Want Tracy McGrady is natuurlijk geen ballhog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef no-look het volgende:
die rumors zijn wel leesvoer in de zomer. Kun je dromen over prachtige spelers als J-Dubb die bij een club zonder 'bal-dominante' speler als Wade terecht komt.
Voordat hij naar Miami ging hadden ze het bijvoorbeeld over Houston. Zou ik heel vet hebben gevonden!
Goed verhaal, ook over Billups. Misschien wel een van de meest overschatte spelers van de NBA op het moment.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Popo,
genoeg munitie om je coach nog een keer af te schieten zal ik zo zeggen![]()
http://sports.espn.go.com/espn/page2/blog/index?name=simmons&entryDate=20070531
Of zoals Bill Simmons het schrijft in bovenstaande column:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef no-look het volgende:
LeBron kan die heerlijke concentratie in zijn blik hebben die hem onderscheid van veel andere spelers. Op Kobe en Wade na zou ik zo snel geen andere speler kunnen noemen met die enorme focus. Haast eng om te zien, prachtig.
Met als verschil dat Lebron er nu op de momenten er toch lijkt te staan. Iets wat Wade en Kobe niet garanderen. Hij is gewoon echt tering goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef no-look het volgende:
LeBron kan die heerlijke concentratie in zijn blik hebben die hem onderscheid van veel andere spelers. Op Kobe en Wade na zou ik zo snel geen andere speler kunnen noemen met die enorme focus. Haast eng om te zien, prachtig.
Eensch is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef popolon het volgende:
LBJ heeft natuurlijk ook gewoon een heel aardig team om zich heen, Kobe niet echt. Maar goed, die heeft al een paar titels op zak.
En Wade heeft vorig jaar laten zien wat 'ie kan.
Lakers hebben gebeld naar Denver... om te kijken of Camby beschikbaar is. Nou ja, Lakers mogen echt wel aan de bak dit off season.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef popolon het volgende:
LBJ heeft natuurlijk ook gewoon een heel aardig team om zich heen, Kobe niet echt. Maar goed, die heeft al een paar titels op zak.
En Wade heeft vorig jaar laten zien wat 'ie kan.
Lebron werd al bijna gezien al mister anti-clutch, terwijl Kobe en Wade de twee beste spelers in de clutch zijn. 1 wedstrijd eigenhandig winnen in de conference finals is leuk, maar Wade won vorig jaar bijna eigenhandig 4x op rij van Dallas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met als verschil dat Lebron er nu op de momenten er toch lijkt te staan. Iets wat Wade en Kobe niet garanderen. Hij is gewoon echt tering goed.
Je leest inderdaad eigenlijk helemaal over de Finals MVP (!!) van vorig jaar. Zijn prestaties vorig jaar geheel verdrongen door deze ene wedstrijd. Erg jammer hoe de hype wederom wordt bekroond.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:21 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Lebron werd al bijna gezien al mister anti-clutch, terwijl Kobe en Wade de twee beste spelers in de clutch zijn. 1 wedstrijd eigenhandig winnen in de conference finals is leuk, maar Wade won vorig jaar bijna eigenhandig 4x op rij van Dallas.
oneens. Een winnaar heeft altijd gelijk, ook als het AI of Kobe is. Had LeBron niet gewonnen, dan hadden mensen vraagtekens bij zijn spel gezet, 'look for the open man!' Verder heb ik echt een hekel aan spelers die in dergelijke mate bal-dominant zijn. Wade, Kobe, LeBron, AI en Melo schieten me zo te binnen. Individueel een genot om naar te kijken maar echt mooi team-basketball behaal je er niet mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens niemand die zegt "ball hog" over LBJ... hij scoort alle punten in de OT's en geen kik van de media.
Als Allen Iverson of Kobe hetzelfde had gedaan dan was het heel anders geweest![]()
Winnaar en winnaar is niet echt gelijk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef no-look het volgende:
[..]
oneens. Een winnaar heeft altijd gelijk, ook als het AI of Kobe is. Had LeBron niet gewonnen, dan hadden mensen vraagtekens bij zijn spel gezet, 'look for the open man!' Verder heb ik echt een hekel aan spelers die in dergelijke mate bal-dominant zijn. Wade, Kobe, LeBron, AI en Melo schieten me zo te binnen. Individueel een genot om naar te kijken maar echt mooi team-basketball behaal je er niet mee.
"Oesjer" was er ook volgens mart (usher)quote:Op zondag 3 juni 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
NBA nu @ Ned. 1.
Waar ik laatst nog eens postte dat ik het leuk vond hoe Mart Smeets de samenvattingen deed van de NBA, was het vandaag echt drama.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef jmac het volgende:
[..]
"Oesjer" was er ook volgens mart (usher)![]()
Gibson![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef jmac het volgende:
[..]
"Oesjer" was er ook volgens mart (usher)![]()
Gibson![]()
Nou, zoveel hoeft er volgens mij niet veranderd te worden... Grootste need lijkt me een goede center en PG. Kijk hoe ze het de afgelopen jaren hebben gedaan. Retooling is beter dan rebuilding.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:17 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik ben er al overheen. 'Time to blow up the Pistons' lees ik nu overal al.
En een goed plan lijkt me.
zal wel in het sportjournaal zijn oidquote:Op zondag 3 juni 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoorde dat de NOS vanaf vrijdag veel aandacht gaat besteden aan de finale?Weet iemand al meer: hoe laat e.d.?
Ze hebben niet de rechten om het rechtstreeks uit te zenden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Neenee, volgens mij was het groter dan dat! Zouden ze live NBA uitzenden?
Billups weg, McDyess stopt waarschijnlijk, Webber en Hunter stoppen ook denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, zoveel hoeft er volgens mij niet veranderd te worden... Grootste need lijkt me een goede center en PG. Kijk hoe ze het de afgelopen jaren hebben gedaan. Retooling is beter dan rebuilding.
Ik zou Sheed niet willen hebben om eerlijk te zijn...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Billups weg, McDyess stopt waarschijnlijk, Webber en Hunter stoppen ook denk ik.
Da's toch een aardige omslag. Zou me niet verbazen als ook Sheed getrade wordt.
Ik begin ook steeds meer respect voor hem te krijgen.quote:
Van Webber heb ik het je gezegdquote:Op zondag 3 juni 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
Hunter zeker, Dyess 99% zeker en Webber was even leuk maar heeft niet genoeg gebracht.
En Sheed is gewoon mijn favoriet.
't Zou, zelfs als 'ie vijftig zou zijn, nog een aanwinst zijn voor de Lakers.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Van Webber heb ik het je gezegd![]()
Echt nietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef popolon het volgende:
[..]
't Zou, zelfs als 'ie vijftig zou zijn, nog een aanwinst zijn voor de Lakers.
Het zou fenomenaal zijn ja... maakt zijn zwakke punten niet minder, maar het zou fenomenaal zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Het zou wel wat zijn als Lebron een ring pakt zeg.
Dé natte droom van Stern is:quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef popolon het volgende:
Tja de natte droom van Stern is natuurlijk Suns - Cavs in dat geval.
En ondanks dat het een onzettende drol is heeft 'ie weinig te maken met de huidige matchup. Cavs waren gewoon de betere en de Spurs zijn heel vervelend alweer veel te constant.
Spurs in 5.
En Jordan die na zn 7e comeback off the bench komt en the gamewinning shot maakt in 4OT van game 7.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dé natte droom van Stern is:
NBA Finals: LA Lakers - New York Knicks
LA Lakers
PG: Jason Kidd
SG: Kobe Bryant
SF: Carmelo Anthony
C: Amare Stoudemire
PF: Tim Duncan
New York Knicks
PG: Steve Nash
SG: Dwyane Wade
SF: Lebron James
C: Yao Ming
PF: Kevin Garnett
"And the shot is blocked by Kareem abdul Jabbar!!!!!!!!! OMG!!!! The Lakers win!!!!!"quote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En Jordan die na zn 7e comeback off the bench komt en the gamewinning shot maakt tracht te maken in 4OT van game 7.
Ja ik weet niet. De laatste tijd vind ik hem wél sterk spelen. Vroeger hield ik niet zo van zijn spel maar wellicht komt het nog goed met hemquote:
Eensch.. Ik vind dat de Spurs echt heel saai spelen. Tuurlijk de kwaliteit van de Spurs is fenomenaal, maar verder. Suns vind ik zelf heel mooi basketbal spelenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:09 schreef Robertje het volgende:
Bah..Spurs. Dat wordt in de avonden gewoon in slaapvallen door het slaapverwekkende aanvallen. En Manu is een Duitser.
Caveliers spelen even zo goed hard defense als de Spursquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Eensch.. Ik vind dat de Spurs echt heel saai spelen. Tuurlijk de kwaliteit van de Spurs is fenomenaal, maar verder. Suns vind ik zelf heel mooi basketbal spelen, jammer dat ze eruit zijn
.
Stiekem hoop ik nu dat de Cavs hem binnen slepen, ik vind het team wel leuk om te zien.. en Varejao z'n haar is grappig om te zien![]()
Detroit is gewoon een hele arrogante ploeg. Zelfs na de uitschakeling zei Billups nog steeds dat zij de betere ploeg hebben en door de scheidsrechters hebben verloren. Vier keer op rij zeker. De ploeg was twee jaar goed en sindsdien vinden ze zichzelf helemaal geweldig. En als ze verliezen wijzen ze altijd naar hun coach. NIemand die een keer zegt dat het aan hun eigen gebrekkige inzet ligt. Want ze zeiden het hele seizoen dat ze er zouden staan als het moet, maar dat is natuurlijk weer niet waar gebleken.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef Robertje het volgende:
En ik vind Tayshaun Prince erg tegenvallen.
Komen alle wedstrijden wel live op sport1?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Robertje het volgende:
Ik denk niet dat dit een topper van de Finals wordt. Mocht Sport1 de herhalingen uitzenden, ga ik misschien kijken.
Pistons hebben hun verlies voor een groot deel wel degelijk aan Saunders te danken hoor. Zo'n beetje 3 verschillende sets met aanvallen, verdedigend minder strak dan in de Larry Brown tijd, pieken op de verkeerde momenten (vorig jaar een erg goed voorbeeld).quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Detroit is gewoon een hele arrogante ploeg. Zelfs na de uitschakeling zei Billups nog steeds dat zij de betere ploeg hebben en door de scheidsrechters hebben verloren. Vier keer op rij zeker. De ploeg was twee jaar goed en sindsdien vinden ze zichzelf helemaal geweldig. En als ze verliezen wijzen ze altijd naar hun coach. NIemand die een keer zegt dat het aan hun eigen gebrekkige inzet ligt. Want ze zeiden het hele seizoen dat ze er zouden staan als het moet, maar dat is natuurlijk weer niet waar gebleken.
Natuurlijk heeft Saunders ook een rol in het verlies gespeeld, maar ik vind het te makkelijk zoals iedereen alleen maar naar hem wijst. In de laatste wedstrijd schieten ze allemaal zo ontzettend slecht. Prince 1-10, Wallace 5-14, Billups 3-7 (slechts 9 punten), McDyess 2-8.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Pistons hebben hun verlies voor een groot deel wel degelijk aan Saunders te danken hoor. Zo'n beetje 3 verschillende sets met aanvallen, verdedigend minder strak dan in de Larry Brown tijd, pieken op de verkeerde momenten (vorig jaar een erg goed voorbeeld).
Ze zijn verslagen door een beter verdedigende ploeg.
Na een klachtenmail over het (bijna) niet uitzenden van de conference finals kreeg ik dit terug.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Komen alle wedstrijden wel live op sport1?
Niet veel soeps...maar ja, ze zenden het wel uit. Maar 's nachts de Spurs bekijken lukt me denk ik niet.quote:Beste mijnheer,
Ons huidige contract met de NBA geeft aan dat we alleen op donderdag en vrijdag NBA wedstrijden uit mogen zenden.
Aangezien we geen uitzendrechten in het weekend hebben, hebben we deze ook tijdens de play-offs niet. De NBA Finals (vanaf 7 juni) zullen we wel allemaal doen (maximaal 7 wedstrijden). En het goede nieuws is dat we voor volgend jaar wel de rechten hebben om 3 wedstrijden per week te doen. Maar dat is pas vanaf november 2007.
Met vriendelijke groet,
Film1 Sport1
Caveliers zijn een goed verdedigende ploeg én de Pistons speelden erg voorspelbaar... dan is het logisch. Bovendien konden de Pistons hun defense niet neerzetten, waardoor ze het de Cavs op offense (niet hun sterkste punt) ook niet moeilijk konden maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Saunders ook een rol in het verlies gespeeld, maar ik vind het te makkelijk zoals iedereen alleen maar naar hem wijst. In de laatste wedstrijd schieten ze allemaal zo ontzettend slecht. Prince 1-10, Wallace 5-14, Billups 3-7 (slechts 9 punten), McDyess 2-8.
Voor mij is dit resultaat wel de bevestiging dat SA, Dallas, Phoenix, Utah en Rockets het oosten hadden gewonnen.
Jammer dat ze maar maximaal 7 FInals wedstrijden doen. Zou zo graag eens een game 8 live willen zien...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef Robertje het volgende:
[..]
Na een klachtenmail over het (bijna) niet uitzenden van de conference finals kreeg ik dit terug.
[..]
Niet veel soeps...maar ja, ze zenden het wel uit. Maar 's nachts de Spurs bekijken lukt me denk ik niet.
Ze hebben er maar 4 nodig Schwanz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jammer dat ze maar maximaal 7 FInals wedstrijden doen. Zou zo graag eens een game 8 live willen zien...
Doh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef masterforlive het volgende:
Cavs wat een team, KING JAMES! Wordt zeker een leuke finale en hoop natuurlijk op de overwining van Cavs. Trouwens Zwansen game 8 bestaat niet
Jawel hoor. Nieuw format, ze kunnen doorgaan tot 11 games tegenwoordig. Is vorig jaar veranderd naar aanleiding van het success van de 7-game first round series.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef masterforlive het volgende:
Cavs wat een team, KING JAMES! Wordt zeker een leuke finale en hoop natuurlijk op de overwining van Cavs. Trouwens Zwansen game 8 bestaat niet
doorgaan tot 11? jah best of 11?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nieuw format, ze kunnen doorgaan tot 11 games tegenwoordig. Is vorig jaar veranderd naar aanleiding van het success van de 7-game first round series.
Het is gedaan om de tegenvallende kijcijfers van de afgelopen jaren (post Jordan tijdperk) te pareren. Best of 11 dus. Dus de winnaar hoeft "slechts" 6 wedstrijden te winnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef masterforlive het volgende:
[..]
doorgaan tot 11? jah best of 11?
En als het in game 11 11 keer OT word spelen jordan en magic 1 on 1 en de winnaar daarvan mag een Kampioen uitkiezenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nieuw format, ze kunnen doorgaan tot 11 games tegenwoordig. Is vorig jaar veranderd naar aanleiding van het success van de 7-game first round series.
ok, maar doe dan gewoon 1 wedstrijd dan zit de hele wereld aan de buis meteen in een keer. Nee grapje ik snap het wel. Wel te hopen dat het geen 6-1 ofzoiets wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is gedaan om de tegenvallende kijcijfers van de afgelopen jaren (post Jordan tijdperk) te pareren. Best of 11 dus. Dus de winnaar hoeft "slechts" 6 wedstrijden te winnen
Op zich logisch: als de kijkcijfers per wedstrijd tegenvallen, dan zorg je dus voor méér wedstrijden om een cumulatieve kijkcijferscore tehebben die kan concurreren met het MJ tijdperk![]()
ow bij mij staan er nog steeds maar 7quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Toolmannetje het volgende:
hehe..
Ik ga voor 6-5 Cavs, nba.com is nu trouwens ge-update naar 11 games
Doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef Warrior28 het volgende:
En memo aan Chris Mullin: Make a move om Sheed naar Oakland te halen!
15 games? Ze zijn wel heel gretigquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef popolon het volgende:
Nieuwe update: 15 games nu.
quote:To maximize the return on our efforts to create the ultimate finals experience we have decided to expand the current amount of games of 7 to a maximum of 11 games. It is our belief that this will enhance the fan experience and enrichen the annals of the Finals history.
Wtf eind augustus zijn we wel klaar dus, 6 games winnen de cavs nooit imo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
15 games? Ze zijn wel heel gretigIk heb er nog niks over gelezen. 11 games is wel officieel:
www.nba.com/finals2007/sascav.index/22321nba11games.htm
[..]
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef popolon het volgende:
2-3-2 formaat zou best eens gunstig kunnen uitpakken voor de Cavs.
Beide teams hebben een groot thuisvoordeel (beide 31-10 dacht ik) dus de cavs kunnen best een voorsprong pakken als je naar die cijfers kijkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef popolon het volgende:
Wat is jouw gedachte hierachter? Ik heb altijd het idee dat 2-3-2 een beetje in het nadeel van de ploeg met de drie thuiswedstrijden op rij is. Het is meestal erg lastig om drie wedstrijden op rij tegen een ploeg te winnen. Nu moet Cleveland drie keer op rij in eigen huis winnen. De druk ligt wel heel erg op die wedstrijden. Geloof dat de Heat vorig jaar een van de weinige ploegen waren die er in slaagden alle thuiswedstrijden op rij te winnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef popolon het volgende:
Het is toch best of 11?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:06 schreef Colplay het volgende:
Ik niet, wordt toch een walk-over. Voorspelling van mij trouwens: Spurs in 4
Ik denk eigenlijk helemaal niks meer, die finals kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat is jouw gedachte hierachter? Ik heb altijd het idee dat 2-3-2 een beetje in het nadeel van de ploeg met de drie thuiswedstrijden op rij is. Het is meestal erg lastig om drie wedstrijden op rij tegen een ploeg te winnen. Nu moet Cleveland drie keer op rij in eigen huis winnen. De druk ligt wel heel erg op die wedstrijden. Geloof dat de Heat vorig jaar een van de weinige ploegen waren die er in slaagden alle thuiswedstrijden op rij te winnen.
Slechte verliezerquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk helemaal niks meer, die finals kunnen me gestolen worden.
Heb wel weer genoeg basketball gezien voor een tijdje.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:14 schreef masterforlive het volgende:
is het nou best of 11, best of 15 of best of 7?
Denk het wel maar wel in bedquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef no-look het volgende:
wie kijkt er vanavond?
kunnen we lekkah spammah met zn allah
grappig orquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Werkt mijn grap nog steeds?
Spurs in 9!
Download Sopcast: www.sopcast.com/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef masterforlive het volgende:
hoe kun je abc ontvangen?
komt er vanzelf bij te staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Download Sopcast: www.sopcast.com/
De wedstrijden worden doorgaans uitgezonden via kanaal WMOE
Ze hebben 3 thuiswedstrijden op rij hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:14 schreef pfaf het volgende:
We zijn er nog niet LF.![]()
We gaan nu naar Cleveland, hopen dat die ' gewoon' hun 2 thuiswedstrijden winnen.
Dan wil elk team van je winnen en is het regular season opeens een stuk zwaarder. Dit jaar heeft SA eenvoudig kunnen cruisen in het regular season, er zullen vast een aantal teams geweest zijn die al een verlies hadden ingecalculeerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens toch vreemd dat de Spurs nog nooit een titel hebben weten te verdedigen. Een titel winnen is één, maar 'em ook nog verdedigen blijkt heel wat anders.
Dat komt volgens mij omdat SA zo constant is. Zo constant dat ze nooit een hoog 60+ seizoen draaien maar ook nooit een -50 seizoen. En ze zijn goed genoeg om dan eens in de paar jaar een titel te pakken. Maar kunnen niet echt pieken om eens 3 op een rij te pakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens toch vreemd dat de Spurs nog nooit een titel hebben weten te verdedigen. Een titel winnen is één, maar 'em ook nog verdedigen blijkt heel wat anders.
Dus echt dominant zijn ze niet? Of ze hebben geen echt killer instinct? Ik neem aan dat daarom dit team niet als een dynasty gezien kan worden. Zelfs als ze een 4e titel winnen in 8 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan wil elk team van je winnen en is het regular season opeens een stuk zwaarder. Dit jaar heeft SA eenvoudig kunnen cruisen in het regular season, er zullen vast een aantal teams geweest zijn die al een verlies hadden ingecalculeerd.
Lakers hadden natuurlijk ook de titel moeten winnen in 2003 en 2004, alleen deden Shaq en Kobe kinderachtig en was en is het front-office dramatisch bezig.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus echt dominant zijn ze niet? Of ze hebben geen echt killer instinct? Ik neem aan dat daarom dit team niet als een dynasty gezien kan worden. Zelfs als ze een 4e titel winnen in 8 jaar.
Hoe ik er ook naar kijk, de Lakers van van 2000-2002 zijn een stuk dominanter geweest dan de Spurs. Vooral het team van 2001. Plus het feit dat dat Lakersteam in die 8 jaar ook de titel 3maal heeft gewonnen (achter elkaar) en viermaal de finals heeft bereikt.
Heeft er iemand een linkje van deze act?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:36 schreef Dunckie het volgende:
Zend dan niks uit als de samenvatting slechts 20 seconden mag duren....![]()
Die Chinese was inderdaad erg knap. Haar Act bedoel ik he...
Tim Duncan
![]()
Néé niet de Knicks, Golden statequote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:15 schreef popolon het volgende:
Of Rasheed gaat weg of Flip Saunders.
Da's nu wel duidelijk. En 't zal wel Sheed naar de Knicks worden dan.
Als je op de topdag al de 5 miljoen niet weet te halen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef pfaf het volgende:
Dan helpt zelf het rekken naar een best of 21 niet.
Wel met het oerdegelijke spel van de Spurs jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je op de topdag al de 5 miljoen niet weet te halen...
Dan gok ik dat bij game 21 er nog twee verdwaalde kijkers zijn.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wel met het oerdegelijke spel van de Spurs ja.
Caveliers ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef Robertje het volgende:
Wat een saaie serie. Ik kijk de samenvatting wel op nbalive.
Spurs mogen zich nooit meer inschrijven voor een nba final.
Blazers dus welquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Caveliers ook nietNet als de: Hawks, Timberwolves, Pistons, Bobcats, Magic, Wizards, Raptors, etc etc.
Enkel: Lakers vs Knicks![]()
Daar gaan er 64 teams in de bracket, toch iets meer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat je wel kunt doen is de playoff format veranderen naar de one-and-done stijl van de NCAA tournament. Minder wedstrijden, dat wel, maar je ziet bij de NCAA, NFL, etc dat dat niet per sé een negatief punt is aangezien per wedstrijd de interesse een stuk hoger is.
Toch hebben ze twee van de laatste 4 titels gewonnen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Robertje het volgende:
Toch maar een finale reeks tussen twee western teams. Dat is tenminste nog een beetje leuk. East is gewoon niets en dat blijft nog wel een paar jaar zo.
die zenden geen NBA uit meer volgens mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef gday het volgende:
Klopt het dat er echt niks van de finals te zien is geweest op NASN?
En Lacross de meest achterlijke sport die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Zwansen het volgende:
nee idd. Alleen baseball en gare NFL pretrainingscamps voor het preseason-beelden...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Zwansen het volgende:
nee idd. Alleen baseball en gare NFL pretrainingscamps voor het preseason-beelden...
Tis nog 'populair' ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Lacross de meest achterlijke sport die ik ooit heb gezien.
Nou, ik vind lacrosse stiekem wel geinig, maar ik had wel graag wat van de finals gezien! En de All Star Game was er wel op te zien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Lacross de meest achterlijke sport die ik ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Zwansen het volgende:
gare NFL pretrainingscamps voor het preseason-beelden...
En gooit als een meisje uit de brugklasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:44 schreef no-look het volgende:
Phoenix moet van Marion af. Wat een ziekte is dat zeg, hij klaagt alleen maar.
De eerste threepeat? Dat was jaaaaaren geleden... '60-'61... toen was er nog geen eurosportquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:59 schreef gday het volgende:
Ik vraag me af wie hier bewust de eerste threepeat heeft meegemaakt. Toen kon je tenminste nog gewoon 's nachts naar Eurosport kijken naar de play-offs.Fijne tijd was dat ...
Heh, ik had wellicht moeten vermelden dat het om de eerste recente threepeat ging.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De eerste threepeat? Dat was jaaaaaren geleden... '60-'61... toen was er nog geen eurosport
Ik kan eerlijk zeggen dat ik die niet bewust heb meegemaakt... heb zelfs het originele dream in 1992 niet zien spelen. Ik ben me pas gaan interesseren voor basketbal in 1996 toen Kobe Bryant werd gedraft en ik een artikel over Rodman had gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef gday het volgende:
[..]
Heh, ik had wellicht moeten vermelden dat het om de eerste recente threepeat ging.
Ah, dat is wel spijtig dan! Ik vond die jaren echt het leukst wat de NBA betreft ... die gevechten tussen Jordan en Drexler, of Jordan vs Thomas. Daarna is mijn interesse steeds meer weggeebt. Ik heb sindsdien ook nooit meer een wedstrijd live kunnen zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat ik die niet bewust heb meegemaakt... heb zelfs het originele dream in 1992 niet zien spelen. Ik ben me pas gaan interesseren voor basketbal in 1996 toen Kobe Bryant werd gedraft en ik een artikel over Rodman had gelezen.
Mwah, ik heb het helemaal niet over het niveau.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef ScienceFriction het volgende:
Ach, ik ben geen Bulls fan geweest... wel geïnteresseerd in het team (logisch als Rodman er speelt)... Ik vind de NBA nog steeds leuk en al die mensen die maar klagen over "het niveau van de NBA"... Ik word er een beetje moe van...
Ja, het was "zo veel mooier" in de tijd van Jordan... Tijdens de tweede threepeat waren er ook genoeg draken van wedstrijden. De expansion van de league heeft er voor gezorgd dat er meer inferieur talent de league binnen komt. Da's waar, maar het competitieve element is er niet minder om.
Als je het tij wilt keren moet je de salary cap afschaffen... krijg je ten minste teams die écht een titel willen ook het nodige talent kunnen aanschaffen.
Dat was niet over jou hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef gday het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het helemaal niet over het niveau.Ik heb het over het gebrek aan exposure hier in Nederland. Ik baal er ook van dat NASN het niet (meer?) uitzendt.
http://www.nba.com/blazers/odendurant.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef no-look het volgende:
ben ook benieuwd. Naar KG, Kobe, Antoine Walker/J-Will, Amare/Marion, blijven Kapono en Posey? Wie zal Portland kiezen?
Iets zegt me dat dit een mooie offseason gaat worden
Ik zou zelf Oden kiezen. Big men bepalen het spel misschien niet meer, juis omdát er zo weinig echt goede big men zijn... Oden mag dan 50 (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:43 schreef no-look het volgende:
ik zou voor Durant gaan denk ik. Big men bepalen het spelbeeld niet meer, of in ieder geval minder. Als Durant een speler a la Kobe, D-Wade, Melo, LeBron etc. wordt ga je mee in de recente ontwikkeling in de NBA.
Moet er wel bij zeggen dat ik zeer weinig van beide spelers heb gezien. Check trouwens op espn.com de profile van Corey Brewer. Over een anklebreaker gesproken!
Ik zou ook voor Durant kiezen, maar dat is vooral omdat ik een Longhorns fan ben. Mooie column van Bill Simmons over de keuze tussen de twee toekomstige sterren. http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/070622quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:43 schreef no-look het volgende:
ik zou voor Durant gaan denk ik. Big men bepalen het spelbeeld niet meer, of in ieder geval minder. Als Durant een speler a la Kobe, D-Wade, Melo, LeBron etc. wordt ga je mee in de recente ontwikkeling in de NBA.
Moet er wel bij zeggen dat ik zeer weinig van beide spelers heb gezien. Check trouwens op espn.com de profile van Corey Brewer. Over een anklebreaker gesproken!
De geruchten hoor je elk jaar. Al ziet t er nu wel naar uit dat er dit jaar eindelijk echt eens wat gaat gebeuren. Volgens de laatste verhalen zouden de ploegen praten over een trade tussen MIN, PHX en CEL. Garnett naar de Suns, Marion naar de Celtics en de pick van Celts + wat andere spelers naar MIN. Marion zou er alleen niet echt op zitten te wachten voor Boston te spelen. Eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Een ploeg met Rondo, Jefferson, Pierce en Marion zou toch in het oosten best mee kunnen spelen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind het een puike off seasonTen minste wat sensatie...
Nba 2k7?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, net als rookie bij de Knicks 38 punten gescoord in een triple overtime tegen de Mavs. Schiet een jumpshot raak met nog 7.2 seconden op de klok. Leek de gamewinner te worden. Komt die mof met een verre driepunter ("Nowitzki with the prayer!") met nog 1,2 seconden te spelen...
7PM ET, dus 1 uur NL tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Dunckie het volgende:
Hoe laat begint de draft eigenlijk?
Boston moet gewoon pick no.5 houden en hopen dat Horford niet gedraft wordt door een ander team.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
De geruchten hoor je elk jaar. Al ziet t er nu wel naar uit dat er dit jaar eindelijk echt eens wat gaat gebeuren. Volgens de laatste verhalen zouden de ploegen praten over een trade tussen MIN, PHX en CEL. Garnett naar de Suns, Marion naar de Celtics en de pick van Celts + wat andere spelers naar MIN. Marion zou er alleen niet echt op zitten te wachten voor Boston te spelen. Eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Een ploeg met Rondo, Jefferson, Pierce en Marion zou toch in het oosten best mee kunnen spelen om het kampioenschap.
Tell 'em he supports the best team from the best town in the usaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef Plastic_Power het volgende:
Een vriend van me (een Blazer fan) houdt vanavond een draft party, maar ik moet helaas werken![]()
Oh, het is vanavond zeker voorbeschouwing voor de trainingcamp van de preseasondraft...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Tsja... ga niet echt opblijven voor de NBA draft. NFL draft daarintegen is een stuk interessanter.
http://www.bongonews.com/layout1.php?event=1508quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef no-look het volgende:
Hehe ik bedacht net de nickname Ron Arrest
Vast al een miljoen keer gebruikt, way too easy, maar ik heb hem geloof ik nog nooit gehoord. Verder wel geinig dat die lunatic zo'n naam mee heeft gekregen, het past gewoon precies
Hmm hoorde net dat de Nuggets misschien Camby willen traden. Maar wie zouden ze bij de Lakers willen hebben. Als ze Kobe willen, moet er echt meer komen en Odom? hmm..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers hebben gebeld naar Denver... om te kijken of Camby beschikbaar is. Nou ja, Lakers mogen echt wel aan de bak dit off season.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |