Je denkt toch niet dat ze een van de grootste trekpleisters van het land blootstellen aan rellen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Houtspeer het volgende:
Hij zegt toch in Italie.
Naar welke stad vraag ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De Nederlander van Koever? Een of andere handelaar
Close! Er was een Engelse zeevaarder die heette Vancouver. EN die is in Nederland terecht gekomen en werd daar van Coevorden genoemd. Voor zover ik mij herinner dan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De Nederlander van Koever? Een of andere handelaar
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Coevorden
Eerder Mount St. Helena. Ik weet niet of Helena een koe wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de Cauberg heet daar Cowmountain
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Zou de stroom er weer uitliggen in Ierland?
Jazekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doen
NONSENS!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Godsamme...... Altijd die ierse vragen....
Ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
NONSENS!
En als je problemen met me hebt moet je het gewoon zeggen in plaats van continu steken onder water te posten. Als ik je ergens mee krenk ofzo, dan hou ik wel op met meedoen hoor.
Begint wel met een Bquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Bernadette?
Sorry, was als grapje bedoeld omdat je icoontje op offline stond, maar zo te zien staat ie altijd zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allee, ik mag toch tien minuten over een vraag doen
Meisjesheilige, geen jongetjesheilige, die zijn er al meer dan genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Brendan?
Echwel!!quote:
De mijne staat ook altijd zo, gebeurt automatisch als je 'laatste bezoek' op verbergen zet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Sorry, was als grapje bedoeld omdat je icoontje op offline stond, maar zo te zien staat ie altijd zo.
Nee. Saint Bridgidquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef Cootz het volgende:
HahahaSint Bridget? Echt nog nóóit van gehoord...
Even een vraagje bedenken.
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Saint Bridgid
En als je ooit naar de Cliffs of Moher gaat, dan moet je die mooi rechts laten liggen, en driehonder meter doorrijden. Aan de rechterkant heb je dan St. Bridgid's well. Heel indrukwekkend! Alle grote tourbussen rijden daar zo voorbij. Sukkels!
Lourdes kan daar niet aan tippen. Het is veel puurder, en integerder (is dat een woord?). Wat je in die kleine grot ziet is echt. Ik jank er elke keer weer.
Dit is geen datingsitequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hey Wicked Angel, waar kom jij vandaan? ik vind het leuk hoe je schrijft
Is dat al lang geleden? Ik hoop het, want tegenwoordig is er geen zak meer aan. Je mag in ganzepas naar boven over een speciaal daarvoor aangelegd pad, en alles is verder afgezet. De merchandise is werkelijk waar afgrijselijk aanwezig en overal ligt troep, door die lieve touristen. Especially Americansquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben verdomme twéé keer naar de Cliffs of Moher geweest en wat denk je...
*grinnik*quote:
Wat kun jij toch heerlijk bot zijn hequote:
Zal ik eens wat zeggen?? Ik heb kamers zatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Ierland omhoog te schoppen op het lijstje van favoriete toekomstige vakantiebestemmingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |