http://www.vitens.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Merson het volgende:
Wat is er met het water aan de hand? En waar zou ik dat eventueel kunnen vinden?!
Het smaakt heeeel ranzig. Chloorderig.
De 'skyline' van Leeuwarden is dus écht waardeloos.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
liwwadden bij nacht, mooi plaatje. Heb zelf 1 favo plaatje van Liwwadden en dat is deze die op mn hyves staat![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
maakt niet uit, wel TROTS op mien stadsjequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
De 'skyline' van Leeuwarden is dus écht waardeloos.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:16 schreef Skic. het volgende:
Ik weet overigens (al)weer waarom die Groningen en Zwolle-topics zo hard gaan. Wij hebben het hier af en toe over ons stadje, en die knakkers in die topics lullen belachelijk veel offtopic.Het wordt tijd voor een FB-topic hierover.
Enerzijds heeft het ook wel weer wat, Leeuwarden hoeft wat mij betreft niet te groeien met ladingen aan saaie woontorens. Ik vind Leeuwarden van veraf (waldwei/a32/weilanden) gezien een mooie skyline hebben, vanuit de stad zelf valt het nogal tegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
De 'skyline' van Leeuwarden is dus écht waardeloos.![]()
ik zou zeggen brand (t?) losquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef Paladijn het volgende:
Beetje offtopic lullen zou hier ook geen kwaad kunnen overigens
Én het was donker! Geen licht tussen het E10-hotel en Leeuwarden heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Had je zoveel gezopen?
Harder doorfietsen, wijk je ook minder afquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:05 schreef Skic. het volgende:
[..]
Én het was donker! Geen licht tussen het E10-hotel en Leeuwarden heb ik het idee.
Dat zal wel niet gelukt zijn door de drankquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Harder doorfietsen, wijk je ook minder af
Ik fiets altijd snel en redelijk recht met voldoende drank op (voor mijn gevoel iigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gelukt zijn door de drank![]()
Jawel, de postcode ligt nog steeds in Hardegarijp - daarom is het ook een buurtschap. Als het goed is staat er een wit plaatsnaambordje bij ipv een blauwe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:24 schreef justmattie het volgende:
ik dacht eerst altijd dat het nog bij hardegarijp hoorde. Maar niet dus.heel vroeger kwam ik nog wel es bij Yn e mande ofzo in Tytjerk, weet iemand of dat nog steeds bestaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |