Ja, hoe komen ze in godsnaam aan die 5 deelgebieden.. Ik had gewoon op grond van geloof het ene gedeelte naar Pakistan en het andere naar India..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Vraag waarbij je 2 stappen moest beschrijven was vaag.
Stap1 : Gebied in 5 deelgebieden verdelen?
Stap2: .....
Wat een kutvraag.![]()
Had ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Gershom het volgende:
[..]
Ja, hoe komen ze in godsnaam aan die 5 deelgebieden.. Ik had gewoon op grond van geloof het ene gedeelte naar Pakistan en het andere naar India..
ik ook, maar denk dat dat ook wel goed is..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Gershom het volgende:
[..]
Ja, hoe komen ze in godsnaam aan die 5 deelgebieden.. Ik had gewoon op grond van geloof het ene gedeelte naar Pakistan en het andere naar India..
Die sloeg inderdaad echt als een lul op een drumstel. Ik had zoiets als: kijk waar de oorspronkelijke grenzen van de gebieden liggen en kijk naar de religieverschillen bij de huidige bevolking. Wel een redelijk antwoord dacht ik, niet dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.![]()
Ja, ik ook, want dat leek mij het meest rationele...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Gershom het volgende:
[..]
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef jersky het volgende:
Godverdeteringkankertyfuscholera-examen![]()
streng nagekeken 28 punten, is dus tussen 3.5 en 5.5 en heb een 4.6 nodig.
Wat een teringvragen. Van sommige vragen was ik overtuigd dat ik ze goed had, en dan kijk ik die antwoorden en dan denk je van WTF....
Waar kun je trouwens zien hoeveel klachten er al zijn??
laks.nlquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef jersky het volgende:
Godverdeteringkankertyfuscholera-examen![]()
streng nagekeken 28 punten, is dus tussen 3.5 en 5.5 en heb een 4.6 nodig.
Wat een teringvragen. Van sommige vragen was ik overtuigd dat ik ze goed had, en dan kijk ik die antwoorden en dan denk je van WTF....
Waar kun je trouwens zien hoeveel klachten er al zijn??
exact dat. had ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die sloeg inderdaad echt als een lul op een drumstel. Ik had zoiets als: kijk waar de oorspronkelijke grenzen van de gebieden liggen en kijk naar de religieverschillen bij de huidige bevolking. Wel een redelijk antwoord dacht ik, niet dus.
Kan wel ja, maar dat hangt dus van de billijkheid van de leraar en de 2e conrector af. Mijn leraren zijn me allemaal goed gezind, maar als jouw leraar een hekel aan je heeft zou je beoordeling wel eens wat minder goed kunnen uitvallen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef Eamon het volgende:
als een door jou gegeven antwoord niet overeen komt met het antwoord in het antwoordmodel dan het gegeven antwoord toch nog wel goed gerekend worden?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die sloeg inderdaad echt als een lul op een drumstel. Ik had zoiets als: kijk waar de oorspronkelijke grenzen van de gebieden liggen en kijk naar de religieverschillen bij de huidige bevolking. Wel een redelijk antwoord dacht ik, niet dus.
Die vond ik ook mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.![]()
ik hoor dat best vaak hier, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef robski18 het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 2.850 voor "lul op een drumstel" (0,24 seconden)
![]()
quote:
- Examen was te langquote:
oke klootzakquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Timooon het volgende:
Ik kende em ook hoor Eamon, maak je geen zorgen
Waarom heb ik niet zulke klasgenoten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Door dat soort opmerkingen ben ik geliefd bij de wat modernere/jonge leraren, zegt menLaatst ook zoiets moois. Een Chinees meisje uit mijn klas zat een sinaasappel of een mandarijn te eten. Ik vraag haar; 'Anny, spreek jij Mandarijns?'
Die leraar heeft 5 minuten dubbel gelegen
Inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
- Examen was te lang
- Stof over ijsboringen is nooit behandeld
- Bij vraag 16 is het antwoord te specifiek
- Antwoord bij vraag 7 is nooit zelf te bedenken (Jammu en Kashmir in 5 deelgebieden opdelen?)
- Bij vraag 12 is het antwoord nergens te vinden (over het gebed met hoogste rendement)
- Bij een aantal methodes is de interactietheorie van Ullman niet behandeld.
- Antwoord bij vraag 36 is niet af te lezen in de atlas
- De stof van vraag 27, over het zoet water enzo is nooit behandeld.
Nouja iig al 8 en kan er vast nog wel meer bedenken over kromme antwoorden enz.![]()
14.480 vwo’ers hebben 's ochtends aardrijkskunde-examen (examen.nl)quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef robski18 het volgende:
Heeft iemand trouwens cijfers met hoeveel VWO'ers eigenlijk AK doen?
Mijn geschiedenis docente vertelde dat ze enige tijd na het examen ook overleg heeft met meerdere collega docenten van andere scholen en dat ze dan bespreken wat ze buiten het antwoord model mogen goed rekenen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:25 schreef Eamon het volgende:
is het zo dat het antwoord zoals in het antwoord model staat altijd het juiste antwoord is of is er ook nog overleg tussen de 1e en 2e conrector mogelijk als een antwoord afwijkt van het model maar in hun ogen wel goed is?
OK DE FOK!GOK!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Riro het volgende:
Dit gaat geschiedenis nog wel voorbij denk ik
Ik ga voor 5700!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef superworm het volgende:
[..]
OK DE FOK!GOK!
wie gokt het uiteindelijke aantal klachten voor ak!
wie er het dichtste bij zit krijgt van mij een hertog jan lentebok, mag je komen ophalen. heb ik toch nog staan.
ik zeg 4200.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |