Je hebt het over een snelle opstartschijf en dan raad je de eerste generatie raptors aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Flashwin het volgende:
High End Systeem? Neem dan een WD Raptor als opstartschijf. Zijn behoorlijk prijzig, maar de 34 gig als opstartschijf is perfect.
GTX heeft duidelijk betere prestaties dan GTS. De beste is toch wel de Sparkle Calibre..hele goede strakke koeler.
Voeding een Antec. Beste merk.
Als je niet gaat overklokken moet je idd voor de laagste CAS latency gaan. Je hebt niks aan 400mhz aangezien je fsb 266mhz is..die 533 van GEIL is perfect.
Behuizing..Antec Nine Hundred of P18x. De eerste is vooral gericht op koeling en wordt gepresenteerd als gaming case..de 2de is vooral strak..meer design.
CPU koeling. Zalman 9700 is het strakste..volledig koper met blauwe led, echt een mooi ding om in je pc te hebben. De Scythe Infinity is als beste getest, heeft stressed de laagste temperaturen . Maar aangezien je njiet gaat overklokken zou het niet zo veel uitmaken. Ik heb zelf de Zalman en ben er zeer tevreden over.
Als je van muziek houdt zou ik de Creative X-fi music halen. Echt subliem geluid.
Succes met je aankoop
Nog altijd sneller dan 99% van de andere harde schijven, bijdehandjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt het over een snelle opstartschijf en dan raad je de eerste generatie raptors aan?
Dat valt tegenwoordig ook wel mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nog altijd sneller dan 99% van de andere harde schijven, bijdehandje![]()
In-game is HD-snelheid totaal niet belangrijk, dan spendeer ik m'n geld liever andersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Flashwin het volgende:
High End Systeem? Neem dan een WD Raptor als opstartschijf. Zijn behoorlijk prijzig, maar de 34 gig als opstartschijf is perfect.
Heb je het nou over een kaart of een koeling? Ik weet dat een 8800 GTX beter is, maar ook veel duurder.quote:GTX heeft duidelijk betere prestaties dan GTS. De beste is toch wel de Sparkle Calibre..hele goede strakke koeler.
Vandaar ook de Antec voeding in m'n specsquote:Voeding een Antec. Beste merk.
Dacht ik al, hoewel m'n FSB dan altijd nog op 1066 draait, niet op 266. Tis geen P2quote:Als je niet gaat overklokken moet je idd voor de laagste CAS latency gaan. Je hebt niks aan 400mhz aangezien je fsb 266mhz is..die 533 van GEIL is perfect.
Nine Hundred heeft die fugly pimpglaasjes, ik ga de P18x nog belijkenquote:Behuizing..Antec Nine Hundred of P18x. De eerste is vooral gericht op koeling en wordt gepresenteerd als gaming case..de 2de is vooral strak..meer design.
Ik heb verschillende Zalmans gehad, en dat was eigenlijk altijd een teleurstelling qua geluid en prestatiesquote:CPU koeling. Zalman 9700 is het strakste..volledig koper met blauwe led, echt een mooi ding om in je pc te hebben. De Scythe Infinity is als beste getest, heeft stressed de laagste temperaturen . Maar aangezien je njiet gaat overklokken zou het niet zo veel uitmaken. Ik heb zelf de Zalman en ben er zeer tevreden over.
Ik speel echt never nooit MP3tjes.quote:Als je van muziek houdt zou ik de Creative X-fi music halen. Echt subliem geluid.
Bedankt voor je tips.quote:Succes met je aankoop
Over de kaart, de Calibre is de enige met een deugdelijke stockkoeler, dat bedoelde ik. Elk ander merk heeft er een gaar ding op zitten..stressed temps van 80 graden zijn eerder regel dan uitzonderingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:18 schreef dikkedorus het volgende:
Heb je het nou over een kaart of een koeling? Ik weet dat een 8800 GTX beter is, maar ook veel duurder.
quote:Dacht ik al, hoewel m'n FSB dan altijd nog op 1066 draait, niet op 266. Tis geen P2![]()
[..]
Nee ik had het ook fout. Standaard loopt de fsb op 266 met een multiplier van 9. (=2,4Ghz)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
Draait een 1066 FPS dan stiekem op een fysieke 266. That's new info for me.
Volgens mij is het zo dat m'n FSB op 1066 draait, en m'n geheugen op 533 op beide flanken = 1066.
Maar ik kan het fout hebben.
Kijk even bij www.informatique.nl, die hebben veel uit voorraad leverbaar en realtime voorraadbeheer, dus je ziet meteen waar je aan toe bent. Ik bestel er af en toe dingen die ze op voorraad hebben en dat gaat bijzonder snel, binnen 48 uur in huis bij vooruitbetaling of rembours.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:12 schreef dikkedorus het volgende:
Salland lijkt over het algemeen de beste deal te hebben, en een leuke levertijd
Ik zit nu dus nog te zoeken naar een mobo, een casing en evt een extra fan indien nodig.
Eerst maar de mobo, op salland hebben ze we veel P35 mobo's, maar vaak met een maand levertijd, en daar heb ik geen zin in.
Ik heb deze gevonden:Asus Moederbord P5K. - EUR 123,76
P35, zonder SLI maar verder lijkt het wel compatible met de rest van de onderdelen. Iemand nog ideeen, tips?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |