Bij ons kriebelen ze achter in de boven beentjes en dan strekken ze vanzelf en duwen de lat dus zo op zijn plek.
Maar ik moet wel zeggen dat ookal is de ene groter dan de ander (of zwaarer) jullie hebben allemaaaaaaaal hele lieve beebies
![]()
Hier een update van de dietiste:
- Zolang Maud nog bv krijgt, ga ik op een nog strenger dieet. Dit betekent dat alle melkproducten, soja-producten en ei-producten uit mijn dieet geschrapt worden.
De dietiste heeft namelijk het vermoeden dat de constante rochel (en het vele hikken) toch ook een vorm van allergie is. Om te zien mijn dieet daar invloed op heeft, gaan we dit dus proberen.
Ze mag verder gaan beginnen met de introductie van groente. We beginnen met courgette en daarna waarschijnlijk iets van worteltjes of sperciebonen. Als ze drie groentes goed heeft, dan gaan we ook aan fruit beginnen.
Verder mag ze rijst. Ik was nl. zelf al begonnen met rijstwafeltjes en aangezien ze daar niet op reageert, mag ze nu ook nutrix en bij de groente straks ook echte rijst. Haar schema wordt dan ongeveer zo.
7.00 bv
7.30 pap (nutrix met KV)
10.00 introductie nieuwe groente of fruit
11.00 kv
15.00 kv (later ook evt fruit)
18.00 groente met rijst
19.00 bv
en evt ergens in de nacht nog een slok bv