Ok mensen, ik heb eens het 1 en ander opgezocht en beluisterd en dit is ff mijn persoonlijke mening erover zodat jullie ook weten in welke richting je moet zoeken zeg maar
![]()
Cubanate: Chaotisch en schreeuwerige lyrics
Psytrance en psyrock: allebei niet mijn smaak, of te veel gitaar of te veel trance/Goa
Uberzone: Trance-achtig, wel leuk maar geen elektrische gitaar.
Atari Teenage Riot: freaky shit, erg chaotisch en gestoord beetje te, erg te.
Blackstrobe: Af en toe is de muziek redelijk, maar die wazige lyrics er doorheen zijn niet mijn smaak!
Jam&Spoon: Junoon is wel cool bijv. Veel overige nummers zijn beetje saai. Gitaren in Junoon zijn idd vet
![]()
Rinocerose: wisselend, sommige nummer best leuk, andere echt totaal niet.
Daft Punk: Nog niet geluisterd
The Micronauts: nog niet kunnen vinden
Decoded Feedback Ook wel redelijke muziek maar van die rare lyrics er doorheen, zonde van de muziek
Veel Pystrance en Goa wordt 1 brij meestal (no offence). Het hele nummer is dan een ondefinieerbare zooi van allerlei geluidenen herrie. Dat is wel jammer. Ik houd wel van een
beetje melodie op zijn minst.
![]()
En dan dus het liefst geen complete lyrics, maar wat vocals tussendoor is ok.
Dat nummer van Ronski (die Callager remix) is wel vet idd. Weliets te veel zang.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef danielwww het volgende:Een van onze laatste tracks: Progression - Freq'd heeft een gitaar. Vrij rustige track, maar de gitaar zit er overduidelijk in
![]()
Het is inderdaad wat rustig. Op zich leuke muziek, maar nog niet het geluid wat ik zoek
![]()
Maar bedankt voor je suggestie
![]()
Ik weet niet of iemand toevallig de muziek van Unreal Tournament 2004 kent, maar de nummers Corrugation-Rise en Rankin zijn bijvoorbeeld redelijke voorbeelden voor wat ik
ongeveer zoek.
Verder nog nummers die ik goed vind waarvan een aantal met elektrische gitaar:
BT - Love, Peace and Grease vind ik al een errug goed nummer, maar met gitaren zou dat echt geweldig zijn bijv.
Apollo 440 - Lost in Space theme
Manchild - Hard Wax (Ik vind het 'zingen' bagger, maar de muziek is wel wat ik zoek)
Trevor Rabin - Boost me
U2 - Discotheque (Hexidecimal Mix) Beetje meer pop-rock (origineel dan iig) maar wel ok, gitaar is in de mix minder aanwezig.
Dus als iemand nog suggesties heeft, ik hoor ze graag!
[ Bericht 1% gewijzigd door STORMSEEKER op 16-06-2007 22:39:55 ]