Mijn favoriete drankje!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft ze inderdaad, en ze worden gesponserd door:
[afbeelding]
![]()
Dat klinkt best goed. Het zal Natasia best bevallen allemaal, daar kunnen die kindjes best nog een paar maanden voor wachten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.
Haahahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks voor je: een kaartenactie voor Lieke. Houdt je van de straat, en levert je veel 'superlief' en 'ahhhh' op, iets wat je van mij zoals je merkt steeds maar niet krijgt![]()
![]()
Ha ha. Ze noemde wel een url, maar die kreeg ik niet zo snel mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft ze inderdaad, en ze worden gesponserd door:
[afbeelding]
![]()
Dolly Dots dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef SiRojK het volgende:
Eric krijgt post waar een concertkaartje bij inzit!
Brian zit vanavond op de stoel. Puur om te treiteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef grazygirl het volgende:
oh ja is dat vanavond trouwens die stemmingsronde of is dat volgende week?
Dat is vanavond; Brian staat op het menuquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef grazygirl het volgende:
oh ja is dat vanavond trouwens die stemmingsronde of is dat volgende week?
was net ook bij ericquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef getl0st het volgende:
Oops! Jaap zijn mic stond nog aan terwijl hij in gesprek was met achter..
Ik hoorde van Jaap: Wat een lafaard is het toch, ik hoop dat het filmpje uitgezonden wordt of zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef getl0st het volgende:
Oops! Jaap zijn mic stond nog aan terwijl hij in gesprek was met achter..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is vanavond; Brian staat op het menu![]()
ze gaan het totale filmpje op de site zettenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde van Jaap: Wat een lafaard is het toch, ik hoop dat het filmpje uitgezonden wordt of zoiets
Kun je in het menu ook kiezen voor 'goed doorbakken' ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is vanavond; Brian staat op het menu![]()
Dit wordt 'aan het spit'.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je in het menu ook kiezen voor 'goed doorbakken' ?
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:18 schreef FSR het volgende:
is de brief voor alle miljonairs al voor gelezen ?
zo ja (sorry, ik kan het niet terug vinden) wat stond er in ?
Ik heb niemand erover gehoord, dus ik zal het wel hebben gemist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:18 schreef FSR het volgende:
is de brief voor alle miljonairs al voor gelezen ?
zo ja (sorry, ik kan het niet terug vinden) wat stond er in ?
Het zal wel een 'stille brief' zijn, want we hebben het kennelijk allemaal gemist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niemand erover gehoord, dus ik zal het wel hebben gemist.
Groot half glas zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
Ze heeft nog maar een half glas op en ze bralt nu alweer.
Ik denk elke keer weer: ik ken in mijn omgeving niemand die zo (onbeschaamd) praat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Het is f*cking koud hier. Ik vries mijn nieuw genaaide tepels eraf"
Ik denk dat vanavond ongeveer hetzelfde zal verlopen als gisteren. Hoop geschreeuw dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al genoeg op?
Dochter Zoon van De Raafquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Dit is MayDay. Het zou een zus van Palma kunnen zijn
[afbeelding]
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Dit is MayDay. Het zou een zus van Palma kunnen zijn
[afbeelding]
Lekker niveautje toch, zo'n uitgebluste coketravo!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef noekje het volgende:
Werkelijk, is dit het niveau wat ze willen?
Samen met Amandaatjequote:
15 Jaar geleden misschien. Nu is het een karikatuur.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Mayday is wel een van de beste van de travestieten. Maar wat doet ze daar? Les geven aan Eric?
Ik ben niet veel gewend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
Oh God, Mayday. De ergste travo van A'dam en omstreken.
Omdat Mayday hun leuk vind en Huub en Lieke afkraakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn A en N enthousiast... waarom????
Omdat Mayday meteen al bij binnenkomst zei dat Amanda er geweldig uitziet en vervolgens dat ze Lieke stom vond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Noodoproep s.o.s.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah daar is Jaap, die is niet echt onder de indruk...
Wat is een Mayday?
Duidelijk!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Mayday hun leuk vind en Huub en Lieke afkraakt.
Ik zeg: Tijd voor TerrorJaap!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah daar is Jaap, die is niet echt onder de indruk...
Wat is een Mayday?
020 trash bij elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Helemaal mee eens. Kan toch geen toeval zijn. De meeste mensen die kijken zijn anti Ban.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef getl0st het volgende:
Elke dag is het hetzelfde liedje.. iedereen die daar die KUT villa in komt lopen is zo BAN geil.. Ze doen er echt alles aan om Brian zich op zijn gemak te laten voelen..
Neem nou die ruzie met huub. De streamlock was snel maar iedereen weet inmiddels dat Brian is meegenomen door de beveiliging.. Waarom Brian.. waarom wordt hij zo in bescherming genomen.
Mayday zou willen dat ze er zo uit zag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieke heeft een beetje dezelfde bouw als Mayday.
Kijk ik ook weer even mee, wat zie ik als eerste?? ja die 2 druppende balletjes...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, het zal niet waar zijn. Natasia's tieten-show
[afbeelding]
Valt me nog mee dat er niet gewoon op de site staat:quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kan toch geen toeval zijn. De meeste mensen die kijken zijn anti Ban.
Misschien het niveau mensen die ze daar nog langs kunnen laten komen?![]()
Ik kan echt niet tegen dat overdreven gedoequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Hij maakt Lieke even af, en Ban maar lachen.
hahaha nee hoor. Gewoon beetje ordinair gepeupel zoeken die met hun kop op de buis willen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er niet gewoon op de site staat:
Gezocht! Voorstanders van Brian, Amanda of Natasia!
Wil jij een leuke middag in de villa winnen en de rest afkraken? Meld je dan nu aan!
Heerlijk... Nostalgie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
MayDay, MayDay! Divine just called from his grave. He wants his slutty dress back!
[afbeelding]
Dat duurt niet lang meer want dat is wel hoe hij eruit ziet over 5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
MayDay, MayDay! Divine just called from his grave. He wants his slutty dress back!
[afbeelding]
En Amanda en Natasja en Brian, doen vrolijk mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Varen het volgende:
Allemaal hatelijke opmerkingen tegen Huub en Lieke van die May Day
Al vanaf het begin, voordat ze nog maar een woord met ze had gewisseld. Je zou bijna denken dat het ingefluisterd is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Varen het volgende:
precies, al was die snotkok wel weer leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef FdW het volgende:
snotkok, palma, maysnee, de amsterdamse ordi subcultuur, het amusement wordt steeds ''molliger''
Stoere binkquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater gaat voor gratis Huub buiten de Kooi inelkaar beuken.
Wat een goeie grap van Huubquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:46 schreef pussydeluxe het volgende:
"Het is wel een mooie travestiet", aldus Huub.
Hmm?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater gaat voor gratis Huub buiten de Kooi inelkaar beuken.
Volgens mij heeft Brian zeer zeker een deels homoseksuele geaardheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Brian voelt zich opeens ook een heel mannetje, en dat door een verklede man.
Zal toch wel met zijn geaardheid uittestaan hebben.
Hatelijke opmerkingen komen niet echt gevat over als je kijkt wie het zegtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Varen het volgende:
Dan voelen ze zich slank en mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Heeft dat Manwijf stroop aan zijn kont?
Natasja en Amanda weten niet hoe snel ze moeten volgen.
Natasja vergeet spontaan dat ze pijn aan haar tieten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |