Inderdaad! Welkom terugquote:Op zondag 3 juni 2007 07:41 schreef Sugar het volgende:
En ik was nog helemaal vergeten te zeggen dat ik het leuk vind dat Eva en Linda hier weer zijn! Gezeliig!![]()
Ik heb ook wel eens gehoord dat je het met slappe thee kan doen, maar welke thee weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 08:41 schreef Memmel het volgende:
Wel heeft ze last van een beetje een ontstoken oogje, ik maak het nu steeds goed schoon met gekookt water en watje. Iemand nog ervaring/tips?
Bedankt!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:00 schreef cattie het volgende:
Succes! Wanneer gaan jullie? Ik ben erg tevreden over de chiropractors die ik ken. Hopelijk helpt het Quinten ook goed.
Jij komt toch uit Belgie Bass-Miss? Misschien kijkt Fons teveel naar de Pfaffs?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons zegt: ''Pfapfa" als hij 'smorgens zijn papa ziet.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:28 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Slaapmeisje gaat?
Ik ben met Eva naar de chiropractor geweest. Niets aan de hand, maar omdat ik daar 'vaste klant' ben kreeg ik voor Eva een gratis checkup. Het was wel grappig, alle reflexen werden nog eens getest (die had ik nog niet allemaal gezien, omdat ze dat in het ziekenhuis al deden voor ik van de uitslaapkamer af was) en allemaal bewegingen werden getest. Eva zat een beetje verbaasd te kijken. Eén bekkenwerveltje zat niet helemaal lekker, bleek, maar Eva had daar geen last van gehad tot dan toe. Eén tikje en het was oké. -wat Cattie ook zegt dusquote:Op zondag 3 juni 2007 09:18 schreef beefcake het volgende:
[..]
Inderdaad! Welkom terug
Dylan was van de week ook ziek, inene koorts (39,4) en spugen. Er zal wel iets heersen weer, ik heb het meer gehoord. Beterschap voor Storm
Wat een goede doorslaapkindjes hierQuinten doet lekker mee hoor, die slaapt nu nog steeds
Hij slaapt meestal een klokje rond, dus ik verwacht hem zo rond een uur of 10
Quinten is door de fysio doorverwezen naar een chiropractor. Heeft iemand hier ervaring met een baby bij de chiropractor? Ik ben zo benieuwd wat zo iemand nou doet met dat kleine lichaampje
Heeft niets met 'zelf zo gemaakt' te maken volgens mij. Zeker niet als je de deur uit komt en dus ook bij andere mensen over de vloer komt. Het is volgens mij juist een goed teken dat hij een tijdje eenkennig is (goede band tussen ouders en kind, jullie zijn de belangrijkste personen in z'n leven), moet alleen niet superlang gaan duren (bij sommige kindjes komt het op een gegeven moment écht omdat ze alleen maar thuis zijn en bijna nooit ergens anders).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Eigenlijk is hij enorm eenkennig de laatste tijd, als iemand anders dan wij hem oppakken zet hij meteen zijn keel open. (Behalve bij Hendrik zijn neef, ...waarom weten wij ook niet.)
Hopelijk gaat dat snel over. Ik vind het vooral lastig dat ik wel eens commentaar krijg dat we hem zo gemaakt hebben, omdat hij veel in de draagdoek zit en overal met ons mee gaat en zo...
Tja, dan is hij maar een moederskindje...![]()
Toen ik 2 jaar terug net een miskraam had gehad heb ik ook naar zoiets zitten kijken (misschien wel dezelfde). In het begin vertelde een dokter dat de zwangerschap eigenlijk een miskraam had moeten worden. Kevin en ik keken elkaar aan en hadden allebei zoiets van Phffffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die docu gezien over dat arme kind wat werd geboren zonder gezicht? bah, ik was er naar van
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die docu gezien over dat arme kind wat werd geboren zonder gezicht? bah, ik was er naar van
Whehehe, ik zei net tegen mijn vriend; "het is net of ik met een aap over de winkelstraat loop" zo hard heeft dean de gilleritus de afgelopen twee dagenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef E.T. het volgende:
En de mensen die in Capelle op zoek naar die krolse kat die ze denken te horen...
Dat is Tijn die z'n stembanden al een paar dagen aan het testen is
Je stem kan tenslotte hard en zacht... en hard is zoooo leuk![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, ik zei net tegen mijn vriend; "het is net of ik met een aap over de winkelstraat loop" zo hard heeft dean de gilleritus de afgelopen twee dagen -------> en de komende maaaaaanden![]()
http://www.julianawetmore.net/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat klinkt allemaal goed hier ! Fijn dat het prikken meeviel, Karin. Lijkt me helemaal niets zo'n brullend kind.
Ik heb die docu niet gezien...hoe is dat dan afgelopen met dat kindje ?
Hihi, ach, ik vind het wel leuk, als ie zo enthousiast is, ik gil gewoon gezellig meequote:
*Vivi juicht en Dean gilt voor Thies*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik zal Thies zijn CB-score ook maar even posten.
Lengte 72 cm, gewicht 9,345 kg. Ze gaan nog steeds mooi gelijk op he PM!?
Gaan jullie nu ook nog even voor ons Thieske juichen?![]()
![]()
PV, dát is bijzonder, dat Ken als derde tandje een hoektandje krijgt!
Thies zit inmiddels op 5. Ziet er zo schattig uit! Hij heeft bovenin een spleetje, net als papa.
Lieve Ive... Beterschap vent!
Ja, je moet er echt niet aan denken, dan tel je je zegeningen weer eens extra als je je mooie gave mannetje nog een nachtkus gaat geven. Dat arme kind ook..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar terug net een miskraam had gehad heb ik ook naar zoiets zitten kijken (misschien wel dezelfde). In het begin vertelde een dokter dat de zwangerschap eigenlijk een miskraam had moeten worden. Kevin en ik keken elkaar aan en hadden allebei zoiets van Phffff
Zie bovenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef Moonah het volgende:
Oh, dat gillen is echt geweldig!
En net wat PM zegt, maaaanden dus!
En dank voor het gejuich!
Vief, waarom juich je niet mee voor mijn zoon?![]()
Oeps, te snel....![]()
Braaaaaf Vief!
Oeeeeh! Dat klinkt lief!quote:
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeeeeh! Dat klinkt lief!
Zei jij laatst niet ook "Bollewangenhapsnoet"?
Ja PV, consequent zijn begint nu echt he...!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Vivi het volgende:
"Ze roepen om aandacht, maar ze schreeuwen om grenzen" hoorde ik laatst ergens
Vond ik ook wel een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |