en zij ontvangtquote:
Zainab is een diefquote:
You got some serious issu'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie 2en doen me aan mijn ouders denken
nee, die twee wouden eerst ook niks van elkaar wetenquote:
Hoezo, je moeder weigert je vader ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie 2en doen me aan mijn ouders denken
eerst wel, toen niet, en nu weer welquote:
Je loopt achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef zainabber het volgende:
[..]
Welja, er moet er tenminste eentje een duidelijke mening hebben.
jij loopt achter Zainab aanquote:
dat is om hun sex leven een impuls te geven,goedmaak sex enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eerst wel, toen niet, en nu weer wel
doen ze sinds ik geboren ben niet meer intensief aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dat is om hun sex leven een impuls te geven,goedmaak sex enzo![]()
als jij leuk vindt om tegen een bos haar aan te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Achterkant ziet er damn fine uit.
Een van de beste uitzichten.
Dat denk je maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doen ze sinds ik geboren ben niet meer intensief aan
Mijn haar is mooi hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jij leuk vindt om tegen een bos haar aan te kijken
ik weet het wel zekerquote:
Moslim's scheren over het algemeen hun "bos"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jij leuk vindt om tegen een bos haar aan te kijken
alles staat je mooiquote:
ja en?, ik ben een Infidelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Moslim's scheren over het algemeen hun "bos"
1 keer en het was meteen raak dusquote:
Boeiendquote:
ja, ik was zo schattigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
1 keer en het was meteen raak dus![]()
![]()
Ik dacht dat je een schort lelijk vond ? Of ben je zo'n wisselpersoontje, eerst vind ik dit, en daarna dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alles staat je mooi
Kijk Selim, dat is een voorbeeld van iets wat een feit heet![]()
Ik vind je haar wel mooi hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een schort lelijk vond ? Of ben je zo'n wisselpersoontje, eerst vind ik dit, en daarna dat?
![]()
een schort is lelijk, maar jij staat mooi in allesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een schort lelijk vond ? Of ben je zo'n wisselpersoontje, eerst vind ik dit, en daarna dat?
![]()
Mjah, volgende week was het?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:06 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ken je t verschil tussen feiten en fictie, Selim?![]()
dat is Fictiequote:
niks zinnigs te zeggen?quote:
Bungeejumpen zonder touw of parachuteren zonder parachute lijkt me stoerder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
ik ga daar mischien volgend jaar op lopen
liever jij dan ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bungeejumpen zonder touw of parachuteren zonder parachute lijkt me stoerder.
bungeejumpen/parachutespringenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bungeejumpen zonder touw of parachuteren zonder parachute lijkt me stoerder.
Dus dat is mijn antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef zainabber het volgende:
[..]nee het was gewoon een algemeen antwoord voor alle nog-niet beantwoorde posts boven me.
ooit in een bungeekatapult gezeten of parachutegesprongen en dan anderhalf kilometer zweven langzaam naar beneden gegaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
bungeejumpen/parachutespringenwauw, lijkt me zo vet!
quote:
me too,dat wil zeker nog wel doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
bungeejumpen/parachutespringenwauw, lijkt me zo vet!
As Salaam Aleikoemquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:18 schreef Sala-adin het volgende:
sup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |