Jemig, dus daarom bleef het zo lang stil! En ik maar wachten tot de vragensteller terugkomt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
Moeilijk hè, een nieuw topic openen?![]()
Ik ga de vraag ook niet herhalen, daar ben ik te beroerd voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
En ik maar wachten tot de vragensteller terugkomt....
is ook goed, kan ik mooi naar bedquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Die vraag stamt van twee uur geleden, Luctor. We gaan nu verder met een nieuwe vraag in mijn mooie nieuwe topic
Als we een punt toekennen voor het openen van een nieuw topic openen bepaalde mensen misschien wel een topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht even, ik maak er tien punten van![]()
Dan zijn we binnen no time door een topic heenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Als we een punt toekennen voor het openen van een nieuw topic openen bepaalde mensen misschien wel een topic![]()
Doe ik welquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik stel geen nieuwe vraag, ik heb een nieuw topic geopend omdat de rest het vorige op 299 liet bungelen.
quote:Black velvet and that little boy's smile
Black velvet with that slow southern style
A new religion that'll bring ya to your knees
Black velvet if you please
Derdewereldlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Daar was ik weer. Hele avond om het half uur een stroom uitval gehad van 5 minuten
Ik woon echt in een tof land!!!
Alannah Myles zingt het en het gaat inderdaad over Elvis Presleyquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Oh shit, ik vergeet een deel. Elvis?
Wikangelquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
Wicky, wicky, you are wickedly fast!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
Wicky, wicky, you are wickedly fast!!
Mag ik een puntjequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef PhysicsRules het volgende:
TAN lijkt me Transactie Authenticatie Nummer
Marja?
Toch wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef ScottTracy het volgende:
Natalee Hollaway is toch geen 2 jaar geleden?
Kijk eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, geef Elizabeth dat punt, ik had nooit daarop gekomen (omdat ik dacht dat het veel korter geleden is)
Ik was er normaal gezien ook niet snel opgekomen maar een van mijn vriendinnen is een Arubaanse en die heeft toen meegezocht. Ze heeft er weken over geschreven op haar blogquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, geef Elizabeth dat punt, ik had nooit daarop gekomen (omdat ik dacht dat het veel korter geleden is)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij mag je er 2Maar één heb je iig recht op
Als dat goed is dan
Ow. Ow!quote:
De achternaam is echt niet goed. De rest welquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Sabine Wessels? De matras van Tilburg.
FKA +1quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh achternaam? Wendel!
Ik zat ook nog te twijfelen tussen Middelburg en Vlissingen, maar Lelystad is toch wel bekendquote:
Johquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zeker geen Almere en Vlissingen...
'Vroegah' begon ik altijd in Groningen en dan kon ik heel die rij zo opdreunen. Dat ben ik een beetje kwijt nuquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te twijfelen tussen Middelburg en Vlissingen, maar Lelystad is toch wel bekend
Whatever. Ik kom nooit in die kutprovinciequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, en flevopolder heet al 21 jaar flevoland.
Met die rellen toen, was dat Vancouver?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
In welke plaats vond de G8-top plaats in 2001?
Oeh, dat zou ook heel goed kunnen jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Met die rellen toen, was dat Vancouver?
Er zijn altijd rellen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
Niet Edinburgh, Milaan of Vancouver. Het was inderdaad wel met al die rellen.
Ja, met antiglobalisten die de hele wereld afreizenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Er zijn altijd rellen...
Ook niet, maar wel in Italië jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Turijn?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh ja, genua
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef Houtspeer het volgende:
Venetie
Je denkt toch niet dat ze een van de grootste trekpleisters van het land blootstellen aan rellen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Houtspeer het volgende:
Hij zegt toch in Italie.
Naar welke stad vraag ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De Nederlander van Koever? Een of andere handelaar
Close! Er was een Engelse zeevaarder die heette Vancouver. EN die is in Nederland terecht gekomen en werd daar van Coevorden genoemd. Voor zover ik mij herinner dan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De Nederlander van Koever? Een of andere handelaar
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Coevorden
Eerder Mount St. Helena. Ik weet niet of Helena een koe wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de Cauberg heet daar Cowmountain
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Zou de stroom er weer uitliggen in Ierland?
Jazekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doen
NONSENS!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Godsamme...... Altijd die ierse vragen....
Ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
NONSENS!
En als je problemen met me hebt moet je het gewoon zeggen in plaats van continu steken onder water te posten. Als ik je ergens mee krenk ofzo, dan hou ik wel op met meedoen hoor.
Begint wel met een Bquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Bernadette?
Sorry, was als grapje bedoeld omdat je icoontje op offline stond, maar zo te zien staat ie altijd zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doen
Meisjesheilige, geen jongetjesheilige, die zijn er al meer dan genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Brendan?
Echwel!!quote:
De mijne staat ook altijd zo, gebeurt automatisch als je 'laatste bezoek' op verbergen zet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Sorry, was als grapje bedoeld omdat je icoontje op offline stond, maar zo te zien staat ie altijd zo.
Nee. Saint Bridgidquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef Cootz het volgende:
HahahaSint Bridget? Echt nog nóóit van gehoord...
Even een vraagje bedenken.
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Saint Bridgid
En als je ooit naar de Cliffs of Moher gaat, dan moet je die mooi rechts laten liggen, en driehonder meter doorrijden. Aan de rechterkant heb je dan St. Bridgid's well. Heel indrukwekkend! Alle grote tourbussen rijden daar zo voorbij. Sukkels!
Lourdes kan daar niet aan tippen. Het is veel puurder, en integerder (is dat een woord?). Wat je in die kleine grot ziet is echt. Ik jank er elke keer weer.
Dit is geen datingsitequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hey Wicked Angel, waar kom jij vandaan? ik vind het leuk hoe je schrijft
Is dat al lang geleden? Ik hoop het, want tegenwoordig is er geen zak meer aan. Je mag in ganzepas naar boven over een speciaal daarvoor aangelegd pad, en alles is verder afgezet. De merchandise is werkelijk waar afgrijselijk aanwezig en overal ligt troep, door die lieve touristen. Especially Americansquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben verdomme twéé keer naar de Cliffs of Moher geweest en wat denk je...
*grinnik*quote:
Wat kun jij toch heerlijk bot zijn hequote:
Zal ik eens wat zeggen?? Ik heb kamers zatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingen
Jaar of tien geleden en nog eens een jaar of drie, vier geleden. Bij dat laatste bezoek hoorde ik dat ze een toeristencentrum en zo zouden gaan aanleggen. Ik was al bang dat het zou worden verpest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat al lang geleden? Ik hoop het, want tegenwoordig is er geen zak meer aan. Je mag in ganzepas naar boven over een speciaal daarvoor aangelegd pad, en alles is verder afgezet. De merchandise is werkelijk waar afgrijselijk aanwezig en overal ligt troep, door die lieve touristen. Especially Americans
Als je pure cliffs wilt zien moet je naar Slieve League in Donegal. Of naar Loop Head in Clare.
Nee, dat was de vis van eergister.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Houtspeer het volgende:
Een pappegaaivis.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:
Ze is best een geil diertje hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Je bent gewoon lekker bijdehand en daar hou ik wel van
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden en nog eens een jaar of drie, vier geleden. Bij dat laatste bezoek hoorde ik dat ze een toeristencentrum en zo zouden gaan aanleggen. Ik was al bang dat het zou worden verpest.
Zo praat je niet tegen iemand die je moeder had kunnen zijn. Gelukkig ben ik dat nietquote:
Nen kleintje, ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Stekelbaarsje
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen iemand die je moeder had kunnen zijn. Gelukkig ben ik dat niet![]()
[verwondering] ben je zo oud?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen iemand die je moeder had kunnen zijn.
Dat wist ik dus niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen iemand die je moeder had kunnen zijn. Gelukkig ben ik dat niet![]()
Dit is geen datingsitequote:
Maak me gek WAquote:
WA en ik zijn even oudquote:
Bij mij staat ie daar al, maar toch, klinkt goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingen
Ik zei toch: FKA +1?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ah da was ik dus:
Euhm, Hoegaarden?quote:Nieuwe vraag: Welk bier is bijna op?
Ga eens gauw, het is allang kinderbedtijd geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Vertel ons eens hoe oud jullie zijn, kunnen wij weer rustig slapen.
Op 1 dag na, exact 5 jaar ouder dan jij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Houtspeer het volgende:
Jij voelt je wel erg groot of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga eens gauw, het is allang kinderbedtijd geweest![]()
O werkelijk? Je komt over als zo om en nabij de 14, kan ook 15 zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben 34
Jij begrijpt deze smileyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:19 schreef Houtspeer het volgende:
Jij voelt je wel erg groot of niet?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef ElizabethR het volgende:
Afijn, we wachten op een vraag van Scotty, en dan doen we allemaal weer helemaal normaal, enzo....
De stemming zit er goed in...quote:
Beticht je me nu van gebrek aan tact?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
De stemming zit er goed in...
Heb jij ook nog een dubieuze opmerking op voorraad, waarbij je dan per ongeluk de smiley vergeet erachter te zetten?
Dit is ook al zo'n subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O werkelijk? Je komt over als zo om en nabij de 14, kan ook 15 zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Beticht je me nu van gebrek aan tact?
Ohja je hebt ook nog die kleine landenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Andorra
Zwitserland
Kroatie
Servie
Montenegro
Monaco
Het is gewoon onwetendheid. Je moet de bevolking ook niet lastig vallen met dat soort kwestiesquote:
Met Joegoslavie heb je eig'lijk al 5 van de 6. Aquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja je hebt ook nog die kleine landenDat maakt het wel een makkelijke vraag, maar vooruit
PR+1
Stand deel 792
Wickedangel 1
ElizabethR 2
FormerlyKnownAs 2
Scott Tracy 2
PhysicsRules 3
Cootz 1
Hou op, we gaan hier niet over de zin en de onzin van referenda discussieren, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is gewoon onwetendheid. Je moet de bevolking ook niet lastig vallen met dat soort kwesties
We zijn toch al een uur aan het slowchatten, dit kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hou op, we gaan hier niet over de zin en de onzin van referenda discussieren, toch?![]()
Wie stelt er ook een ja-nee vraag over een document dat over honderden zaken gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is gewoon onwetendheid. Je moet de bevolking ook niet lastig vallen met dat soort kwesties
Wat is de zin van referenda?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hou op, we gaan hier niet over de zin en de onzin van referenda discussieren, toch?![]()
Is 'ie met de trein?quote:
* ding dong*quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Referendum, gekozen burgemeester...
Welterusten![]()
Dat maakt het compleet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Correctief referendum
Gekozen burgemeester
Onderwijs?
Afschaffing eerste kamer?
Gekozen minister-president?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Cootz het volgende:
Wiegel?
Wiegelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef ScottTracy het volgende:
Naar wie is de nacht vernoemd in 1999 waarin het wetsvoorstel tot invoering van het correctief referendum door de Eerste Kamer werd afgewezen?
Ik ook, behalve dat geneuzel over staatsrechtelijke vernieuwing. Alsof dat het grootste probleem is wat we in dit land hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Toch wel sneu, vind het toch wel een sympathieke partij
Close enough, ik bedoelde dus Jungfraujoch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Zwitserland, Junkfrau nog wattes
ElizabethR +1quote:Strictly, the Jungfraujoch is the lowest point on the mountain ridge between Mönch and Jungfrau, at 3471 m. It is just above this location that the mountain station of Jungfraubahn is located, which at an elevation of 3,454 metres is the highest railway station in Europe. The Jungfraujoch is often called the "Top of Europe" in tourist literature.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Salman Rushdi
Correctquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
Khameinie en Khatami
Rafsanjani is de beroemdste denk ik??
Zie jij in mijn hint een verbastering staan vanhet bedoelde woord????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
is dat het antwoord??
Hehe ik zat te wachten op een prachtige reply op zijn antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zie jij in mijn hint een verbastering staan vanhet bedoelde woord????![]()
Ontbijt nu alquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
Ontbijtje voor de ochtendploeg
Koffie zelf zetten aub
Maar heb morgen geen tijd om te ontbijten hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef B.ertha het volgende:
Yuri, blijf met je tengels van die broodjes af!
Morgenochtend ben je de eerste die mag
Goeiemorgen! En bedankt voor het ontbijt!quote:
Gregory Peckquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De een is Audrey Hepburn, de ander heb ik geen idee..
Correctquote:
Flitspaal + 1quote:
Met die aanvulling dat Lee de Koreaan is, schiet het op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef erkel het volgende:
1. Die Zuid-Koreaan
2. Die Fin
3. Wennemars?
Shit, het is nog te vroegIk kan niet op de namen komen
Koskela was de goede Finquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:28 schreef erkel het volgende:
Shani Davis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |