Toen ik 2 jaar terug net een miskraam had gehad heb ik ook naar zoiets zitten kijken (misschien wel dezelfde). In het begin vertelde een dokter dat de zwangerschap eigenlijk een miskraam had moeten worden. Kevin en ik keken elkaar aan en hadden allebei zoiets van Phffffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die docu gezien over dat arme kind wat werd geboren zonder gezicht? bah, ik was er naar van
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die docu gezien over dat arme kind wat werd geboren zonder gezicht? bah, ik was er naar van
Whehehe, ik zei net tegen mijn vriend; "het is net of ik met een aap over de winkelstraat loop" zo hard heeft dean de gilleritus de afgelopen twee dagenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef E.T. het volgende:
En de mensen die in Capelle op zoek naar die krolse kat die ze denken te horen...
Dat is Tijn die z'n stembanden al een paar dagen aan het testen is
Je stem kan tenslotte hard en zacht... en hard is zoooo leuk![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, ik zei net tegen mijn vriend; "het is net of ik met een aap over de winkelstraat loop" zo hard heeft dean de gilleritus de afgelopen twee dagen -------> en de komende maaaaaanden![]()
http://www.julianawetmore.net/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat klinkt allemaal goed hier ! Fijn dat het prikken meeviel, Karin. Lijkt me helemaal niets zo'n brullend kind.
Ik heb die docu niet gezien...hoe is dat dan afgelopen met dat kindje ?
Hihi, ach, ik vind het wel leuk, als ie zo enthousiast is, ik gil gewoon gezellig meequote:
*Vivi juicht en Dean gilt voor Thies*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik zal Thies zijn CB-score ook maar even posten.
Lengte 72 cm, gewicht 9,345 kg. Ze gaan nog steeds mooi gelijk op he PM!?
Gaan jullie nu ook nog even voor ons Thieske juichen?![]()
![]()
PV, dát is bijzonder, dat Ken als derde tandje een hoektandje krijgt!
Thies zit inmiddels op 5. Ziet er zo schattig uit! Hij heeft bovenin een spleetje, net als papa.
Lieve Ive... Beterschap vent!
Ja, je moet er echt niet aan denken, dan tel je je zegeningen weer eens extra als je je mooie gave mannetje nog een nachtkus gaat geven. Dat arme kind ook..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar terug net een miskraam had gehad heb ik ook naar zoiets zitten kijken (misschien wel dezelfde). In het begin vertelde een dokter dat de zwangerschap eigenlijk een miskraam had moeten worden. Kevin en ik keken elkaar aan en hadden allebei zoiets van Phffff
Zie bovenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef Moonah het volgende:
Oh, dat gillen is echt geweldig!
En net wat PM zegt, maaaanden dus!
En dank voor het gejuich!
Vief, waarom juich je niet mee voor mijn zoon?![]()
Oeps, te snel....![]()
Braaaaaf Vief!
Oeeeeh! Dat klinkt lief!quote:
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeeeeh! Dat klinkt lief!
Zei jij laatst niet ook "Bollewangenhapsnoet"?
Ja PV, consequent zijn begint nu echt he...!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Vivi het volgende:
"Ze roepen om aandacht, maar ze schreeuwen om grenzen" hoorde ik laatst ergens
Vond ik ook wel een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |