Want Tracy McGrady is natuurlijk geen ballhog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef no-look het volgende:
die rumors zijn wel leesvoer in de zomer. Kun je dromen over prachtige spelers als J-Dubb die bij een club zonder 'bal-dominante' speler als Wade terecht komt.
Voordat hij naar Miami ging hadden ze het bijvoorbeeld over Houston. Zou ik heel vet hebben gevonden!
Goed verhaal, ook over Billups. Misschien wel een van de meest overschatte spelers van de NBA op het moment.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Popo,
genoeg munitie om je coach nog een keer af te schieten zal ik zo zeggen![]()
http://sports.espn.go.com/espn/page2/blog/index?name=simmons&entryDate=20070531
Of zoals Bill Simmons het schrijft in bovenstaande column:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef no-look het volgende:
LeBron kan die heerlijke concentratie in zijn blik hebben die hem onderscheid van veel andere spelers. Op Kobe en Wade na zou ik zo snel geen andere speler kunnen noemen met die enorme focus. Haast eng om te zien, prachtig.
Met als verschil dat Lebron er nu op de momenten er toch lijkt te staan. Iets wat Wade en Kobe niet garanderen. Hij is gewoon echt tering goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef no-look het volgende:
LeBron kan die heerlijke concentratie in zijn blik hebben die hem onderscheid van veel andere spelers. Op Kobe en Wade na zou ik zo snel geen andere speler kunnen noemen met die enorme focus. Haast eng om te zien, prachtig.
Eensch is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef popolon het volgende:
LBJ heeft natuurlijk ook gewoon een heel aardig team om zich heen, Kobe niet echt. Maar goed, die heeft al een paar titels op zak.
En Wade heeft vorig jaar laten zien wat 'ie kan.
Lakers hebben gebeld naar Denver... om te kijken of Camby beschikbaar is. Nou ja, Lakers mogen echt wel aan de bak dit off season.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef popolon het volgende:
LBJ heeft natuurlijk ook gewoon een heel aardig team om zich heen, Kobe niet echt. Maar goed, die heeft al een paar titels op zak.
En Wade heeft vorig jaar laten zien wat 'ie kan.
Lebron werd al bijna gezien al mister anti-clutch, terwijl Kobe en Wade de twee beste spelers in de clutch zijn. 1 wedstrijd eigenhandig winnen in de conference finals is leuk, maar Wade won vorig jaar bijna eigenhandig 4x op rij van Dallas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met als verschil dat Lebron er nu op de momenten er toch lijkt te staan. Iets wat Wade en Kobe niet garanderen. Hij is gewoon echt tering goed.
Je leest inderdaad eigenlijk helemaal over de Finals MVP (!!) van vorig jaar. Zijn prestaties vorig jaar geheel verdrongen door deze ene wedstrijd. Erg jammer hoe de hype wederom wordt bekroond.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:21 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Lebron werd al bijna gezien al mister anti-clutch, terwijl Kobe en Wade de twee beste spelers in de clutch zijn. 1 wedstrijd eigenhandig winnen in de conference finals is leuk, maar Wade won vorig jaar bijna eigenhandig 4x op rij van Dallas.
oneens. Een winnaar heeft altijd gelijk, ook als het AI of Kobe is. Had LeBron niet gewonnen, dan hadden mensen vraagtekens bij zijn spel gezet, 'look for the open man!' Verder heb ik echt een hekel aan spelers die in dergelijke mate bal-dominant zijn. Wade, Kobe, LeBron, AI en Melo schieten me zo te binnen. Individueel een genot om naar te kijken maar echt mooi team-basketball behaal je er niet mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens niemand die zegt "ball hog" over LBJ... hij scoort alle punten in de OT's en geen kik van de media.
Als Allen Iverson of Kobe hetzelfde had gedaan dan was het heel anders geweest![]()
Winnaar en winnaar is niet echt gelijk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef no-look het volgende:
[..]
oneens. Een winnaar heeft altijd gelijk, ook als het AI of Kobe is. Had LeBron niet gewonnen, dan hadden mensen vraagtekens bij zijn spel gezet, 'look for the open man!' Verder heb ik echt een hekel aan spelers die in dergelijke mate bal-dominant zijn. Wade, Kobe, LeBron, AI en Melo schieten me zo te binnen. Individueel een genot om naar te kijken maar echt mooi team-basketball behaal je er niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |