maar natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef Ashlee het volgende:
Hebben jullie ook allemaal "tendens" opgezocht in jullie woordenboek?
Neequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef Ashlee het volgende:
Ja heb ook de Geo, en heb het ook wel beetje goed beredeneerd, maar als dat er niet in staat, kunnen ze het ook niet fout rekenen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
In de Geo ook niet.
Viel logisch te beredeneren, maar dan nog.
Ja en 'dimensie' uiteraard. Ik begon gelijk in termen van Twilight-Zone en Matrix te denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef Ashlee het volgende:
klopt inderdaad. Maar aardrijkskunde-docenten op mijn school keuren deze vraag min of meer af doordat het gewoonweg niet behoorde tot de examenstof van dit jaar. Bij het examen van vorig jaar was wel sprake van de katern Migratie & Mobiliteit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef Gershom het volgende:
Die theorie hoorde ook bij Migratie en Mobiliteit eigenlijk. Gelukkig heb ik veel oude examens gemaakt en kwam dat begrip regelmatig terug, waarna ik het heb opgezocht.. En gelukkig wist ik het
bij ons is die theorie echt heel vaak behandeld op toetsen enz met dezelfde methodequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Marc1987 het volgende:
* Theorie van Ullman is bij osn niet behandeld (WereldWijs). Geen idee waar ze het over hadden, tot ik hoorde welke begrippen er bij hoorden; Als ze het nou normaal geformuleerd hadden!! Ullman nooit van gehoord dus.
* Ijsboringen? O16/O18? Leuk bedacht, maar nooit gezien!
Was meer een inzicht dan kennisexamen.
Hier dus niet. Stond ook nergens een Ullman-vermelding in de lesstof van dit examen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef Eamon het volgende:
[..]
bij ons is die theorie echt heel vaak behandeld op toetsen enz met dezelfde methode
die vraag/antwoord is ook echt belachelijk, dan had ik overal wel zo'n soort antwoord in kunnen vullenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef Eamon het volgende:
ik lig hier serieus dubbel om die vraag over die afzettingen en dan vooral het antwoord dat zij geven![]()
![]()
Je bedoeld Migratie & Mobiliteit? Dat geldt voor het SE niet voor CSE! SE van vorig jaar/ jaar er voorquote:
Kost je 4 punten, zo'n fout. In het boek zelf staat het gewoonweg niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef JopJuh het volgende:
Stond ook bij Vervoer en Ruimtelijke inrichting geloof ik
Zo erg was het nou ook weer niet ....
MEERKERK FTW <3
Gelukkig is het erosie-antwoord ook goed, anders waren daar nog veel meer klachten over gekomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
die vraag/antwoord is ook echt belachelijk, dan had ik overal wel zo'n soort antwoord in kunnen vullen
Ik had opgeschreven dat t metamorfe gesteentes waren geworden, er stond ook gvd leisteen op de plek waar t weg wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef robski18 het volgende:
[..]
Gelukkig is het erosie-antwoord ook goed, anders waren daar nog veel meer klachten over gekomen![]()
Ik zag dat plaatje + bron pas toen ik al bij die platen-vragen wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:29 schreef Ashlee het volgende:
[..]
Ik had opgeschreven dat t metamorfe gesteentes waren geworden, er stond ook gvd leisteen op de plek waar t weg was![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |