nou... ik heb er net 1 in mn mond gehad, voelt raar... komt een eigenaardig smaakje vanaf, niet smerig (nog) niet lekker, maar of ik het zou kopen... Denk het niet...! ik maak vanavond wel even een fotosessie van hoe het eruit ziet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel hoor...maar goed; sterkte.
R.I.P aan de nabestaanden
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja da's waar. Je zou het op z'n minst kunnen verwerken in een andere post of kunnen beperken. Maar ik ga er nu geen aandacht meer aan besteden
Neej, voor de luitjes hieroquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ga/moet je daar dan?? voor je scriptie??
[..]
Ga je een beamer aansluiten aan het raam?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef denB het volgende:
[..]
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minder
He mensen ik ga even een beamer het raam uitgooienaansluiten voor een tv opname voor morgen.
een beamer het raam aansluiten?? is dat een nieuwe uitdrukking??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef denB het volgende:
[..]
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minder
He mensen ik ga even een beamer het raam uitgooienaansluiten voor een tv opname voor morgen.
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ga je een beamer aansluiten aan het raam?![]()
Wat voor tv opname is er morgen dan?![]()
ik kan me er ook niks bij voorstellen ook hoor. zo'n raar theezakje in je mondquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou... ik heb er net 1 in mn mond gehad, voelt raar... komt een eigenaardig smaakje vanaf, niet smerig (nog) niet lekker, maar of ik het zou kopen... Denk het niet...! ik maak vanavond wel even een fotosessie van hoe het eruit ziet...
Tof programma ^^quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef denB het volgende:
[..]
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!
Morgen zijn de opnames van Infothuis Magazine ^^
Die worden altijd op vrijdag opgenomen om ze vervolgens de volgende dag uit te zenden op Infothuis TV
Infothuistv? local? of ben ik gewoon al zo lang weg uit nederland...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef denB het volgende:
[..]
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!
Morgen zijn de opnames van Infothuis Magazine ^^
Die worden altijd op vrijdag opgenomen om ze vervolgens de volgende dag uit te zenden op Infothuis TV
is het niet makkelijker om er 1 te installeren, te imagen, en die image ook op de andere laptops te zetten? scheelt een hoop werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Sok41 het volgende:
Gah weer lekker verdomd saai bezig, nieuwe laptops zijn binnen gekomen hier. Stuk voor stuk installeren, komt ookal m'n neus uit.. Achja, m;n volumeknop maar wat opschroeven..
Mja theezakje... Daar is het niet echt mee te vergelijken. Dit is wel dezelfde soort buitenkant, maar de binnenkant is heel anders... Thuis zal ik er eens 1 opensnijden en kijken wat er nou precies inzit enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik kan me er ook niks bij voorstellen ook hoor. zo'n raar theezakje in je mond
Te regelen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Kuno: valt er niet wat te regelen dan??![]()
Hallo collega koerierquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, voor de luitjes hiero! ff uitzoeken hoe ik moet rijden
..
Een of ander document wegbrengen![]()
't zijn dell onzin dingen, kan niet helaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is het niet makkelijker om er 1 te installeren, te imagen, en die image ook op de andere laptops te zetten? scheelt een hoop werk![]()
Tabak zit er in natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja theezakje... Daar is het niet echt mee te vergelijken. Dit is wel dezelfde soort buitenkant, maar de binnenkant is heel anders... Thuis zal ik er eens 1 opensnijden en kijken wat er nou precies inzit enzo.
[..]
Te regelen?![]()
tuurlijk wel, als je er een installeert met een xp (met volume license key) versie, die installeert met wat je nodig hebt, dan ben je toch zo klaar? volgens mij kan je van een Dell ook gewoon een image maken hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
't zijn dell onzin dingen, kan niet helaas
ja tabak, maar het is volgens mij niet zo als het nederlandse pruimtabak, dit is toch wat anders...quote:
Ja is een lokale zender. Verder doet mijn stage bedrijf ook Brabant en Rotterdamquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Infothuistv? local? of ben ik gewoon al zo lang weg uit nederland...![]()
Wij hebben een beamer hier hangen die alleen gebruikt word tijdens kerst...Om een kalender op het raam te projecteren die dan van de straat af te lezen is... GVD een beamer die ik ook heel goed gebruiken kan... hangt daar gewoon voor nop...:(
![]()
middelste rij, de middelste!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
In het zwart in het midden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |