wat mut ik daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef justmattie het volgende:
oja lekker is dat.ben je bij RSF geweest
?
Iets meer deelnemers, iets meer te vertellen en iets meer bagger somsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef justmattie het volgende:
waarom gaan die Grunntopics altijd zo snel, en deze niet?
Ja ik weet wel wie dat zijn maar daar ging ik niet naar toequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef justmattie het volgende:
haha oke. Maar zondag was in Stiens ook iets met 2 rappers, en 1 van de 2 ken ik
ons kent ons he in dorpjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wie dat zijn maar daar ging ik niet naar toe
Sleutels van mn huisje binnen
Maar de vrouwen in Groningen zijn over het algemeen een stuk lelijker dan in Leeuwarden. Het is altijd een verademing om weer terug te komen na een paar uur Groningen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat de vrouwen in het Groningen topic het mooiste zijn. En ik kan het weten.
Profronde van Fryslân is er vandaag. Een wielerkoers dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef CySt het volgende:
Wat is er vandaag gaande in Leeuwarden? Ik zie overal hekken langs of op de weg en heel veel wouten..
Vind je? Bij mij is het net andersom met al die lekkere studentes in Groningen(stad) Hier zijn ook wel lekkere meiden maar lang zoveel niet als in Groningen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Skic. het volgende:
[..]
Maar de vrouwen in Groningen zijn over het algemeen een stuk lelijker dan in Leeuwarden. Het is altijd een verademing om weer terug te komen na een paar uur Groningen.
ik ben gewoon doorgefietst, was geen wielrenner te bekennen en toen ik thuis kwam hoorde ik op de radio via live verslag dat ze helemaal niet in leeuwarden waren atmquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef Merson het volgende:
Ze wilden me net tegenhouden met oversteken!
Toen ben ik maar netjes afgestapt en ben ik lopend overgestoken om daarna weer op de fiets te springen.
Aha. We hadden vanochtend bij het ontbijt inderdaad een groep wielrenners die in het hotel verblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Profronde van Fryslân is er vandaag. Een wielerkoers dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |