Zou goed kunnen, maar weet het niet zeker. Er ging pas een kwartje rinkelen toen El Rubio genoemd werd, daarvoor lette ik niet opquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch niet de barman he? Die was me daar een partij ruig
Oh nouja daar dat gebeurd mij ook altijd, maar ik ben dan geen leraar nederlandsquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
Dit wordT
nog nooit gezien, waar gaat het over?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:21 schreef B.ertha het volgende:
That 70's show![]()
3 hoeraatjes voor Comedy Central![]()
![]()
6 jongeren in de jaren 70 ('nu' opgenomen)quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nog nooit gezien, waar gaat het over?
Nee. Vetquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef Nesle het volgende:
had ik deze al laten zien van mijn vakantie naar Italië?
[afbeelding]
Dat is wel heel sneu..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Homdeck het volgende:
ik
echt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu..Jij bent de reeks begonnen
![]()
![]()
Je moet ze natuurlijk wel een foto mee laten sturenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel een foto mee laten sturen
Chawat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Nesle het volgende:
Bed roept, en school voor morgen
Challaz(
) sorry
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wordt het een jongen of een meisje?
God, hoe klinkt dat
Neem maar een leuke jongen. Is meteen het afstandsprobleem wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
niet om gevraagd! maar wel allemaal toffe stukjes over zichzelf
![]()
Net een leuk stukje van een jongen gelezenDe meisjes zijn tot nu toe een beetje saai.
![]()
Gewoon doen danquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Maar ik ben een mannetje en niet van de verkeerde kant dus ik geeft toch echt de voorkeur aan Donnaquote:
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Pssst, vandaar ook dat het raar klonkquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger was![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe dat
Daar zit ik nou echt nooit meer
dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Pssst, vandaar ook dat het raar klonk
h4LL0w, dItz iz mYn HyV¤s?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.quote:
Gewoon ff aanmeldenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.![]()
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmeldenDan ben je de enige in mn lijst
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:Dat je het zelf zegt, moet toch al wat betekenen dan
quote:
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, ik weet niet zo zeker of ik wel de nacht ga doorhalen. Verveel me nu al
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.![]()
![]()
![]()
Niks, je kunt best zonder slaapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
ojaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef B.ertha het volgende:
Echt wel
Maar nu wordt het ook interessant, net was je stil
Slapen doe je toch gewoon op je werkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
msnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ook alleen wakker in de sc?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
msnis niet de sc, nee je hebt helemaal gelijk, B!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |