1 miljoenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu 115k, welk moio getal zal ik gaan pulsen?
Ja 1 mil lijkt mij ook wel vet, ik heb nu namelijk precies 9 mil gepulsed en als ik dan 1 mil pulse sta ik precies op 10 mil.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1 miljoen
Ben er ook al een hele tijd naar toe aan het werken.
nog minder dan 100k en het is eingelijk zover
Dan moet je dringend meer typenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja 1 mil lijkt mij ook wel vet, ik heb nu namelijk precies 9 mil gepulsed en als ik dan 1 mil pulse sta ik precies op 10 mil.
Mara 1 mil bij elkaar krijgen duurt misschien nog wel 2 - 3 maanden. xD
Je bent je smiley vergeten!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb er drieėneneenhalve maand over gedaan om 1,5 miljoen te krijgen
Ja of een mechanisme maken die telkens toetsen indrukt.quote:
Zou §ephiroth daar gebruik van maken aangezien hij een gemiddelde van 170k aan keys per dag heeft?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja of een mechanisme maken die telkens toetsen indrukt.
Dat moet je doen als je het niet via een of ander program kan, dan moet je het praktisch doen.
Geef m aan!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:26 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Zou §ephiroth daar gebruik van maken aangezien hij een gemiddelde van 170k aan keys per dag heeft![]()
http://mrbondt.nl/user/129853
[afbeelding]
Niet slecht, maar als je een half uurtje mailtjes schrijft, of actief FOK!t of MSN't, dan heb je aanzienlijk meer denk ik!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Ravii het volgende:
net ff half uurtje gegamed.
4k keys.
Niet slecht toch :p!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |