brrrquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt me op allerlei manieren beleven. Ik zal goed voor je geest zorgen.1
Hoeft niet :quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt me op allerlei manieren beleven. Ik zal goed voor je geest zorgen.1
en geeft je vleugelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
Hoeft niet :
[afbeelding]
Stimuleert lichaam en geest!
Mijnes heeft meer taurinequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
Hoeft niet :
[afbeelding]
"zijne"quote:
En, ik heb een langdurig effect.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
Hoeft niet :
[afbeelding]
kortdurige genotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef zainabber het volgende:
[..]Wat wilde je ook al weer bereiken met je praatjes?
Ik heb geen praatjes,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
Wat wilde je ook al weer bereiken met je praatjes?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen praatjes,
Ik vul alleen maar gaatjes.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen praatjes,
doet mijn tandarts ook, whats your point?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen praatjes,
Z and YS sittin in a....quote:
quote:
Ik gebruik andere instrumenten schat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doet mijn tandarts ook, whats your point?
een staafmixer en een slagroomspuit?quote:
*klopklop*quote:
dus gewoon doen wat ie zegt!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
straks wordt zijn tere kinderziel gekrenkt
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Popje, ik mag dromen van je.
Geniet er ook van, je speelt de hoofdrol.
wheheh, 'naar anderen luisteren' komt niet voor in mijn woordenboek, tenzij ik het met ze eens ben.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
wheheh, 'naar anderen luisteren' komt niet voor in mijn woordenboek, tenzij ik het met ze eens ben.
goedzo, daar zijn we het tenminste over eensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
wheheh, 'naar anderen luisteren' komt niet voor in mijn woordenboek, tenzij ik het met ze eens ben.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Popje, ik mag dromen van je.
Geniet er ook van, je speelt de hoofdrol.
Bollywood!quote:
ik pop je= gangsta taal voor ik schiet je neerquote:
quote:
I only pop cherries.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik pop je= gangsta taal voor ik schiet je neer
het kan meerdere betekenissen hebben in geval van Yavuzquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik pop je= gangsta taal voor ik schiet je neer
Kersenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Doe geen moeite hoor yous, '' ik red me wel'' .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Double-Helix het volgende:
Oke en nu gaan we normaal doen tegen Zainab,als je iets tekort komt Selim ga naar de locale disco met een vooradje breezers en hamburgers
You're doing fine babe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
Doe geen moeite hoor yous, '' ik red me wel'' .![]()
Ik geef alleen maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef zainabber het volgende:
Ga gerust verder hoor, toegeven doe ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |