wat zegt sonja daar vanquote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had nog een tussendoortje + aardappelen bloemkool + tartaar
maar ik mag alleen vloeibaar nu even (tandarts) ) dus luchtig toetje genomen
toch lijkt me luchtig toetje dan niet de beste optiequote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik was nog geen
"ik mag niet kauwen want ik was bij de tandarts hoofdstuk" tegen gekomen![]()
magere yoghurt?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat dan wel
Lijkt mij ook, en hoewel een toetje niet het beste is dat je kunt eten mag het best wel een keer. Zeker als je naar de tandarts bent geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 18:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb ik vanochtend al op en dat ales avond eten lijkt me sowieso wienig
ik zou er toch niet voor kiezen als ik net met een dieet zou zijn begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, en hoewel een toetje niet het beste is dat je kunt eten mag het best wel een keer. Zeker als je naar de tandarts bent geweest![]()
het lekkerst is die "evergreen liga" maar ik vraag me af of ik het wel moet doen. Aangezien ik 2 kilo ben aangekomen en ik dat er asap weer af wil hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
wat vind je het lekkerst?
ik pak straks nog 2 harde broodjes met paturain
ja, dat zou je kunnen doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
ik kan ook een liga pakken?
nee maar als je ergens zin in hebt maar niet teveel wil etenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat zou je kunnen doen.
Of bedoel je hier wat anders mee?Ja,sorry ik ben traag van begrip vandaag
![]()
true. maar ik vraag me af of het werkelijk bv 2 kilo van verschil zal maken als ik nu geen liga pak.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar als je ergens zin in hebt maar niet teveel wil eten
is 1 ipv 2 toch al beter
tis een verdomd moeilijke keuzequote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef STING het volgende:
Liga or no liga, that's the question.
Keuzes, keuzes
Probeer je gewoon zo goed mogelijk aan je 3 maaltijden te houdenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
true. maar ik vraag me af of het werkelijk bv 2 kilo van verschil zal maken als ik nu geen liga pak.
Stel ik pak geen liga, ben ik dan over 1.5 week 1 kilo kwijt, of ben ik die 1 kilo over 1.5 week ook wel kwijt met deze liga.dat dus
geloof me, ik heb me aan mn 3 maaltijden gehouden, en had tussentijds enorm veel honger. Ik heb 3 nectarines gehad en 2 appels. Ik heb nog een appel en een peer voordat ik echt aan mn 1292 kcal zit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer je gewoon zo goed mogelijk aan je 3 maaltijden te houden
Als het goed is, heb je dan helemaal geen behoefte aan tussendoortjes.
En als je dan eens een klein beetje honger hebt en het gat moet dichten, neem je bijv. een appel of een liga.
Zo doe je het wat gestructureerder en heb je er wat meer controle op.
4!? Da's verboden!!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
ik hou me gestructureerd aan 4 maaltijden per dag
Lastig en herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
true. maar ik vraag me af of het werkelijk bv 2 kilo van verschil zal maken als ik nu geen liga pak.
Stel ik pak geen liga, ben ik dan over 1.5 week 1 kilo kwijt, of ben ik die 1 kilo over 1.5 week ook wel kwijt met deze liga.dat dus
In die 3 maaltijden, krijg je dan wel genoeg eiwitten en koolhydraten binnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
geloof me, ik heb me aan mn 3 maaltijden gehouden, en had tussentijds enorm veel honger. Ik heb 3 nectarines gehad en 2 appels. Ik heb nog een appel en een peer voordat ik echt aan mn 1292 kcal zit.
Ik heb ALTIJD tussendoor honger. Ik heb gegeten, en een uur erna rommelt mn maag als een gek en wil ik weer wat eten
tussen 8 en 9 uurquote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
4!? Da's verboden!!![]()
(wat.. ga je er 's nachts nog ff uit om harde broodjes paturain te eten?)
Ik heb vrijwel geen suiker gegeten vandaag.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Lastig en herkenbaar.
Als je die ene liga neemt, maakt dat inderdaad niet zoveel uit voor je gewicht. Echter, als je dit een paar keer per week doet, dan wel! Je moet dus iets structureel veranderen zodat je niet steeds erge honger hebt (want dat heb jij volgens mij wel vaker).
Dus zoals hierboven ook al gezegd werd: Eet voldoende tijdens de maaltijden, als die uit gezonde dingen bestaan kun je daar behoorlijk wat van eten. En eet ook gezonde tussendoortjes, zodat įls je dan toch eens een liga eet, het helemaal niet erg is.
En verder denk ik dat je hongergevoel na een tijdje wel zal minderen, als je bloedsuikerspiegel stabieler zal zijn door minder suiker/ snelle koolhydraten te eten. Misschien een idee?
kan helaas niet anders,mn ouders moeten vroeg werken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik om 16:30 ook al flink homnger hebquote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef STING het volgende:
4 uur na je lunch al je avondeten is best snel.
En zeker als je om 16:30 je avondeten hebt, krijg je gegarandeerd voordat je wil gaan slapen, nog flink wat honger.
Honger leiden zou in ieder geval niet nodig moeten zijn om af te vallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef Qwea het volgende:
ik neem een liga hoor. Ik ga kapot van de trek
In het kader van bewustwording...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vrijwel geen suiker gegeten vandaag.
schepje suiker
cornflakes
jam
appelmoes
Ik bijna 2000quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef mordradead het volgende:
Ik heb tot nu toe maar 1310 calorieen gehadmisschien iets meer omdat ik niet precies weet hoeveel een opscheplepel ofzo is maar goed, wel weinig
Ik deed het alleen vandaag, even een testdag om te vergelijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef STING het volgende:
Is wel populair hier he, calorien tellen
Lijkt me niet echt fun, zo gecontroleerd eten.
En ik vraag me daarbij af, houden jullie die aanpak lang vol?
maar niet voor iedereenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik bijna 2000![]()
Was wel een gemiddeld dagje, denk ik.
Afvallen met 2000 kcal per dag, het kan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |