nee hij woont daar met 2 meiden die hun glazen fifo bijvullen na de afwasquote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Skic. het volgende:
[..]
Met zijn ouders?Daar wil je als gezin toch niet wonen.
Ah, dat had hij ook gepostquote:Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
nee hij woont daar met 2 meiden die hun glazen fifo bijvullen na de afwasals ik het goed begrepen heb..
Ik denk dat ik nog altijd dichterbij het centrum woon.quote:
Man, rond deze tijd? Alle studenten die naar Leeuwarden verhuizen zoeken nu massaal een kamer. Toen ik 2 jaar geleden rond deze tijd een kamer zocht vond ik niets. Als een kamer 10 minuten op kamernet stond en ik belde, dan kreeg ik te horen dat die persoon al 50x gebeld was en geen nieuwe afspraken meer maakte.. Uiteindelijk vond ik een week voor school begon een kamer, via iemand die ik kende via FOK! Hij ging net het weekend voor mijn eerste schooldag verhuizen, dus ik was nipt op tijd.quote:
Die is er dus al heel lang. Toen ik nog op het station werkte (quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef Skic. het volgende:
Komen jullie die nieuwe zwerver ook overal tegen, met bomber en zwarte muts? En elke keer 'Het ism isschien een onbeleefde vraag, maar heb je ook 70 cent voor me? Ik kom nét te kort.' Elke keer dat ik heb zie, ziet-ie er weer stuk afgetakelder af, en ook vraag hij elke keer meer geld.
Bij ons in het voorhuis (ik woon zelf op het dakterras) is nog een kamer vrij. Leuke kamer, ongeveer 16m² ofzo, op de Bleeklaan naast de bandentrend. Kost 300 euro per maand, inclusief gas/water/licht/tv/internet. Je deelt met zijn vieren één keuken, 2 wc's en een badkamer. Echter is één van de bewoners de zoon van de huisbaas, dus die kookt nooit zelf en is veel weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef pekel het volgende:
Maar als iemand hier een kamertje vrij heeft...schroom het niet te vertellen.
We waren met z'n 7en. Om 5 uur 's nachts. Ik weet nog wel dat we via Cambuurplein zijn gelopen, omdat ze mijn route niet geloofden ofzo. Zodoende duurde het wat langer.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
hoe langzaam loop jij dat je een uur doet over dat stukje vanaf het centrum? Tis in ieder geval maar vijf minuutjes fietsen en tegen het centrum aan, waar woonde je voordat je in Leeuwarden ging wonen? Britsum ofzo? Dan is het begrijpelijk![]()
Ik ben zeer geinteresseerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:34 schreef CySt het volgende:
[..]
Bij ons in het voorhuis (ik woon zelf op het dakterras) is nog een kamer vrij. Leuke kamer, ongeveer 16m² ofzo, op de Bleeklaan naast de bandentrend. Kost 300 euro per maand, inclusief gas/water/licht/tv/internet. Je deelt met zijn vieren één keuken, 2 wc's en een badkamer. Echter is één van de bewoners de zoon van de huisbaas, dus die kookt nooit zelf en is veel weg.
Huisbaas zoekt echter wel iemand die netjes en rustig is, dus bedenk of je hier wel aan voldoet..
Maakt niet uit!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ah, dat had hij ook gepost!
Die vriend van me die in Annie Westland woont schijnt binnenkort een huisgenoot kwijt te raken, als je wilt kan ik wel even voor je informeren. Wel een beste benden bij die lui in huisen ze zijn nogal alternatief geloof ik.
zo goed ken ik die vent ook weer niet
Neen..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef mordradead het volgende:
Jij woonde toch in Annie Westside?
Edwinuss bedoel ik dus..... en dan pilotenespel
Was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef Gewoonik het volgende:
Vrijheidswijk daar is het gaaf.
Ik vind het ook maar raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef -Jay-20- het volgende:
Waarom zouden die F16's hier de hele tijd rondvliegen? Lijkt mij een beetje raar dat ze met dit weer gaan oefenen... Doen ze anders nooit....
Idd, alleen op t moment dat ze landen en je fietst er precies onder dan kijk je dr wel ff van opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die F16's zijn alweer een tijdje rustig geweest, maar een paar jaar geleden vlogen ze iedere dinsdag. Ik kijk er niet van op.
naar stiens fietsenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef justmattie het volgende:
wat moet je daar dan ook heulemaal
wat mut ik daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef justmattie het volgende:
oja lekker is dat.ben je bij RSF geweest
?
Iets meer deelnemers, iets meer te vertellen en iets meer bagger somsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef justmattie het volgende:
waarom gaan die Grunntopics altijd zo snel, en deze niet?
Ja ik weet wel wie dat zijn maar daar ging ik niet naar toequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef justmattie het volgende:
haha oke. Maar zondag was in Stiens ook iets met 2 rappers, en 1 van de 2 ken ik
ons kent ons he in dorpjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wie dat zijn maar daar ging ik niet naar toe
Sleutels van mn huisje binnen
Maar de vrouwen in Groningen zijn over het algemeen een stuk lelijker dan in Leeuwarden. Het is altijd een verademing om weer terug te komen na een paar uur Groningen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat de vrouwen in het Groningen topic het mooiste zijn. En ik kan het weten.
Profronde van Fryslân is er vandaag. Een wielerkoers dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef CySt het volgende:
Wat is er vandaag gaande in Leeuwarden? Ik zie overal hekken langs of op de weg en heel veel wouten..
Vind je? Bij mij is het net andersom met al die lekkere studentes in Groningen(stad) Hier zijn ook wel lekkere meiden maar lang zoveel niet als in Groningen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Skic. het volgende:
[..]
Maar de vrouwen in Groningen zijn over het algemeen een stuk lelijker dan in Leeuwarden. Het is altijd een verademing om weer terug te komen na een paar uur Groningen.
ik ben gewoon doorgefietst, was geen wielrenner te bekennen en toen ik thuis kwam hoorde ik op de radio via live verslag dat ze helemaal niet in leeuwarden waren atmquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef Merson het volgende:
Ze wilden me net tegenhouden met oversteken!
Toen ben ik maar netjes afgestapt en ben ik lopend overgestoken om daarna weer op de fiets te springen.
Aha. We hadden vanochtend bij het ontbijt inderdaad een groep wielrenners die in het hotel verblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Profronde van Fryslân is er vandaag. Een wielerkoers dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |