Geweldigquote:Op zondag 3 juni 2007 12:17 schreef JortK het volgende:![]()
![]()
The WhatPulse User Difference Calculator
![]()
![]()
Zoals jullie weten ben ik de afgelopen tijd bezig geweest met het het mogelijk maken om de verschillen tussen verschillende gebruikers te kunnen berekenen, en het resultaat is online!![]()
Even een kleine instructieWat moet ik precies invullen?
Vul bij het veld Enter Whatpulse user 1: je eigen username in (dit is je username die je Whatpulse account heeft!), en bij het veld Enter Whatpulse user 2: typ je de username in van degene met wie je je keys en clicks wil vergelijkenOver welke users kan ik dit dan berekenen?
Het lijstje met de teams over wie dit berekent kan worden staat op de pagina!
Mocht je zelf nog een suggestei hebben voor een team stuur dan even een PM(Het team moet dan wel de WebAPI feature aan hebben staan!)
Allemaal leuk, maar wat is de pagina?
De pagina is gewoon te bereiken via http://www.jortk.nl/ hier staat rechts een link met de naam WP User Difference Calculator
Veel plezier allemaal ermee, en als er vragen zijn hoor ik het natuurlijk graag![]()
en dan is hetquote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef fate het volgende:
...
Gebaseerd op 3 dagen: 9,6 dagen
Gebaseerd op 30 dagen: 45,1 dagen
Gebaseerd op 90 dagen: 87,7 dagen
...
Je bedoelt 6 ą 7M waarschijnlijk?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als we nu gemiddeld 6K a 7K per dag halen met uitschietersdan kan het idd best snel gaat
![]()
Ja sorry typfoutjequote:Op zondag 3 juni 2007 12:29 schreef fate het volgende:
[..]
Je bedoelt 6 ą 7M waarschijnlijk?
Commentator: zo'n script zou inderdaad handig zijn want om het telkens handmatig uit te rekenen...![]()
idd daarom vraag ik er ook om want ik ben te luiquote:Op zondag 3 juni 2007 12:29 schreef fate het volgende:
[..]
Commentator: zo'n script zou inderdaad handig zijn want om het telkens handmatig uit te rekenen...![]()
Als je mij de berekening PM't (daar ben ik dan weer te lui voorquote:Op zondag 3 juni 2007 12:31 schreef commentator het volgende:
[..]
idd daarom vraag ik er ook om want ik ben te luiom het zelf iedere keer uit te rekenen
Deze maand nog 1K puls, maand juli wordt weer een MPquote:Op zondag 3 juni 2007 13:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er binnekort weer een megapulse? Ik heb namelijk ruim 100k klaar staan.
Niet zo handig he weer in vakantie periodequote:Op zondag 3 juni 2007 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze maand nog 1K puls, maand juli wordt weer een MP
Voor sommige welquote:Op zondag 3 juni 2007 13:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo handig he weer in vakantie periode
dat heeft Fate al gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je mij de berekening PM't (daar ben ik dan weer te lui voor) dan wil ik wel kijken binnenkort..
Geweldigquote:Op zondag 3 juni 2007 12:17 schreef JortK het volgende:![]()
![]()
The WhatPulse User Difference Calculator
![]()
![]()
Zoals jullie weten ben ik de afgelopen tijd bezig geweest met het het mogelijk maken om de verschillen tussen verschillende gebruikers te kunnen berekenen, en het resultaat is online!![]()
Even een kleine instructieWat moet ik precies invullen?
Vul bij het veld Enter Whatpulse user 1: je eigen username in (dit is je username die je Whatpulse account heeft!), en bij het veld Enter Whatpulse user 2: typ je de username in van degene met wie je je keys en clicks wil vergelijkenOver welke users kan ik dit dan berekenen?
Het lijstje met de teams over wie dit berekent kan worden staat op de pagina!
Mocht je zelf nog een suggestei hebben voor een team stuur dan even een PM(Het team moet dan wel de WebAPI feature aan hebben staan!)
Allemaal leuk, maar wat is de pagina?
De pagina is gewoon te bereiken via http://www.jortk.nl/ hier staat rechts een link met de naam WP User Difference Calculator
Veel plezier allemaal ermee, en als er vragen zijn hoor ik het natuurlijk graag![]()
tong80-ripoffquote:Op zondag 3 juni 2007 14:11 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Zo, ik heb de wiki ff aangepast
[..]
Ja, past wel bij mijn naam
[afbeelding]
121.316quote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu 115k, welk moio getal zal ik gaan pulsen?
Ja 150k natuurlijk mooie getal... kan je nog ff vooruitquote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Die OP word langer en langer en langer en langer en langer!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:06 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Geweldig
Dit mag trouwens voortaan wel in de OP
[afbeelding]
Who gives a fuckquote:Op zondag 3 juni 2007 15:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die OP word langer en langer en langer en langer en langer!![]()
1 miljoenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja 1 mil lijkt mij ook wel vet, ik heb nu namelijk precies 9 mil gepulsed en als ik dan 1 mil pulse sta ik precies op 10 mil.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1 miljoen
Ben er ook al een hele tijd naar toe aan het werken.
nog minder dan 100k en het is eingelijk zover
Dan moet je dringend meer typenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja 1 mil lijkt mij ook wel vet, ik heb nu namelijk precies 9 mil gepulsed en als ik dan 1 mil pulse sta ik precies op 10 mil.
Mara 1 mil bij elkaar krijgen duurt misschien nog wel 2 - 3 maanden. xD
Je bent je smiley vergeten!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb er drieėneneenhalve maand over gedaan om 1,5 miljoen te krijgen
Ja of een mechanisme maken die telkens toetsen indrukt.quote:
Zou §ephiroth daar gebruik van maken aangezien hij een gemiddelde van 170k aan keys per dag heeft?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja of een mechanisme maken die telkens toetsen indrukt.
Dat moet je doen als je het niet via een of ander program kan, dan moet je het praktisch doen.
Geef m aan!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:26 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Zou §ephiroth daar gebruik van maken aangezien hij een gemiddelde van 170k aan keys per dag heeft![]()
http://mrbondt.nl/user/129853
[afbeelding]
Niet slecht, maar als je een half uurtje mailtjes schrijft, of actief FOK!t of MSN't, dan heb je aanzienlijk meer denk ik!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Ravii het volgende:
net ff half uurtje gegamed.
4k keys.
Niet slecht toch :p!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |