abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:03:15 #101
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49978329
I like to picture God in a tuxedo T-Shirt because it says I want to be formal, but I'm here to party.

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_49978421
Als ik jullie zo hoor kan ik maar een ding zeggen, jullie zijn onverberterlijk.

Echt jammer.

Iemand die jullie heeft gecreeerd uit het niets. En dan ondankbaar zijn voor het feit dat je bestaat. Spierballentaal van "ik zou hem een klap geven" ???

Als jullie echt zo oprecht waren en geefden om een ander, de benadeelde, of de armen in afrika of de mensen in tsunamigebieden dan zaten jullie daar om die mensen uit nood te helpen. Of in ieder geval elke maand de helft van je salaris afstaan aan die mensen om te helpen.
"Dan maar liever de hel..." hoor ik iemand zeggen, ga dan naar africa om mensen te helpen, en maak een hel van je leven door jezelf op te offeren voor liefdadigheid.

Hypocriete mensen hier allemaal
---o---
pi_49978482
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef mariox het volgende:

Echt jammer.

Iemand die jullie heeft gecreeerd uit het niets. En dan ondankbaar zijn voor het feit dat je bestaat. Spierballentaal van "ik zou hem een klap geven" ???

Als jullie echt zo oprecht waren en geefden om een ander, de benadeelde, of de armen in afrika of de mensen in tsunamigebieden dan zaten jullie daar om die mensen uit nood te helpen. Of in ieder geval elke maand de helft van je salaris afstaan aan die mensen om te helpen.
"Dan maar liever de hel..." hoor ik iemand zeggen, ga dan naar africa om mensen te helpen, en maak een hel van je leven door jezelf op te offeren voor liefdadigheid.

Wat is dit nou weer voor logica? Wie zegt dat ik om andere mensen geef? En wat heeft dat met god te maken?
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:07:45 #104
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_49978496
quote:
geefden om een ander,Hypocriete mensen hier allemaal
Niet allemaal hypocriet hoor: en zijn ook nog hippokrietten....nl. mensen die slecht Nederlands schrijven....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_49978522
quote:

Echt jammer.

²
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49978525
quote:

De weg van de minste weerstand, heel natuurlijk is dat hoor.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:10:39 #107
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49978608
quote:

Echt jammer.

Hij mag dan wel Adam en Eva hebben gecreërt ( ) maar niet mij. Mijn vader en moeder hebben mij gecreërt. En why de helft van je salaris afstaan aan anderen? Ik beslis toch echt zelf wat ik doe met mijn geld en als ik daarmee een vriend mee kan helpen, oké, maar ik ga niets aan afrikanen geven waarvan ik het effect toch niet zie. "Dan maar liever de hel" Als er iets is na dit leven ja, hier trek ik me gewoon niets aan van mensen als jij.
Waarom probeer je mensen de wereld te laten verbeteren, een betere wereld begint bij jezelf.
Hypocriet, je weet niets over mij.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 mei 2007 @ 21:11:30 #108
862 Arcee
Look closer
pi_49978638
quote:
Helpen wat God veroorzaakt heeft?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:12:51 #109
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49978701
Ik heb trouwens een keer een uur lang staan praten met zo'n halve jezus die zijn geloof op wilde dringen. En of ik wel eens zondes heb begaan, ik zo: "Nee". Hij, "oh dan ben je perfect". Ja vertel mij eens iets nieuws. Ik vroeg hem of hij betaald kreeg voor wat hij deed maar nee het was allemaal vrijwillig en hij deed dit hele dagen. Begon hij ook over mensen helpen in afrika, toen zei ik tegen hem dat hij maar beter een normale baan kon zoeken zodat hij ze kon helpen ipv uitkering krijgen en geen geld ervoor hebben.
Als je wilt dat de mensen daar het beter hebben doe je dat lekker zelf, zadel mij er niet mee op.
pi_49978778
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Helpen wat God veroorzaakt heeft?
Probeer je geweten maar op die manier voor te liegen. Maar guess what, je geweten kan je niet bedriegen, die zal je altijd achtervolgen.
---o---
pi_49978819
Ah, we hebben te maken met een echte godsdienstwaanzinnige.
pi_49978849
Jongens, ik stel voor dat we mariox maar met rust laten vanaf nu. Blijkbaar heeft hij het al moeilijk genoeg.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:16:57 #113
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49978855
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef mariox het volgende:

[..]

Probeer je geweten maar op die manier voor te liegen. Maar guess what, je geweten kan je niet bedriegen, die zal je altijd achtervolgen.
Kom eens met feiten. Je brabbelt maar aan. Daarom heb ik het niet zo op gelovigen, geef me feiten en ik zal me proberen in te leven, kom je met een eigen verzinsel, wijs ik je af. (Als het gaat om geloof etc.)
pi_49978904
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Ah, we hebben te maken met een echte godsdienstwaanzinnige.
Pardon?
pi_49978944
quote:

[..]

Ik heb geen geweten
pi_49978973
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Pardon?
Oeps, ik was even vergeten dat we tegenwoordig relimods hebben.
pi_49979009
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mén, ik bedoel hoeveel godsdienstwaanzinigen hou jij er naast mij op na.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:22:22 #118
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49979056
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik blijf zelf er veel lol hebben met de term goderator.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_49979080
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:22 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Ik blijf zelf er veel lol hebben met de term goderator.
Inkoppertje.
pi_49979082
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mén, ik bedoel hoeveel godsdienstwaanzinigen hou jij er naast mij op na.
jij bent niet waanzinnig
pi_49979108
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

jij bent niet waanzinnig
mijn reputatie, wat doe je
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 mei 2007 @ 21:24:16 #122
862 Arcee
Look closer
pi_49979131
quote:
En nu in gewoon Nederlands?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49979139
Zeg, gaan we hier nou lopen slowchatten? -> [WFL-LFC #655] Nabevingen van de meet
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:24:47 #124
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49979149
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mijn reputatie, wat doe je
Ik dacht dat je bekend stond als reputatieloos.

Over inkoppertjes gesproken.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:25:28 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49979173
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

als ik al mijn aardse herrineringen kwijt raak lijkt me de hemel dan echt zuigen
Zo werkt het wel. Mensen zijn in de hemel immers volmaakt gelukkig. En dat kan niet als je herinneringen aan een leven vol verdriet met je mee neemt .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')