van gebrek aan tact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |