Dat soort mensen moesten Whatpulse vanaf hun geboortequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Detroit het volgende:
Zo, ook maar lid geworden... Aangezien ik in de ICT werk ben ik voldoende op toetsenborden aan het rammen..
Netjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef LasTeR het volgende:
Er komt straks iig van mijn kant weer 40k bij.
Gelukkig dat er ondertussen wat jonge Fok!kertjes geboren worden. Als pa&ma nou al vroeg beginnen met stimuleren van toetsenbord-arbeid, dan komt het met whatpulse wel goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat soort mensen moesten Whatpulse vanaf hun geboorte![]()
Ja, wat dacht jequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:15 schreef LasTeR het volgende:
Hé, een automouseclicker werkt niet. Je moet daadwerkelijk die knoppen indrukken.
Nah.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef Deansensitized het volgende:
Juni is nog de 1k maand he. Doe dat dan tijdens juli bijvoorbeeld, met zijn allen c_/
| 1 |
| 1 |
ook n leuke tijd ? zullen we die aanhouden voor een megapulsequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:
40 days, 40 nights.
Go Intre... Go Intre!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Bwhehe, ze noemen mij een verrader op GoT![]()
Zat voorheen in het GoT-team, maar aangezien ik daar nooit meer kom heb ik gisteren Fok! gejoined, dus dat is +8,5mln voor fok en -8,5mln voor GoT![]()
Sorry tweakerts![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
Bwhehe, ze noemen mij een verrader op GoT![]()
Zat voorheen in het GoT-team, maar aangezien ik daar nooit meer kom heb ik gisteren Fok! gejoined, dus dat is +8,5mln voor fok en -8,5mln voor GoT![]()
Sorry tweakerts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |