Gewoon studentenkamer 13 vierkantemeter klein dusquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef justmattie het volgende:
lekker wegdreunen met Marco V, DJ Joop draait ook altijd wel leuk.
@Remzz, wat voor kamer krijg je?
350 euro, mag je bij mij intrekken!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek ook een kamer!!11!!
Hahaha ja ik!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Skic. het volgende:
Damn, ik moet morgen naar de tandarts!Meer klanten van Hollenkamp hier?
Dudequote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Skic. het volgende:
Ik ben daar meestal binnen vijf minuten weer weg. Ik kan me alleen die chineze vrouw voor de geest halen.
Mijne komt vrij!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek ook een kamer!!11!!
Die Rus in Zuiderburen is wel tof.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:44 schreef justmattie het volgende:
ik moet nog steeds bellen, vorig jaar vergeten
Waar woon je en wat is de situatie daar?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:31 schreef Merson het volgende:
[..]
Mijne komt vrij!
* Merson heeft een nieuwe kamer!
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfs de bekers moeten na het afwassen achteraan worden gevuld, anders word de rest niet gebruikt en dat is zonde![]()
Meidoornstraat, Bloemenbuurt. Rustig. Een jongen boven in het huis. Vermoedelijk nog in leven, want zijn fiets is er soms wel en andere dagen niet. Verder kan hij niet koken, dus is de keuken voor je zelf. Douche en WC wel gedeeld. Verwaarloosde tuin (alleen eerste meters niet) met tuindeuren te bereiken vanuit kamer (dus niet gedeeld).quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar woon je en wat is de situatie daar?
Je bedoelt dus First In First Out principe?quote:Ik woon met 2 meiden en ik wil hier weg.
Word hier gek.
Zelfs de bekers moeten na het afwassen achteraan worden gevuld, anders word de rest niet gebruikt en dat is zonde![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar woon je en wat is de situatie daar?
Ik woon met 2 meiden en ik wil hier weg.
Word hier gek.
kamernet.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef pekel het volgende:
Ik zoek ook een kamer![]()
Alles mag, van PM'en tot een reactie plaatsen in dit kuttopic.
Ben te luiquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef Skic. het volgende:
[..]
kamernet.nl
Heb je zo een kamer in dit kutstadje,![]()
Dan is in Leeuwarden dus alles dichtbij...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meidoornstraat is wel tof, redelijk dicht bij de stad/winkels enzo... ik zou die overnemen als ik jou was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |