quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan kan ik over 2 weken ook zeggen als ze me met een klotewerkje opzadelen![]()
"dat geef je maar aan een stagiair"
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan kan ik over 2 weken ook zeggen als ze me met een klotewerkje opzadelen![]()
"dat geef je maar aan een stagiair"
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussiequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zoals "Ik ook"
wat moet je daar nu van maken dan?
"Ik ook, ik ben het helemaal met je eens wat je net zegt." ?
iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het wel erg bont moet maken wil je niet slagen.
waarom denk je dat er een modje hier aanwezig is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ja zeg als ik mezelf in dit hele topic moet gaan inlezen ben ik wel even bezig
Weet je wat voor spammers dit zijn hierzo !![]()
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het wel erg bont moet maken wil je niet slagen.
Dus als je het met iemand eens bent mag je niks zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussie.
Ik ben zelf ook moderator van een forum..![]()
had ik in de derde met natuurkunde altijd een 5 of 6 en laatste toets een 7, waardoor het bemiddelde precies op een 5,6 uitkwam en dus een 6quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.
het is net zoals op de middelbare school; ik was (en ben) altijd nog slecht in wiskunde. gemiddelde cijfer voor een toets was iets van een 5 of een 6. vlak voor het eindexamen haalde ik ineens 8 'en.
Alleen "Ik ook" gebruiken vind ik neit eens zo erg. Alleen het plaatsen van een smiley is irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussie.
Ik ben zelf ook moderator van een forum..![]()
dus als je het eens met iemand bent en iemand anders niet, mag je daar weer tegen in gaan, omdat je het niet met de tweede persoon eens bentquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus als je het met iemand eens bent mag je niks zeggen
Ik ben niet eens met jouw post, dus dit is een inhoudelijke discussie
daar zit inderdaad wat in, nog niet echt aan gedachtquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.
Natuurlijk willen ze dat, ze krijgen er immers subsidie voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
het is net zoals op de middelbare school; ik was (en ben) altijd nog slecht in wiskunde. gemiddelde cijfer voor een toets was iets van een 5 of een 6. vlak voor het eindexamen haalde ik ineens 8 'en.
Pruimtabakquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ben ik ook weer, gegeten met de baas, dubbelvla gegeten met mn baas...en even gepraat over hoe mn stage tot nu toe gaat: het gaat gooeehoeed! Krijg zelf nog meer geld voor mn stage!
En ik heb nog een vraag... Wie heeft hier wel eens Snus gehad? heb vandaag een doosje in mn handen gedrukt gekregen van iemand om te proberen onder het mom van "je gaat volgend jaar naar zweden, en ook daar moet je onze producten gebruiken..."
Dus... wie kent snus en wat moet ik ermee...?![]()
[afbeelding]
Plaatje voor de duidelijkheid...
is die gore tabak die je achter je tanden moet plakken waar je het gister over had?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ben ik ook weer, gegeten met de baas, dubbelvla gegeten met mn baas...en even gepraat over hoe mn stage tot nu toe gaat: het gaat gooeehoeed! Krijg zelf nog meer geld voor mn stage!
En ik heb nog een vraag... Wie heeft hier wel eens Snus gehad? heb vandaag een doosje in mn handen gedrukt gekregen van iemand om te proberen onder het mom van "je gaat volgend jaar naar zweden, en ook daar moet je onze producten gebruiken..."
[afbeelding]
amen!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Sok41 het volgende:
Mag ik er een paar lui even op attenderen dat het nog maar 16 dagen is. 16 Dagen vol verwachting klopt ons hart hoe het dit jaar zal zijn. 16 Dagen en dan als je er bent is het in een klap weer voorbij tot onze grote spijt. Het is nog 16 dagen tot
Defqon 1
ik krijg er steeds meer vertrouwen inquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat, ze krijgen er immers subsidie voor.
ik ken het ook niet.. van http://nl.wikipedia.org/wiki/Snus word ik niet veel duidelijker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik weet niet of ik het er gister over heb gehad...? ik ga 1 zakje proberen, als ik over 30 minuten niet meer reageer ben ik waarschijnlijk dood...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is die gore tabak die je achter je tanden moet plakken waar je het gister over had?
het lijken wel theezakjes.
engels talige wiki heeft info --> http://en.wikipedia.org/wiki/Snusquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ken het ook niet.. van http://nl.wikipedia.org/wiki/Snus word ik niet veel duidelijker?
ja, volgens mij wel hoor...maar goed; sterkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het er gister over heb gehad...? ik ga 1 zakje proberen, als ik over 30 minuten niet meer reageer ben ik waarschijnlijk dood...![]()
Je gaat met toch niet vertellen dat je dat niet wist?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
amen!!wordt echt een knalfeest, hopen dat het weer net zo gruwelijk wordt als het feest
![]()
[..]
ik krijg er steeds meer vertrouwen in![]()
Ja da's waar. Je zou het op z'n minst kunnen verwerken in een andere post of kunnen beperken. Maar ik ga er nu geen aandacht meer aan bestedenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zoals "Ik ook"
wat moet je daar nu van maken dan?
"Ik ook, ik ben het helemaal met je eens wat je net zegt." ?
wat ga/moet je daar dan?? voor je scriptie??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe, morgen een ritje naar Bodegraven voor mij alleen![]()
ik wist niet dat ze subsidie kregen voor elke student die slaagt... maar ik snap nu wel dat ze er zelf gebaat bij zijn dat een student slaagt!! (afgezien van degene met erbarmelijke prestatiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat je dat niet wist?
Tuurlijk willen ze dat je slaagt, anders hadden ze je niet uitgenodigd voor de presentatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |