vond ik ook heb namelijk een systeem zelf samengesteld en door hun laten bouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Slasher het volgende:
Raar dat ze die stickers hebben geplaatst. Alsof je zelf niet iets mag vervangen.....
Nee dus, want als er iets stukgaat, omdat jij zelf in de kast rommelt, zullen zij jou geen nieuwe onderdelen verschaffen. Stel nou dat jij statisch geladen bent en op het moment dat je het moederbord aanraakt, gaat er een condenstator stuk. Dan ga jij naar Alternate, boehoe m'n computer doet het niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef tntkiller het volgende:
[..]
vond ik ook heb namelijk een systeem zelf samengesteld en door hun laten bouwen.
plus een computer is nou eenmaal zo gebouwd dat er dingen bij kan plaatsen dus die stickers zijn gewoon echt zinloos(behalve dan om de meest erge comp noobs angst aan te jagen..)
dat moet je in de winkel controleren dan. Voor de rest kan je heel veel via specs uitlezen in de PC. Als er kabels loslaten in de PC vraag ik me uit hoe jij ermee om gaat. Is mij nog nooit overkomen tijdens normaal gebruik (wel na vervangen HD, kabel er zelf maar half ingepropt, dat werkt niet kan ik je zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef Slasher het volgende:
Dan zou je voor een losgesloten kabel al naar alternate moeten, van de zotte natuurlijk!
In de rechtzaal houden hun argumenten het geen seconde uit, zie ook post Ultralaser
lijkt me stug dat als je een een uitlaat verwisseld en vervolgen om een andere reden je motor opblaas dat je daar geen garantie meer op zou hebbem omdat je een andere uitlaat onder je auto heb gezet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef hiolpi het volgende:
[..]
dat moet je in de winkel controleren dan. Voor de rest kan je heel veel via specs uitlezen in de PC. Als er kabels loslaten in de PC vraag ik me uit hoe jij ermee om gaat. Is mij nog nooit overkomen tijdens normaal gebruik (wel na vervangen HD, kabel er zelf maar half ingepropt, dat werkt niet kan ik je zeggen)
ervan uitgaande dat er dingen vervangen kunnen worden betekent niet dat het mag. Op een auto kan je ook een andere uitlaat zetten, doe je dat verkeerd, en je sloopt er iets mee, is die rekening toch ook voor jezelf....
Bedoel je een stok achter de deur (of een voet tussen de deurquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Swiffer het volgende:
ik zeg niet dat het niet kan, het is alleen maar een stok tussen de deur vanuit alternate, dat mocht er iets kapot gaan, dan kunnen zij mooi zeggen stikkers zijn kapot, bekijk het maar...
euh heerlijk helder moment. stok TUSSEN de deur jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Bedoel je een stok achter de deur (of een voet tussen de deur)?
[..].
kan gebeuren dat je bijvoorbeeld iets erop zet, wat eigenlijk net niet past/forceert/scheef erop zet. en zo bijvoorbeeld je pakking sloopt en zo van klein beetje naar erger...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef tntkiller het volgende:
[..]
lijkt me stug dat als je een een uitlaat verwisseld en vervolgen om een andere reden je motor opblaas dat je daar geen garantie meer op zou hebbem omdat je een andere uitlaat onder je auto heb gezet...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Kaneel het volgende:
Je mag gewoon de sticker verbreken kan ik je vertellen als 'insider'. Die sticker houdt juridisch 0,0 stand.
*z'n eigen glazen ingooit
(en die zeggen vast "ja doet u maar meneer tntkiller, die sticker is juridisch 0,0 waard"quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef Swiffer het volgende:
(of toch eerst alternate raadplegen)
Ik ben niet van Alternate maar van een ander bedrijf. En ik kan je vertellen dat het dus niets waard is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef r_one het volgende:
[..]
(en die zeggen vast "ja doet u maar meneer tntkiller, die sticker is juridisch 0,0 waard")
deze ex-insider bevestigd dit bij deze ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Kaneel het volgende:
Je mag gewoon de sticker verbreken kan ik je vertellen als 'insider'. Die sticker houdt juridisch 0,0 stand.
*z'n eigen glazen ingooit
Dat wéét ik, maar tóch Alternate even bellen (waarvóór dan in vredesnaam?) is zoooooo zinloos.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef Kaneel het volgende:
Ik ben niet van Alternate maar van een ander bedrijf. En ik kan je vertellen dat het dus niets waard is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |